Gå til innhold

Fagprøven i salgsfaget der jeg skal planlegge en fremtidsplan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har Fagprøven om 2uker der jeg sliter litt med dette rundt en fremtidsplan. Vil det si at jeg skal kartlegge det jeg skal gjøre, altså hvor lang tid jeg jeg bruker på hver enkelt oppgave osv.?  Noen som har godt tips og råd jeg kan ta med meg på veien? :) Oppgaven får jeg delt ut på eksamensdagen.

Skrevet

Det er en timeplan ja, sånn at de ser at du klarer å disponere tiden din. Så hvor lang tid de ulike oppgavene tar menes vel med det. Lykke til:) 

Anonymkode: 4ee12...2db

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er en timeplan ja, sånn at de ser at du klarer å disponere tiden din. Så hvor lang tid de ulike oppgavene tar menes vel med det. Lykke til:) 

Anonymkode: 4ee12...2db

Takk for svar :) Satser på at det går bra :D 

Skrevet

Ikke noe å tilføye, men ønsker deg lykke til og håper det går bra 🌺

Anonymkode: 8e241...2b3

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke noe å tilføye, men ønsker deg lykke til og håper det går bra 🌺

Tusen takk :) det var hyggelig 🌸 har gått deltid på skole i et år nå ved siden av og jobbe 100% og følge opp ungene. Men har en flink mann så all ære til han ❤️ 

Endret av .....oceana......
Skrevet

Sønnen min tok fagprøven i salg i fjor, og du har helt rett, en fremtidsplan vil si at du planlegger tiden din og fremdriften din. Rekkefølgen, tiden og planen skal vise at du har en god plan for det som skal gjøres, og at du rekker bli ferdig i tide. Plusspoeng for å ha et par setninger om hvordan kampanjen kan fylles på og evt bygges om/ned underveis så den holder seg fristende og pen hele veien (flate og tomme podier er aldri bra)

Bruk veilederne dine aktivt, ikke vær redd for å be om hjelp og når du har laget en plan så få sjefen/veilederen din til å se over før sensor så du får tilbakemelding på hva som er bra og hva som kan gjøres bedre eller rettes.

Lave skuldre og bruk det du har lært de siste årene, så går det strålende. Lykke til.

Anonymkode: 799a8...800

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sønnen min tok fagprøven i salg i fjor, og du har helt rett, en fremtidsplan vil si at du planlegger tiden din og fremdriften din. Rekkefølgen, tiden og planen skal vise at du har en god plan for det som skal gjøres, og at du rekker bli ferdig i tide. Plusspoeng for å ha et par setninger om hvordan kampanjen kan fylles på og evt bygges om/ned underveis så den holder seg fristende og pen hele veien (flate og tomme podier er aldri bra)

Bruk veilederne dine aktivt, ikke vær redd for å be om hjelp og når du har laget en plan så få sjefen/veilederen din til å se over før sensor så du får tilbakemelding på hva som er bra og hva som kan gjøres bedre eller rettes.

Lave skuldre og bruk det du har lært de siste årene, så går det strålende. Lykke til.

Anonymkode: 799a8...800

tusen tusen takk :) det hjalp mye :D  Så grei du er 😃

Skrevet
.....oceana...... skrev (20 minutter siden):

Tusen takk :) det var hyggelig 🌸 har gått deltid på skole i et år nå ved siden av og jobbe 100% og følge opp ungene. Men har en flink mann så all ære til han ❤️ 

Så kjekt å høre at du har en god mann der ❤️ Blir godt å bli ferdig og kunne få tilbake en hverdag som ikke er like slitsom. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...