Gå til innhold

Timeplan universitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er timeplanen for høstsemesteret for førsteårsstudenter i sykepleie. Forstås den slik at dette er forelesning/undervisningsplan for disse to ukene? At det er disse tidspunktene man må/kan møte på universitetet?

035D26EE-F0B1-4795-BD94-97302C69A2EE.png

02CF9869-1783-4C6B-835C-12677524EB8D.png

Anonymkode: fcc9e...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har gått på universitetet her? Er det disse tidspunktene man forholder seg til, eller skjer det andre ting i tillegg? Jeg ser jo det er både tomme dager og korte dager, er det vanlig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ingen som har gått på universitetet her? Er det disse tidspunktene man forholder seg til, eller skjer det andre ting i tillegg? Jeg ser jo det er både tomme dager og korte dager, er det vanlig?

Du skal studere, ikke holdes i hånden gjennom uka.

Anonymkode: 96c97...20c

Skrevet

Det forventes jo at du jobber med studiet innimellom, dere bør feks ha en kollokviegrupope som jobber sammen innimellom forelsninger, det forventes at du bruker tid på lesing også. at du strukturerer deg selv på den måten du mener passer deg og dine studiemuligheter... og hva som er obligatorisk oppmøte  er merket på et av fagene iallefall...

Anonymkode: d2ae3...61f

Skrevet

Jeg spurte heller ikke når jeg skal studere/jobbe med studier, men om dette var tidspunktene for forelesninger. Da vil jeg for eksempel kunne jobbe hjemme de dagene det ikke er forelesing. Tre timer av dagen vil gå til kjøring, så det kan være greit å tenke alternativt når det lar seg gjøre.

Skrevet

Ja, dette er det du har av forelesninger ser det ut som. Så er resten av tiden selvstudium. Onsdag den første uken er obligatorisk, her må du møte. 

Anonymkode: 9127e...0de

Skrevet

Husk også å holde deg oppdatert i canvas. Er ikke alltid alt blir linka til timeedit. 

Anonymkode: 9e690...7cb

Skrevet

Tusen takk🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...