Gå til innhold

Hører gjerne deres mening her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forleden hadde jeg en bytur som var mislykket. Jeg lurer nå på å prøve på nytt for å legge denne dårlige kvelden bak meg og prøve å få en god opplevelse, men er og litt skeptisk er det for tidlig? Hva tenker dere? 

Anonymkode: fc454...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er alt for lite info til at noen som helst kan si noe som helst. 

Anonymkode: c3844...847

Skrevet

Jeg tenker at du bør hoppe i det. Bare prøv på nytt, for hvis du venter kan terskelen bli høyere fordi det ble mislykket sist. Lykke til! 🙂

Skrevet
NotNaomi skrev (28 minutter siden):

Jeg tenker at du bør hoppe i det. Bare prøv på nytt, for hvis du venter kan terskelen bli høyere fordi det ble mislykket sist. Lykke til! 🙂

Det er det jeg har tenkt på. Og hadde vært godt å fått en god opplevelse. Takk 😊

Skrevet

Du finner nok opp noen nye problemer, tenker jeg, ref til dine utallige tråder. Men ta deg nå en tur på byen. Og forhåndsbestill en drosje til anvist plass for hjemreisa Det er mitt beste tips, så du slipper å bli skuffet over vennindene dine. 

Anonymkode: 47ac0...53a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du finner nok opp noen nye problemer, tenker jeg, ref til dine utallige tråder. Men ta deg nå en tur på byen. Og forhåndsbestill en drosje til anvist plass for hjemreisa Det er mitt beste tips, så du slipper å bli skuffet over vennindene dine. 

Anonymkode: 47ac0...53a

Håper det kan bli en positiv opplevelse så den andre kan bli glemt. Er ikke planen å finne problemer. Bare ha det gøy. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette er alt for lite info til at noen som helst kan si noe som helst. 

Anonymkode: c3844...847

Bare rette opp en dårlig kveld på byen. Og få en god opplevelse. 

Skrevet

Gå ut, men ikke lag så store forventninger på forhånd. Gå ut og tenk at du skal ha en ok kveld, og hvis den ikke blir veldig morsom, så er det bare å dra tidligere hjem enn du kanskje planla - da er det du som velger bort en kveld som kanskje ikke er helt topp. Og blir det bra eller veldig bra - supert.

Pass på at du ikke drikker for mye, og at du kommuniserer godt med de du ev. drar sammen med.

Anonymkode: c1531...b64

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gå ut, men ikke lag så store forventninger på forhånd. Gå ut og tenk at du skal ha en ok kveld, og hvis den ikke blir veldig morsom, så er det bare å dra tidligere hjem enn du kanskje planla - da er det du som velger bort en kveld som kanskje ikke er helt topp. Og blir det bra eller veldig bra - supert.

Pass på at du ikke drikker for mye, og at du kommuniserer godt med de du ev. drar sammen med.

Takk. Det du sier her er viktig. Ikke for høye forventninger, ikke for mye alkohol, evt tidlig hjem og kommunikasjon. Håper det blir en fin kveld kontra sist. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Takk. Det du sier her er viktig. Ikke for høye forventninger, ikke for mye alkohol, evt tidlig hjem og kommunikasjon. Håper det blir en fin kveld kontra sist. 

De fineste opplevelsene har jeg som regel hatt når jeg ikke har gjort meg noen spesielle forventninger før en tur på byen. Bare blitt med noen, eller gått ut alene, kun for å se andre folk. De gangene jeg har hatt store tanker om å ha det veldig artig, håp om å møte en mann eller hva som helst - da har det sjelden blitt like kjekt. Og noen ganger spiller det ingen rolle, det er bare ikke kvelden uansett - da har jeg tenkt "jaja, jeg kom meg i hvert fall ut, det var jo bra det også, om ikke annet slapp jeg å sitte hjemme og tro det var så bra ute ;) "

Bare vær deg selv - god tur ut :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

De fineste opplevelsene har jeg som regel hatt når jeg ikke har gjort meg noen spesielle forventninger før en tur på byen. Bare blitt med noen, eller gått ut alene, kun for å se andre folk. De gangene jeg har hatt store tanker om å ha det veldig artig, håp om å møte en mann eller hva som helst - da har det sjelden blitt like kjekt. Og noen ganger spiller det ingen rolle, det er bare ikke kvelden uansett - da har jeg tenkt "jaja, jeg kom meg i hvert fall ut, det var jo bra det også, om ikke annet slapp jeg å sitte hjemme og tro det var så bra ute ;) "

Bare vær deg selv - god tur ut :)

Det tror jeg er rett og viktig å ikke ha store forventninger. Og om ikke så bra fikk jeg luftet meg litt 😊Er bevisst før jeg skal ut ihvertfall. 

Tusen takk for det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...