Gå til innhold

Har funnet frem g punkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vibratoren min.. kjenner jeg vil utforske meg selv mer med å finne ut hvordan jeg skal oppnå en g punkt orgasme. Jeg har fått det 1 gang før med min første kjæreste.. men de andre gangene bare nesten. Men jeg får sånn tisse følelse og klare ikke komme lengre enn det.. uannsett hvor lenge jeg holder på.. 

Er hele tiden rett før men så går det ikke.. driver med kniping osv

tips/råd mottas for ei som vil ha den følelsen igjen

Anonymkode: 9c0dc...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått det til, men jeg snakket med ei venninne som klarte det og gjorde det ofte, og hun sa til meg at når den følelsen av at man må tisse kommer, så må man ikke gi seg. Det er visst samme følelsen rett før man kommer. Lykke til!

Anonymkode: 44f32...b8d

Skrevet

Jeg får det ikke til på egenhånd, men mannen min gir meg ofte g-punkt orgasmer/squirting med to fingre. Har også opplevd det noen få ganger under samleie. 

Anonymkode: 77645...b48

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri fått det til, men jeg snakket med ei venninne som klarte det og gjorde det ofte, og hun sa til meg at når den følelsen av at man må tisse kommer, så må man ikke gi seg. Det er visst samme følelsen rett før man kommer. Lykke til!

Anonymkode: 44f32...b8d

Nei det er det jeg og har hørt men det gikk aldri. Det ble bygget opp, men så ned igjen, opp osv.. så orket jeg ikke mer etter lang tid..

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg får det ikke til på egenhånd, men mannen min gir meg ofte g-punkt orgasmer/squirting med to fingre. Har også opplevd det noen få ganger under samleie. 

Anonymkode: 77645...b48

Heldigen..her har han ikke fått det til enda.. finner ikke punktet osv.. 🙄 så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg ut alene først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...