Gå til innhold

Er du noen ganger fri for kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen kvinne på dette forum med respekt for seg selv går tom for kaffe - det er selvsagt pakket i NØDBAGEN! 

Artig tilbakeblikk nå etter covid. 

Anonymkode: caae6...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har skjedd. Både kaffe, melk og brød. Ingen krise 😄

Anonymkode: 76323...4f2

Skrevet (endret)

Aldri. Jeg er glad i kaffe og har mange forskjellige slags bønner og typer, så det er ingen fare for at alt skulle tømmes på én gang. Jeg har gått tom for filter en gang, da., det må jeg innrømme, men det er ikke noe stort problem når det finnes andre typer kaffe å lage.

Endret av amandine
Skrevet

Nei. Har gjerne 20 pakker liggende. Kjøper alltid inn endel når det er på tilbud.

Derimot har jeg flere ganger blitt dypt sjokkert når jeg står med siste kaffefilteret i hånda 😊

Anonymkode: 1e7ec...34a

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe og er mer sjokkert hvis jeg finner kaffe i skapet… Kjøper det kun til selskap. Ellers er jeg ikke avhengig av noe drikke (eller mat). Vann i springen og ellers har jeg alltid noe spiselig. Høres klaustrofobisk ut å være SÅ avhengig av noe…

Anonymkode: 629b5...f39

Skrevet

Sjekker kaffebeholdning 4-5 ganger I året  da til bursdagsfeiring og jul

Anonymkode: 72d0f...a84

Skrevet

For oss er kaffe langt fra elementert. Tro det eller ei, men det går faktisk an å ikke drikke kaffe. Her er det kun besøk som drikker kaffe, men vurderer å slutte å servere det, da jeg sjelden blir tilbydt noe annet enn kaffe andre steder… 

Anonymkode: c37ef...3e7

Skrevet

På en måte så har jeg det ja. Jeg har mange typer kaffe i hus, så jeg går jo ikke tom for alle typene samtidig. Men det kan gå tomt for en av dem, og er det min favoritt,  så er det litt krise for meg 🙈

Anonymkode: d2294...5aa

Skrevet

Aldri. Men går ofte tom for brød og melk, det er ingen krise da det kan erstattes med andre ting. Kaffen kan ikke erstattes.

Anonymkode: 60595...452

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, kun mannen, så jeg aner faktisk ikke. 

Anonymkode: 8b107...ebe

Skrevet

Nei. Aldri tom for kaffe. Har en integrert kaffemaskin vi fyller bønner på. Bestiller alltid mer når jeg fyller på den siste posen. 

Anonymkode: 09eec...840

Skrevet

Nei! Kaffe og te finnes alltid her hos oss. Får jeg ikke morgenkaffen så blir det ingen god start på dagen altså😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

For oss er kaffe langt fra elementert. Tro det eller ei, men det går faktisk an å ikke drikke kaffe. Her er det kun besøk som drikker kaffe, men vurderer å slutte å servere det, da jeg sjelden blir tilbydt noe annet enn kaffe andre steder… 

Så fordi du ikke får det du ønsker andre stede, så skal du være snurt og ikke tilby DINE gjester, som du sikkert liker og er glade i, kaffe som straff? Tåpelige menneske 😅

Anonymkode: a37b3...100

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Her har jeg alltid kaffe, mange typer te og kakao. Men brus har vi ekstremt sjelden, så skal de ha noe kaldt og drikke, så blir det vann. Men synes jeg nå borte, får mer tilbud om brus, enn noe varmt å drikke. Og jeg liker ikke brus.

Anonymkode: e6ae2...984

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Nei, såpass oppegående er vi, at det aldri er tomt for verken, kaffe, brød eller melk. 

Anonymkode: dfa41...837

Jeg går tom for kaffe innimellom, dette til tross for at jeg har velfungerende forhold til både mann og barn og til og med en jobb. Skjønner nå at jeg bør revurdere eget selvbilde.

Anonymkode: 10990...6cc

Skrevet

Ofte. Drikker ikke skvipet og serverer det kun om jeg absolutt MÅ i besøk.

Anonymkode: ef6af...ec9

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, men mannen min drikker bare fancy kaffe (kjøper kvalitetsbønner som er brent nylig, og bruker chemex og spesialfilter for å lage kaffen), men det hender at han er tom for kaffe. Han vil ikke kjøpe og ha stående sur kaffe, han risikerer heller å bli tom for kaffe. For selv om han drikker flere kopper kaffe om dagen kan han helt fint gå en dag eller flere uten kaffe. Han blir ikke avhengig av noen ting :) 

Anonymkode: d04d0...bd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Her har jeg alltid kaffe, mange typer te og kakao. Men brus har vi ekstremt sjelden, så skal de ha noe kaldt og drikke, så blir det vann. Men synes jeg nå borte, får mer tilbud om brus, enn noe varmt å drikke. Og jeg liker ikke brus.

Anonymkode: e6ae2...984

Mens jeg liker ikke kaffe og må alltid be om et glass vann i stedet. Heldigvis liker jeg vann ;) Du kan jo be om vann i stedet for brus du også.

Anonymkode: d04d0...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...