Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Inspirert av en annen tråd, har folk "kriselager" i kjelleren? Vi har faktisk, men jeg vet ikke helt om jeg skal være flau eller stolt av det. Vi har: Vann Mel Diverse hermetikk (men bare sånt vi faktisk spiser) og syltetøy Pasta Salt Frokostblandning Knekkebrød Havremelk (langtidsholdbar) Dette er ting vi bruker til daglig, så vi roterer lageret (bortsett fra vannet), men passer på at vi alltid har ganske mye stående. Vi burde sikkert legge til kaffe 😅 Anonymkode: 2bfb1...2b0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Inspirert av en annen tråd, har folk "kriselager" i kjelleren? Vi har faktisk, men jeg vet ikke helt om jeg skal være flau eller stolt av det. Vi har: Vann Mel Diverse hermetikk (men bare sånt vi faktisk spiser) og syltetøy Pasta Salt Frokostblandning Knekkebrød Havremelk (langtidsholdbar) Dette er ting vi bruker til daglig, så vi roterer lageret (bortsett fra vannet), men passer på at vi alltid har ganske mye stående. Vi burde sikkert legge til kaffe 😅 Anonymkode: 2bfb1...2b0 Ja. Vi har det samme som dere pluss sjokolade, nøtter og muslibarer, syltetøy, pålegg i hermetikk (leverpostei, makrell i tomat) og ris Også har vi fyrstikker, stearinlys, stormkjøkken Og i mitt i det ønsker jeg meg et aggregat som vil gjøre at vi kan kople til frysere og lade mobil Anonymkode: bdfdd...1c4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Jeg har ikke noe stort kriselager egentlig, har en boks med noe hermetikk, ris, pålegg, kjeks, nøtter og en god del vann. Men jeg har alltid mye mat i skapene ellers, så det er alltid nok å ta av hvis det trengs. Anonymkode: 2a96d...5aa
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Noe kriselager har vi ikke, men skulle det oppstå en krise vil vi klare oss ganske lenge. Har ganske mye mat i skap og fryser Kjøper mye når det er salg, så alt fra eplejuice til ketshup har vi i lange baner Har en del suppeposer, pasta, ris, mel, havregryn osv. Kommer ikke til å sulte på en stund. Har gassgrill og en ekstra gassflaske i garasjen. Har bålpanne og en del ved, i verste fall øks og noen trær i hagen. Anonymkode: e8f30...573
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Inspirert av en annen tråd, har folk "kriselager" i kjelleren? Vi har faktisk, men jeg vet ikke helt om jeg skal være flau eller stolt av det. Vi har: Vann Mel Diverse hermetikk (men bare sånt vi faktisk spiser) og syltetøy Pasta Salt Frokostblandning Knekkebrød Havremelk (langtidsholdbar) Dette er ting vi bruker til daglig, så vi roterer lageret (bortsett fra vannet), men passer på at vi alltid har ganske mye stående. Vi burde sikkert legge til kaffe 😅 Anonymkode: 2bfb1...2b0 Vi har :hermetikk,bakepulver,mel,knekkebrød,vann ,pasta 30 havremelk ,vann,kaffe,olje. Har rikelig av alt og kjøper mye på tilbud. Har kjøpt 5 litersdunker vann. Har masse brus så kan brukes som drikke i nøden. når jeg kjøpte inn så mye mel 20 kg ,bakepulver og olje tenkte jeg på pinnebrød. Vi bruker av det også og fyller på slik at det er rikelig. følte det var spesielt en periode fet var greit å ha lager men er det slik alltid? stormkjøkken har vi også så vi bruker flittig på tur,men usikker på hvor mye gass vi har. Anonymkode: 98cf1...16d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har :hermetikk,bakepulver,mel,knekkebrød,vann ,pasta 30 havremelk ,vann,kaffe,olje. Har rikelig av alt og kjøper mye på tilbud. Har kjøpt 5 litersdunker vann. Har masse brus så kan brukes som drikke i nøden. når jeg kjøpte inn så mye mel 20 kg ,bakepulver og olje tenkte jeg på pinnebrød. Vi bruker av det også og fyller på slik at det er rikelig. følte det var spesielt en periode fet var greit å ha lager men er det slik alltid? stormkjøkken har vi også så vi bruker flittig på tur,men usikker på hvor mye gass vi har. Anonymkode: 98cf1...16d Nå når det kan bli krig i Norge når som helst;så er det klart alle må ha kriselager og JOD tabletter! Anonymkode: cc906...a7d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Jeg har vann. Ellers har jeg alltid mye mat i fryser og skap, så kunne overlevd en stund. Har og jod tabletter. Anonymkode: 87b93...7f7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #8 Skrevet 14. september 2022 Hvorgor havresekk når dere hsr havregryn og vann? Anonymkode: faa81...165
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #9 Skrevet 14. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorgor havresekk når dere hsr havregryn og vann? Anonymkode: faa81...165 Havremelk Anonymkode: faa81...165
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #10 Skrevet 14. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har vann. Ellers har jeg alltid mye mat i fryser og skap, så kunne overlevd en stund. Har og jod tabletter. Anonymkode: 87b93...7f7 Jeg regner ikke med fryseren, for det vil i en krise sannsynlig kunne gå utover strømtilførsel Anonymkode: bdfdd...1c4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #11 Skrevet 16. september 2022 Anonym bruker skrev (På 14.9.2022 den 6.22): Havremelk Anonymkode: faa81...165 Jeg tenker vannet må spares til å drikke og til hund. Anonymkode: 98cf1...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå