Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Hei jeg er ei normal vektig person. Men jeg er aldri sulten eller jeg kan gå igjennom ei hel dag uten å spise mer en ei banan. Jeg har ingen plan om å gå ned i vekt og jeg synes ikke jeg er for tynn. Jeg er bare ikke sulten og gidder ikke å lage mat som må lages. Vet ikke hva jeg ville med denne tråden jeg ville bare høre om det er flere som meg? Anonymkode: d9a7b...8b5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Nei. Om du ikke kan føle sult er det nok hormoner som ikke fungerer som de skal. Anonymkode: b45d9...def
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Akkurat sånn er jeg og. Kan fint gå en hel dag uten mat. Har alltid vært sånn og ser ikke på det som noe sykdomstegn. Er slank da, så jeg må liksom spise selv om jeg ikke er sulten da jeg ikke har lyst til å gå ned i vekt. Anonymkode: ce657...162
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Fortsetter du slik så vil du bli syk av næringsmangler, HI. Få en sjekk hos legen din - og få i deg nok mat hver dag. Anonymkode: 3e4c6...698
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #5 Skrevet 14. september 2022 Jeg var også sånn. Ikke tørst heller. Men skjønte jo at jeg måtte spise hver dag. Men jeg er autist og det er ganske vanlig at man ikke kjenner sånt. Jeg ble fysisk syk (ikke pga dette) og i dag kjenner jeg plutselig at jeg må ha mat fordi jeg blir skjelven og uvel.Da er det nesten for seint… Anonymkode: 65cab...977
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hei jeg er ei normal vektig person. Men jeg er aldri sulten eller jeg kan gå igjennom ei hel dag uten å spise mer en ei banan. Jeg har ingen plan om å gå ned i vekt og jeg synes ikke jeg er for tynn. Jeg er bare ikke sulten og gidder ikke å lage mat som må lages. Vet ikke hva jeg ville med denne tråden jeg ville bare høre om det er flere som meg? Anonymkode: d9a7b...8b5 Ja, jeg er som deg. Det hender at jeg kjenner sult eller har lyst til å lage mat, men det er sjelden. Jeg er i tillegg undervektig, så det er litt dumt, men jeg har veldig lite lyst på/interesse for mat og kjenner sjelden sultfølelse. Jeg liker helst bare å ta noe enkelt i hånda i farta, som f.eks. en banan eller et brødstykke uten pålegg. Anonymkode: abe08...ed5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #7 Skrevet 14. september 2022 Kjenner absolutt sult, men er aldri tørst. Anonymkode: c59b3...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå