Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Og hvilke type er du selv? Anonymkode: 30396...89e
Gjest NotNaomi Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Folk uten fordommer og med humor. Ikke sånn platt humor, men mer glimt i øyet. Litt rampete mennesker som er sosiale og gir mer eller mindre f... i normer. Som er livsnytere og har selvsikkerhet. Det er dem jeg slapper aller mest av sammen med. Men jeg har venner som er veldig ulike, så kjenner også motsatt type personer. De er bare mer krevende. Venner sier at jeg er lite ydmyk, morsom og intelligent.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Folk med humor og selvironi, som deler omtrent samme verdier som meg selv, liker å prate, er kunnskapsrike og trygge på seg selv. Tja, jeg er vel omtrent slik selv. Like barn osv. Anonymkode: 05f4e...cf0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Flere? Anonymkode: 30396...89e
Twintipp Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Positive mennesker, humor, lite selvhøytidelige, som byr på seg selv, som ikke er tilgjort.. mennesker som du bare trekkes mot! Som ikke er snerpete og pedantiske, og som har en sånn ekstra finessse at du bare skjønner at du ikke bør se på dem på et personalmøte. Mennesker som kan være barnslige og spontane.. livsnytere. Mennesker som ikke trenger å meditere når planen ikke går som ønsket, men bare sier «fuck it» og går videre. Tror folk synes jeg er lite selvhøytidelig, morsom, direkte og lojal. (Tror jeg da😜)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 On 9/12/2022 at 9:40 PM, Anonym bruker said: Og hvilke type er du selv? Anonymkode: 30396...89e Mennesker som gir meg glede og har det morsomt sammen. Jeg er nok litt resevert, liker og være med mine nærmeste venner Anonymkode: c7fa2...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå