Gå til innhold

Døren min gikk opp- innbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå på soverom å leste avis. Plutselig går døren på soverom opp. Dette kan ikke vært vindkast. Fordi det henger et laken i sprekken som gjør det umulig for døren å åpne seg. Det var akkurat som om noen presset den opp. Jeg gikk for å se, men så ingen. Kan jeg innbille meg? 

Anonymkode: 8ba3f...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lå på soverom å leste avis. Plutselig går døren på soverom opp. Dette kan ikke vært vindkast. Fordi det henger et laken i sprekken som gjør det umulig for døren å åpne seg. Det var akkurat som om noen presset den opp. Jeg gikk for å se, men så ingen. Kan jeg innbille meg? 

Anonymkode: 8ba3f...8f0

Ja men skjønner du ble redd

Anonymkode: 59572...26f

Skrevet

Jeg bodde i et hus en gang hvor låste dører åpnet seg, så at nøkkelen på innsiden gikk rundt og dørhåndtaket gikk ned - men ingen andre i huset eller utenfor, alle vinduer var lukket og alle utdører var låste. Det spøkte der.

Om det spøker, si klart og tydelig at du ber om fred og ro, at om det er noen der så er det greit, bare de ikke plager deg eller dine på noen som helst måte.

Anonymkode: e2a73...536

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg bodde i et hus en gang hvor låste dører åpnet seg, så at nøkkelen på innsiden gikk rundt og dørhåndtaket gikk ned - men ingen andre i huset eller utenfor, alle vinduer var lukket og alle utdører var låste. Det spøkte der.

Om det spøker, si klart og tydelig at du ber om fred og ro, at om det er noen der så er det greit, bare de ikke plager deg eller dine på noen som helst måte.

Anonymkode: e2a73...536

Hvor var spøkelse da?

Anonymkode: 59572...26f

Skrevet

Dette er jo et fenomen man kan dislutere seg blå på. Jeg har opplevd litt av hvert gjennom et langt liv og tenker det er mer mellom himmel og jord. Jeg har opplevd uforklarlige ting som det du har opplevd. En ting som er umulig hvis ikke det ligger en menneskelig kraft bak. Og jeg har opplevd fine ting som har gitt trøst i vonde situasjoner. Overnaturlig eller ikke. 

Anonymkode: ef8fb...347

Skrevet

Vindkast... 

Anonymkode: 977fa...11b

Skrevet

Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder 😉

Anonymkode: 09914...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...