Gå til innhold

Er du noen ganger fri for kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ei dame som plutselig kan være fri for kaffe, f eks at hun står opp på morgenen og oppdager at det er tomt for kaffe. Eller at hun får besøk, og så er det tomt. Blir du noen ganger fri for noe så elementært som kaffe? Det har faktisk ikke jeg opplevd noen gang.

Anonymkode: c77fd...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Har opplevd å være tom for kaffebønner, men har et lite lager som brukes når vi er på tur. Der er det både kokekaffe og pulverkaffe(NØD) 

Skrevet

Det har skjedd. Det var den verste dagen i mitt liv.

Anonymkode: 85d47...2d9

Skrevet

Ja, det skjer innimellom. Veldig kjipt.. Men man overlever jo. 

Er det rarere å gå tom for kaffe, enn melk og brød? Alt det skjer med ujevne mellomrom her

Anonymkode: 91a59...96e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det skjer innimellom. Veldig kjipt.. Men man overlever jo. 

Er det rarere å gå tom for kaffe, enn melk og brød? Alt det skjer med ujevne mellomrom her

Anonymkode: 91a59...96e

Jeg blir aldri fri for slike nødvendige ting. Aldri opplevd. 

Skrevet

Nei, såpass oppegående er vi, at det aldri er tomt for verken, kaffe, brød eller melk. 

Anonymkode: dfa41...837

Skrevet

Kaffe kan vi være tomme for rett som det er. Vi voksne drikker kaffe, men ikke hver dag. Trakter i hovedsak kun kaffe når vi har besøk. 

Anonymkode: f6db7...c1a

Skrevet

Hele tiden.
Nå drikker jeg ikke kaffe, så jeg glemmer å kjøpe ny dersom jeg blir tom slik at jeg har når jeg får besøk.

Anonymkode: 76cb0...7a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Kjenner ei dame som plutselig kan være fri for kaffe, f eks at hun står opp på morgenen og oppdager at det er tomt for kaffe. Eller at hun får besøk, og så er det tomt. Blir du noen ganger fri for noe så elementært som kaffe? Det har faktisk ikke jeg opplevd noen gang.

Sjelden, men ja det har hendt at vi har glemt å kjøpe eller at vi trodde det var noen flere poser i skapet. Men siden det er så dårlig start på dagen å ikke få en kopp kaffe så er det sjelden vi glemmer akkurat det.

Anonymkode: d8dc2...7cb

Skrevet

Det er helt krise, i så fall. Gudskjelov at man ikke bor i gokk om det skjer.

Anonymkode: 01b5b...bef

Skrevet

Ja og vi hadde kanskje ikke merket det før vi fikk gjester.

Anonymkode: 055e8...b12

Skrevet

Her kan vi være tomme for både kaffe, brød og melk og hva som helst ellers også. Ikke ofte, men det kan skje. Og selv om det føles som en form for krise noen ganger, så er det jo ikke det. Det går helt fint, selv uten kaffe. Hvorfor skal ikke det kunne skje? 

Anonymkode: 32411...502

Skrevet

Hehe, både kaffe, brød og melk har vi i blant vært tomme for. Da må vi stresse litt for å handle på morgenkvisten. Men utover det opplever ikke vi det som en krise. Man har vel ulikt slingringsmonn for slikt.

Anonymkode: 5509c...b9b

Skrevet

Det skjer, det. Vi tror vi har en ekstra pose i skapet, og så har vi ikke det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det har skjedd. Det var den verste dagen i mitt liv.

Anonymkode: 85d47...2d9

😅 jeg også. Etter det har skapet vært fullt av alle mulige bønner. Det er IKKE måten å starte en dag på. 

Gud hjelpe oss når klimaendringene ødelegger kaffeavlingene. Hva faen skal vi gjøre da? 

Anonymkode: 6052c...bf9

Skrevet

Kun mannen som drikker kaffe, så jeg aner aldri om vi har eller ikke.

Anonymkode: 6a141...cc4

Skrevet

Jeg kan ikke huske at vi noen gang har gått tom for filterkaffe. Men vi har uansett også alltid pulverkaffe hjemme som back up, og som barna bruker til dalgonakaffe. Det har imidlertid skjedd at vi har vært tomme for melk når jeg står opp, og det er fullstendig krise, siden jeg ikke klarer kaffe uten melk. 

Skrevet

Kjæresten opplever det mange ganger selv så avhengig han er av kaffe. Men han drikker gjerne 4-5 kopper for dagen så ikke rart han går fort tom. Mange ganger har han gått på butikken før frokost fordi han er tom for kaffe å det MÅ han ha.

Anonymkode: eecd3...ca8

Skrevet

Ja, det har skjedd. Skjønner ikke at det skal være så rart

Anonymkode: 4916d...694

Skrevet

Vet ikke. Drikker ikke kaffe så absolutt ingen krise. Vi har gått tom for både melk og brød og andre varer vi bruker.

Anonymkode: c8fc2...406

Skrevet

Det har skjedd noen ganger, og samme med brød og melk. spesielt melk. Da ene barnet elsker melk, og kan fint drikke godt over en liter melk. Og er litt kjedelig de gangene, det gjerne skjer på kvelden, etter jeg har lagt meg.

Anonymkode: e6ae2...984

Skrevet

ja... elelr at jeg ikke vet hvor noen har gjemt kaffen etter sist bruk... ingen ehr som drikker kaffe. gjester kan finne å å ta med kaffe til oss...

Anonymkode: 42925...9d1

Skrevet

Glad jeg ikke drikker kaffe. Kjedelig å være så avhengig av noe at det er krise om en ikke har det i hus.

Anonymkode: 6769d...a76

Skrevet

Nei det skjer aldri, akkurat nå har jeg vanlig Evergood filterkaffe, Evergood kapsler, Friele Mocca Latte, og Nescafe gull. Men Toalettpapir har vi gått tom for 🫣😅. Har gått tom for brød, men da baker jeg bare brød, rundstykker, horn eller noe. Melk har vi også gått tom for men det drikker vi skjeldent. 

Anonymkode: ffdf0...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...