Gå til innhold

Dere med barn som har Douchebag…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min 11-åring ønsket seg, og fikk til bursdagen, The Æra 16 L.

Anonymkode: e31fa...16c

Har de ikke masse bøker da? 16 L hørtes veldig liten ut. Har selv en 11 åring å de har alltid med en del bøker så her måtte barnet mitt hatt 30 L.

Anonymkode: 646df...9bd

Annonse

Kjøpte 30 l The strøm til min 14 åring. Må ha den størrelsen når man skal ha data/Ipad/Chrome book, evt. bøker og matpakke oppi. I tillegg har hun alltid med gymtøy eller treningstøy til etter skolen. Veldig fornøyd med den sekken da den er både fin, ergonomisk og svært praktisk. Oppå toppen av sekken er det plass til masse småting. Kjøpte også en liten oppbevaringspose til sko for å ha i bunn.

Anonymkode: 46bec...992

Datteren min har 30 L, usikker på hvilken modell. Men er den "alle" har. Det er plass til bøker, pc (eget rom) gymtøy, matboks og klær til jobb. Har brukt den mye når vi har reist feks fordi den rommer mye. Hun er 18, men er 162 høy og slank og den passer til henne

Anonymkode: c8009...282

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Som bruker den som skolesekk. Hvilken modell og størrelse har deres barn?

12-åringen ønsker seg til bursdagen, men det er jo så mange forskjellige modeller. Syns det er vanskelig med størrelse og. 

Anonymkode: 6a979...a47

Vi kjøpte 30L til vår 7-klassingen, og den ble nok i største laget. Ellers er det en knallbra sekk
Denne modellen i lyseblå: 

67FA7B74-69D7-448D-9369-0EF898A2C542.jpeg

Anonymkode: f2957...47a

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har aldri vært borti denne sekken, så jeg lurer på hva som er så spesielt bra med denne sekken i forhold til andre type sekker?

Anonymkode: cca39...3d2

De populære har funnet ut at den sekken er kul,å da henger de andre seg på.

Annonse

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har aldri vært borti denne sekken, så jeg lurer på hva som er så spesielt bra med denne sekken i forhold til andre type sekker?

Anonymkode: cca39...3d2

Det som er spesielt er at ungdommen syns den er kul. Ingenting annet, tror jeg. Det er vel ofte slik med ting som blir populære av en eller annen grunn. Det er ikke alt vi foreldre og voksne skal skjønne.

Anonymkode: 5099f...93e

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Har de ikke masse bøker da? 16 L hørtes veldig liten ut. Har selv en 11 åring å de har alltid med en del bøker så her måtte barnet mitt hatt 30 L.

iPad-skole uten bøker (kun en lesebok). 😃

Anonymkode: e31fa...16c

De er skikkelig fine, synes jeg!

Barna her har ikke spurt om en slik sekk, men 7. -klassingen kunne gjerne fått den til jul feks, om den sto på ønskelista.

Hva er så sykt galt med å gi barn og ungdom den sekken de faktisk ønsker seg, om lommeboka tillater og den funker til formålet?? De er dessuten på salg innimellom. 

Anonymkode: 7cc5c...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...