Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #1 Del Skrevet 15. september 2022 Det er nok skjebnens ironi at jeg som lurte på hvorfor nordmenn starter juleforberedelser så tidlig, er den som sitter her nå og planlegger julebord. Og som er den første til å "dra inn jula" på forumet.. Jeg ser den, så mulig jeg ikke får særlig hjelp her..men, kanskje noen er overbærende nok? Saken er at maten er i havn, og siden jeg fikk påpekt at grøt er mat i forrige tråd ( jeg fikk faktisk bare ikke med meg at det sto grøt. Så bare "7 sorter kake ) så har det blitt bestemt at grøt serveres til lunsj samme dag, og at det passer bra siden alle blir fort sulten etter grøt... så ja. Jeg har fått en gitarist til å underholde med julesanger på klassisk gitar. Det blir noen med sang. Så blir det loddtrekning. Nå vil jeg at en typisk juletekst blir lest opp, og det skal ikke være fra Bibelen. Jeg vil det skal være en historie eller fortelling som er norsk og som er fin og kanskje morsom, men viktigst at den er veldig norsk jul. Så...Jeg lurer på om noen har forslag? Det gjør ingenting om det er en "lokal historie" eller at den ikke er veldig kjent. Det viktigste er innholdet og at den kan fortelles på rimelig tid. Noen? Please? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #2 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg tenker det mest positive her er at folk får betalt for å være på "julebordet" siden det er på dagtid. Jeg hadde virkelig ikke ønsket å høre noen som leser opp en random tekst. Da vil jeg heller snakke med kolleger. Sang greit nok. Kall det en julelunsj. Eller avslutning med julekaker? Fest er det ikke. Anonymkode: 1888d...e48 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #3 Del Skrevet 15. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det mest positive her er at folk får betalt for å være på "julebordet" siden det er på dagtid. Jeg hadde virkelig ikke ønsket å høre noen som leser opp en random tekst. Da vil jeg heller snakke med kolleger. Sang greit nok. Kall det en julelunsj. Eller avslutning med julekaker? Fest er det ikke. Anonymkode: 1888d...e48 Det er ikke i arbeidstiden, og det er julebord 😂 det er blitt endel latter av denne tråden, men det er jo bare morsomt. I tilfelle noen tror de latterligjøres, så best å si at det er pga det angrepet på selve begrepet. At julebord blir sett på med smalt blikk her.. 🙂 Vel. Det blir nok en god stund ved bordene. Det er jo der folk stort sett blir sittende. Da må jeg jo tenke etter hva som passer til akkurat denne settingen. Det blir ikke fyll, det blir ikke fest og det blir ikke dans. Ikke sant.. Så vakkert gitarspill og sang passer fint. Jeg vil ha en fortelling fordi det er en koselig ting å høre på når man starter kakespising. Hadde jo håpet på noen gode forslag utenom den ene som kom. Det blir ikke noen høytidlig juleevangelietlesing.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 Hvis du tror folk vil høre på fortellinger mens de spiser kake, så er det vel bare å kjøre på. Jeg tror det blir dørgende kjedelig, men heldigvis ikke mitt julebord. Anonymkode: 1888d...e48 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #5 Del Skrevet 15. september 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Julebord har ikke kaker. Anonymkode: c1639...c8d Vi er ekstraavagante.. 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #6 Del Skrevet 15. september 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis du tror folk vil høre på fortellinger mens de spiser kake, så er det vel bare å kjøre på. Jeg tror det blir dørgende kjedelig, men heldigvis ikke mitt julebord. Anonymkode: 1888d...e48 Ja, jeg tror jo det, ellers hadde ikke idéen dukket opp. Bare jeg finner noen fine eller morsomme fortellinger. Det er utfordringen nå da. Vil jo at den helst skal være norsk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #7 Del Skrevet 15. september 2022 Just now, NotNaomi said: Ja, jeg tror jo det, ellers hadde ikke idéen dukket opp. Bare jeg finner noen fine eller morsomme fortellinger. Det er utfordringen nå da. Vil jo at den helst skal være norsk. Men hvis du er så sikker på at dette vil slå an må du vel ha en idé om hva som skal leses opp?? Utrolig pussig måte å planlegge på. Du vet at folk vil like å høre på en tekst. Men du har ikke peiling på hva slags tekst.. Anonymkode: 1888d...e48 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #8 Del Skrevet 15. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men hvis du er så sikker på at dette vil slå an må du vel ha en idé om hva som skal leses opp?? Utrolig pussig måte å planlegge på. Du vet at folk vil like å høre på en tekst. Men du har ikke peiling på hva slags tekst.. Anonymkode: 1888d...e48 Nå feirer jo ikke jeg jul, og det er noen år siden. Jeg kan ganske mange julesanger og salmer, og der jeg vokste opp feiret vi veldig nedpå ift Norge. Så det var liksom ikke helt min stil, og jeg vet ikke om noen historier som er norske. Vi leste juleevangeliet og så på julefilmer og gikk i kirken. Og var på juletrefester. Og unnskyld meg. Men det ser da virkelig ikke ut til at andre enn én eneste her heller vet om noen fortellinger?! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #9 Del Skrevet 15. september 2022 2 minutes ago, NotNaomi said: Nå feirer jo ikke jeg jul, og det er noen år siden. Jeg kan ganske mange julesanger og salmer, og der jeg vokste opp feiret vi veldig nedpå ift Norge. Så det var liksom ikke helt min stil, og jeg vet ikke om noen historier som er norske. Vi leste juleevangeliet og så på julefilmer og gikk i kirken. Og var på juletrefester. Og unnskyld meg. Men det ser da virkelig ikke ut til at andre enn én eneste her heller vet om noen fortellinger?! 😊 Det er jo fordi ingen vil ønske å høre fortellinger på voksenfest.. Det gjøres ikke, derfor vet ingen. Hvis du virkelig tror dette er lurt må du vel ha noe formening om hva som vil fungere Anonymkode: 1888d...e48 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekla123 Skrevet 15. september 2022 #10 Del Skrevet 15. september 2022 Karens jul av Amalie Skram. Grantreet av H.C. Andersen. Piken med svovelstikkene av H.C. Andersen. Julegaven av Hanna Winsnes. Snekker Andersen og julenissen av Alf Prøysen. En julefortelling av Charles Dickens. Det finnes mange fine (og til dels triste) julehistorier. Mange av dem er jo gamle og speiler datidens samfunn. Å diskutere semantikk gidder jeg ikke, spiller vel ingen rolle om det kalles julebord, julelunsj eller juleavslutning.. Det viktigste er vel at deltakerne er klar over arrangementets innhold og natur? Så velger de selv om dem kommer. Jeg syns i hvert fall at det høres koselig ut. Så kan man velge å dra på festjulebord i tillegg, om det er noe man har lyst til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #11 Del Skrevet 15. september 2022 Tekla123 skrev (8 minutter siden): Karens jul av Amalie Skram. Grantreet av H.C. Andersen. Piken med svovelstikkene av H.C. Andersen. Julegaven av Hanna Winsnes. Snekker Andersen og julenissen av Alf Prøysen. En julefortelling av Charles Dickens. Det finnes mange fine (og til dels triste) julehistorier. Mange av dem er jo gamle og speiler datidens samfunn. Å diskutere semantikk gidder jeg ikke, spiller vel ingen rolle om det kalles julebord, julelunsj eller juleavslutning.. Det viktigste er vel at deltakerne er klar over arrangementets innhold og natur? Så velger de selv om dem kommer. Jeg syns i hvert fall at det høres koselig ut. Så kan man velge å dra på festjulebord i tillegg, om det er noe man har lyst til. Omg. Tusen ❤-lig takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #12 Del Skrevet 15. september 2022 Alf Prøysen er veldig norsk jul. Der har du både sanger og fortellinger. En eller annen form for quiz, eller noe annet der man må samarbeide på lag kan være gøy. Skal dere ha noe gang rundt juletreet, besøk av nissen eller noe? Alltid koselig med godtepose 😉 Som ikke har så mye godteri i seg, men heller rosiner og klementin (alltid en nedtur 😂). Anonymkode: d66f1...173 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2022 #13 Del Skrevet 15. september 2022 Hvis du er ute etter noe som beskriver og er typisk for norsk jul, for jeg tolker deg slik at dette skal være en slags forestilling eller demonstrasjon av norsk julefeiring, bør du droppe både piken med svovelstikkene, en julefortelling og grantreet. De er hverken norske eller gir noe godt bilde av julestemning og julefeiring. Dessuten er det vel ingen grunn til å gjøre gjestene triste? Du bør ikke ha en tekst som varer mer enn toppen 3-4 minutter. Mer enn det så blir kaffen kald og gjestene utålmodige. Går du for noe langt allikevel bør du ha en drivende dyktig oppleser. Julebord er for øvrig en fest. Trenger ikke være med alkohol, men fokuset er først og fremst på moro, sosialt, høy stemning og litt løs snipp. Det er godt mulig at wikipedia sier noe annet, men om du spør folk om hva de tenker på når du sier julebord, så er det neppe serinakaker og høytlesing. Anonymkode: 5640a...e46 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 15. september 2022 #14 Del Skrevet 15. september 2022 Takk til Tekla igjen! Det blir enten "Karens Jul" av Amalie Skram, som handler om en fattig mor som blir hjemløs med et spebarn.. Eller "Grantreet" av H.C Andersen, som handler om et tre som ville vokse og bli stort. En veldig rørende historie jeg alt leste på nettet nå. Historien handler om å nyte livet og leve i øyeblikket uten å drømme seg bort til en annen tilværelse eller bare mot et mål uten å nyte det nære man har. Fikk gåsehud jeg, for enkel og helt nydelig budskap. Eller "Julegaven" som er skrevet av Hanna Winsnes som også har skrevet kokebøker, og kun hadde én julekakeoppskrift: julebrød! Hun trodde alle var sin egen lykkes smed, og det formidlet alle fortellingene hennes. Finner ikke noe om handlingen ellers. Alle disse tre er veldig relevante! Så nå får jeg tenke her! Og finne ut hva "Julegaven" handler om. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly-Esther Skrevet 16. september 2022 #15 Del Skrevet 16. september 2022 Dette kan ligge an til å bli katastrofalt kjedelig 😬. Men jeg tenker at det kan reddes! A) Ikke bare ha grøt. Det er kvalmende å bare skulle spise søt mat. Kjør heller koldtbord, da kan folk plukke det de vil spise. Lag en morsom (!) quiz. Max 20 spørsmål, litt juicy, ikke typen "Hvem var statsminister i 1978?". C) Lag en god spilleliste som går i bakgrunnen, eller la Spotify hjelpe deg. D) klassisk gitar KAN bli bra, foreslår at du lar han kjøre et lite åpningsnummer, for så å takke for seg. E) Husk på koselig belysning, fin pynt, gjerne en liten goodiebag til dem som kommer. F) kjør nominasjoner og kåringer: folk sender inn til deg på forhånd på e-post: årets rotekopp, årets tythol, årets kaffedrikker, etc. Dette var selvsagt bare eksempler! G) Dropp fortellingen! Det er vanskelig å forestille seg at det skal funke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. september 2022 #16 Del Skrevet 16. september 2022 Polly-Esther skrev (1 time siden): Dette kan ligge an til å bli katastrofalt kjedelig 😬. Men jeg tenker at det kan reddes! A) Ikke bare ha grøt. Det er kvalmende å bare skulle spise søt mat. Kjør heller koldtbord, da kan folk plukke det de vil spise. Lag en morsom (!) quiz. Max 20 spørsmål, litt juicy, ikke typen "Hvem var statsminister i 1978?". C) Lag en god spilleliste som går i bakgrunnen, eller la Spotify hjelpe deg. D) klassisk gitar KAN bli bra, foreslår at du lar han kjøre et lite åpningsnummer, for så å takke for seg. E) Husk på koselig belysning, fin pynt, gjerne en liten goodiebag til dem som kommer. F) kjør nominasjoner og kåringer: folk sender inn til deg på forhånd på e-post: årets rotekopp, årets tythol, årets kaffedrikker, etc. Dette var selvsagt bare eksempler! G) Dropp fortellingen! Det er vanskelig å forestille seg at det skal funke. Dagens beste forslag! 🙂 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. september 2022 #17 Del Skrevet 16. september 2022 NotNaomi skrev (11 timer siden): Det er ikke i arbeidstiden, og det er julebord 😂 det er blitt endel latter av denne tråden, men det er jo bare morsomt. I tilfelle noen tror de latterligjøres, så best å si at det er pga det angrepet på selve begrepet. At julebord blir sett på med smalt blikk her.. 🙂 Vel. Det blir nok en god stund ved bordene. Det er jo der folk stort sett blir sittende. Da må jeg jo tenke etter hva som passer til akkurat denne settingen. Det blir ikke fyll, det blir ikke fest og det blir ikke dans. Ikke sant.. Så vakkert gitarspill og sang passer fint. Jeg vil ha en fortelling fordi det er en koselig ting å høre på når man starter kakespising. Hadde jo håpet på noen gode forslag utenom den ene som kom. Det blir ikke noen høytidlig juleevangelietlesing.. Jeg tenker at noen vil elske dette, og noen vil synes det er dørgende kjedelig. Men de tar seg helt sikkert sammen og smiler og prater for det om 🙂 Vi er jo vant til julebord med tradisjonell julemat, alkohol til de som ønsker det og dans. Vi har også flere muslimer som jobber hos oss, og de får den maten de ønsker. Dette ordnes i forkant, slik at kjøkkenet på utestedet vet om det. De drikker ikke alkohol, men koser seg likevel masse. De deltar år etter år, så jeg vil tro de synes det er hyggelig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #18 Del Skrevet 16. september 2022 Polly-Esther skrev (3 timer siden): Dette kan ligge an til å bli katastrofalt kjedelig 😬. Men jeg tenker at det kan reddes! A) Ikke bare ha grøt. Det er kvalmende å bare skulle spise søt mat. Kjør heller koldtbord, da kan folk plukke det de vil spise. Lag en morsom (!) quiz. Max 20 spørsmål, litt juicy, ikke typen "Hvem var statsminister i 1978?". C) Lag en god spilleliste som går i bakgrunnen, eller la Spotify hjelpe deg. D) klassisk gitar KAN bli bra, foreslår at du lar han kjøre et lite åpningsnummer, for så å takke for seg. E) Husk på koselig belysning, fin pynt, gjerne en liten goodiebag til dem som kommer. F) kjør nominasjoner og kåringer: folk sender inn til deg på forhånd på e-post: årets rotekopp, årets tythol, årets kaffedrikker, etc. Dette var selvsagt bare eksempler! G) Dropp fortellingen! Det er vanskelig å forestille seg at det skal funke. Dette! i tillegg: hva med å leie inn en lokal komiker/pratemaker? Feks yummymummy, Rune bjerga, tønes viss du bor i Rogaland? Det finnes også mindre kjente revypersoner som nok gjerne får folk underholdt på julebord. Anonymkode: da34d...472 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 16. september 2022 #19 Del Skrevet 16. september 2022 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og svar til dette. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 16. september 2022 #20 Del Skrevet 16. september 2022 Polly-Esther skrev (5 timer siden): Dette kan ligge an til å bli katastrofalt kjedelig 😬. Men jeg tenker at det kan reddes! A) Ikke bare ha grøt. Det er kvalmende å bare skulle spise søt mat. Kjør heller koldtbord, da kan folk plukke det de vil spise. Lag en morsom (!) quiz. Max 20 spørsmål, litt juicy, ikke typen "Hvem var statsminister i 1978?". C) Lag en god spilleliste som går i bakgrunnen, eller la Spotify hjelpe deg. D) klassisk gitar KAN bli bra, foreslår at du lar han kjøre et lite åpningsnummer, for så å takke for seg. E) Husk på koselig belysning, fin pynt, gjerne en liten goodiebag til dem som kommer. F) kjør nominasjoner og kåringer: folk sender inn til deg på forhånd på e-post: årets rotekopp, årets tythol, årets kaffedrikker, etc. Dette var selvsagt bare eksempler! G) Dropp fortellingen! Det er vanskelig å forestille seg at det skal funke. Dette fungerer sikkert fint for mange, men det er ikke miljø for dette her 🙂 Nå samlet jeg noen fra hvert team her tidligere, så de er både lettet og fornøyde med opplegget. Alle har meldt seg på, så det ser nok ikke så avskrekkende ut. Selvfølgelig blir det pyntet! Sommerkroppen 2029 skrev (3 timer siden): Jeg tenker at noen vil elske dette, og noen vil synes det er dørgende kjedelig. Men de tar seg helt sikkert sammen og smiler og prater for det om 🙂 Vi er jo vant til julebord med tradisjonell julemat, alkohol til de som ønsker det og dans. Vi har også flere muslimer som jobber hos oss, og de får den maten de ønsker. Dette ordnes i forkant, slik at kjøkkenet på utestedet vet om det. De drikker ikke alkohol, men koser seg likevel masse. De deltar år etter år, så jeg vil tro de synes det er hyggelig. Dette har ikke bare med at noen er muslimer å gjøre. Her er det mange veldig ulike mennesker med like ulik bakgrunn. Ellers så bruker jo ikke de praktiserende muslimene å være tilstede der det serveres alkohol.. Det kommer vel an på hvor konservative de er. Her er det et par som ikke går på restaurant engang, så må se an hele miljøet.. Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette! i tillegg: hva med å leie inn en lokal komiker/pratemaker? Feks yummymummy, Rune bjerga, tønes viss du bor i Rogaland? Det finnes også mindre kjente revypersoner som nok gjerne får folk underholdt på julebord. Anonymkode: da34d...472 Det ville aldri slått an med komikere her 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #21 Del Skrevet 16. september 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Dette fungerer sikkert fint for mange, men det er ikke miljø for dette her 🙂 Nå samlet jeg noen fra hvert team her tidligere, så de er både lettet og fornøyde med opplegget. Alle har meldt seg på, så det ser nok ikke så avskrekkende ut. Selvfølgelig blir det pyntet! Dette har ikke bare med at noen er muslimer å gjøre. Her er det mange veldig ulike mennesker med like ulik bakgrunn. Ellers så bruker jo ikke de praktiserende muslimene å være tilstede der det serveres alkohol.. Det kommer vel an på hvor konservative de er. Her er det et par som ikke går på restaurant engang, så må se an hele miljøet.. Det ville aldri slått an med komikere her 😊 Har de meldt seg på "julebord" i september? Så ikke bare starter du svært tidlig å planlegge, du åpner for påmelding 3 mnd før arrangementet også? Anonymkode: 97a3b...a38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #22 Del Skrevet 16. september 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Har de meldt seg på "julebord" i september? Så ikke bare starter du svært tidlig å planlegge, du åpner for påmelding 3 mnd før arrangementet også? Anonymkode: 97a3b...a38 Jeg tror de allerede har gitt tilbakemelding om at julebordet var en kjempesuksess også 😉 Anonymkode: 1888d...e48 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 16. september 2022 #23 Del Skrevet 16. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har de meldt seg på "julebord" i september? Så ikke bare starter du svært tidlig å planlegge, du åpner for påmelding 3 mnd før arrangementet også? Anonymkode: 97a3b...a38 Dette var en oppgave jeg fikk. Grunnen til at alt starter tidlig vet jeg ikke helt, men ene sjefen her ga meg nå oppdraget da. Jeg tror det har med at det er ansatte som også bor utenlands her osv osv Ikke vet jeg. Jeg gjør bare som jeg får beskjed om 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #24 Del Skrevet 16. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror de allerede har gitt tilbakemelding om at julebordet var en kjempesuksess også 😉 Anonymkode: 1888d...e48 Helt sikkert det beste julebordet de noen gang har vært på. Grøten smakte fortreffelig og julehistorien lokket frem en tåre i øyekroken i tillegg til å heve moralen til alle partyløvene hi har rukket å registrere på sine 5 min i ny jobb. Det er bare makalaust hele greia. Anonymkode: 97a3b...a38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #25 Del Skrevet 16. september 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Dette var en oppgave jeg fikk. Grunnen til at alt starter tidlig vet jeg ikke helt, men ene sjefen her ga meg nå oppdraget da. Jeg tror det har med at det er ansatte som også bor utenlands her osv osv Ikke vet jeg. Jeg gjør bare som jeg får beskjed om 😊 Du har satt svarfrist til september uten å spør om hvorfor? Vet alle ansatte i hele bedriften at de er ledige den dagen i desember altså? Det er imponerende. Anonymkode: 97a3b...a38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144433877-underholdning-p%C3%A5-julebord/#findComment-149837879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå