Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg lå på soverom å leste avis. Plutselig går døren på soverom opp. Dette kan ikke vært vindkast. Fordi det henger et laken i sprekken som gjør det umulig for døren å åpne seg. Det var akkurat som om noen presset den opp. Jeg gikk for å se, men så ingen. Kan jeg innbille meg? Anonymkode: 8ba3f...8f0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg lå på soverom å leste avis. Plutselig går døren på soverom opp. Dette kan ikke vært vindkast. Fordi det henger et laken i sprekken som gjør det umulig for døren å åpne seg. Det var akkurat som om noen presset den opp. Jeg gikk for å se, men så ingen. Kan jeg innbille meg? Anonymkode: 8ba3f...8f0 Ja men skjønner du ble redd Anonymkode: 59572...26f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Jeg bodde i et hus en gang hvor låste dører åpnet seg, så at nøkkelen på innsiden gikk rundt og dørhåndtaket gikk ned - men ingen andre i huset eller utenfor, alle vinduer var lukket og alle utdører var låste. Det spøkte der. Om det spøker, si klart og tydelig at du ber om fred og ro, at om det er noen der så er det greit, bare de ikke plager deg eller dine på noen som helst måte. Anonymkode: e2a73...536
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg bodde i et hus en gang hvor låste dører åpnet seg, så at nøkkelen på innsiden gikk rundt og dørhåndtaket gikk ned - men ingen andre i huset eller utenfor, alle vinduer var lukket og alle utdører var låste. Det spøkte der. Om det spøker, si klart og tydelig at du ber om fred og ro, at om det er noen der så er det greit, bare de ikke plager deg eller dine på noen som helst måte. Anonymkode: e2a73...536 Hvor var spøkelse da? Anonymkode: 59572...26f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Dette er jo et fenomen man kan dislutere seg blå på. Jeg har opplevd litt av hvert gjennom et langt liv og tenker det er mer mellom himmel og jord. Jeg har opplevd uforklarlige ting som det du har opplevd. En ting som er umulig hvis ikke det ligger en menneskelig kraft bak. Og jeg har opplevd fine ting som har gitt trøst i vonde situasjoner. Overnaturlig eller ikke. Anonymkode: ef8fb...347
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Vindkast... Anonymkode: 977fa...11b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder 😉 Anonymkode: 09914...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå