Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Noen som har handlet der i det siste? Hører så innmari mye negativ omtale om de. Har en handlekurv med 4 varer der som jeg tenkte å bestille snart, men vet faktisk ikke helt om jeg tørr.. Har handlet der før, riktignok en stund siden, varene var som forventet da i alle fall. Anonymkode: 4e3cd...cf1
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Jeg har handlet flere ting der, aldri blitt skuffet.
oslofrk Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Handlet der forrige uke. Varene kom på under tre døgn. Jeg er fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 De er greie helt til du vil reklamere på noe, da blir de umulige å få tak i og generelt elendige på kundeservicen. Jeg har sluttet å handle der, ikke minst siden de sponse herr og fru Forballfrue. Anonymkode: 64cae...c71
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): De er greie helt til du vil reklamere på noe, da blir de umulige å få tak i og generelt elendige på kundeservicen. Jeg har sluttet å handle der, ikke minst siden de sponse herr og fru Forballfrue. Anonymkode: 64cae...c71 Gjør det de?? De har ikke jeg helt fått med meg.. Handler MINST MULIG hos selskaper som sponser bloggere soooom lever av å eksponere barna sine. Da var den saken enkel, handler heller en annen plass. Anonymkode: 4e3cd...cf1
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Noen som har handlet der i det siste? Hører så innmari mye negativ omtale om de. Har en handlekurv med 4 varer der som jeg tenkte å bestille snart, men vet faktisk ikke helt om jeg tørr.. Har handlet der før, riktignok en stund siden, varene var som forventet da i alle fall. Anonymkode: 4e3cd...cf1 Jeg har handlet en del der før og vært veldig fornøyd. Hvor hører du den negative omtalen? Jeg tenker at i verste fall kan du jo bare returnere varene hvis du ikke er fornøyd. Anonymkode: 6afdb...b4a
frk Nilsen Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Har positiv erfaring, varene kommer kjapt. Har hatt reklamasjon på en vare, ikke noe problem å få tilbake pengene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Handler ofte sneakers og joggesko der, aldri noe problem.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Jeg hadde ikke hørt om dem før for halvannen uke siden, sjekket sidene og tenkte bestille flere ting, måtte bare vente noen dager før jeg gjorde det for å få oversikt over det jeg trenger. Søkte litt rundt, leste også at det er en del tilbakemeldinger om dårlige erfaringer med retur. Søkte litt mer og fant ut at de har hatt samarbeid med fotballfrue tidligere, og at det nå er noe merkelige påstander om samarbeid og ikke samarbeid med herr og fru fotballfrue nå også. Lars Kristian Eriksen/coach Eriksen har også et samarbeid om uttesting av Hoka-sko for Run Norge. Og dermed mistet begge de to (tre) firmaene meg som kunde. Google er en fin ting for bevisste forbrukere Anonymkode: f9ba9...ff6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Hva hadde dere tenkt om andre spredde usannheter om deg/din bedrift/eller lignende? Get Inspired har svart de som har sendt dem henvendelser angående CBE/LKE som det har kommet frem i tråden om dem. De har ikke noe aktivt samarbeid med dem eller hatt noe samarbeid med dem de siste årene. De har også svart opp hun ene i CBE tråden om at de hadde vært litt rask i kommunikasjonen og oppklarte at de ikke hadde noe samarbeid med dem! Hva vil dere de skal gjøre? Hun har ingenting på noen innlegg om GI, ei heller LKE. Dere er så raske med å brenne ned alt med en gang og stoler gjerne på ryktebørsen om dere får muligheten 🤥 Begynn å sjekk fakta før dere tar en beslutning, det er en god start! Vel, jeg er fornøyd med alle kjøp hos dem! Har også reklamert uten problem, retur/bytte har gått raskt og enkelt og pakkene kommer alltid superraskt. Det jeg setter mest pris på er nok at de alltid svarer så raskt uansett hva det er på mail! Tror aldri jeg har ventet mer enn et par timer før mailen er besvart og saken løst. Men det så jeg noen klarte å klage på «de svarer for raskt, så det må være autosvar!» altså… 🤦🏼♀️ Anonymkode: 5cc8f...82f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hva hadde dere tenkt om andre spredde usannheter om deg/din bedrift/eller lignende? Get Inspired har svart de som har sendt dem henvendelser angående CBE/LKE som det har kommet frem i tråden om dem. De har ikke noe aktivt samarbeid med dem eller hatt noe samarbeid med dem de siste årene. De har også svart opp hun ene i CBE tråden om at de hadde vært litt rask i kommunikasjonen og oppklarte at de ikke hadde noe samarbeid med dem! Hva vil dere de skal gjøre? Hun har ingenting på noen innlegg om GI, ei heller LKE. Dere er så raske med å brenne ned alt med en gang og stoler gjerne på ryktebørsen om dere får muligheten 🤥 Begynn å sjekk fakta før dere tar en beslutning, det er en god start! Vel, jeg er fornøyd med alle kjøp hos dem! Har også reklamert uten problem, retur/bytte har gått raskt og enkelt og pakkene kommer alltid superraskt. Det jeg setter mest pris på er nok at de alltid svarer så raskt uansett hva det er på mail! Tror aldri jeg har ventet mer enn et par timer før mailen er besvart og saken løst. Men det så jeg noen klarte å klage på «de svarer for raskt, så det må være autosvar!» altså… 🤦🏼♀️ Anonymkode: 5cc8f...82f Get Inspired hadde et samarbeid med Caroline Berg Eriksen for noen år tilbake. Det er ikke klart hva som nå har skjedd. Men, det at Lars-Kristian Eriksen la ut samarbeid med dem på sin "coach"-konto på IG, det sammenfaller med det at Get Inspired har startet med vareutvalg også for menn. Flere ansatte hos Get Inspired ga ulike kunder akkurat samme beskjed - at Get Inspired nylig hadde inngått et samarbeid med både LK Eriksen og CB Eriksen. Disse to har også i en tid vist (treningsklær og) sko som ikke er blitt merket reklame - tilfeldigvis samme som LK Eriksen viste til da han merket med samarbeid med Get Inspired. Run Norge har bekreftet samarbeid med ham, at han tester ut sko (Hoka) for dem. Dette er ikke rykter, dette er fakta. Så snudde Get Inspired helt rundt, blånekter for at de har samarbeid med noen av dem. Altså, til tross for at flere av deres egne ansatte hadde sendt svarmail til mange ulike kunder om at Get Inspired nylig hadde inngått et samarbeid med både Caroline Berg Eriksen OG Lars Kristian Eriksen. Anonymkode: f9ba9...ff6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Get Inspired hadde et samarbeid med Caroline Berg Eriksen for noen år tilbake. Det er ikke klart hva som nå har skjedd. Men, det at Lars-Kristian Eriksen la ut samarbeid med dem på sin "coach"-konto på IG, det sammenfaller med det at Get Inspired har startet med vareutvalg også for menn. Flere ansatte hos Get Inspired ga ulike kunder akkurat samme beskjed - at Get Inspired nylig hadde inngått et samarbeid med både LK Eriksen og CB Eriksen. Disse to har også i en tid vist (treningsklær og) sko som ikke er blitt merket reklame - tilfeldigvis samme som LK Eriksen viste til da han merket med samarbeid med Get Inspired. Run Norge har bekreftet samarbeid med ham, at han tester ut sko (Hoka) for dem. Dette er ikke rykter, dette er fakta. Så snudde Get Inspired helt rundt, blånekter for at de har samarbeid med noen av dem. Altså, til tross for at flere av deres egne ansatte hadde sendt svarmail til mange ulike kunder om at Get Inspired nylig hadde inngått et samarbeid med både Caroline Berg Eriksen OG Lars Kristian Eriksen. Anonymkode: f9ba9...ff6 Jeg finner siste samarbeid mellom dem tilbake i 2017, det er 5 år siden. Dere må gjerne kutte ut bedrifter fordi dem hadde et samarbeid med noen langt tilbake i tid. Men det sier mer om dere enn om noen andre. Get inspired har jo skrevet at det ble feilinformert i første runde, og avkrefter både pågående samarbeid og skjult samarbeid. Ingenting av det paret har hatt på seg på deres IG de siste årene er sponset av Get inspired. Med mindre paret selv sier de er sponset når GI sier de ikke er det, er det jo ikke noe å tvile på. At de var for rask på labben og bekreftet et samarbeid kan være så enkelt som at medarbeidere ikke til enhver tid er oppdatert og dermed bare sjekket IG til LKE når spørsmålet kom og da gikk ut i fra at det stemte. Han fjernet både run og GI når bedriftene tydeligvis hadde sjekket opp i dette og kontaktet han, så her er det vel like stor sannsynlighet for at LKE har skrytt på seg litt mer enn han burde i bioen sin. Uansett har nå ikke GI noe samarbeid med dem per nå, og ikke de siste 5 årene som jeg kan se. Paret har heller ikke nevnt de i et eneste IG innlegg, så hva dere da går ut i fra annet enn kvinneguiden rykter vet jeg ikke. Anonymkode: 5cc8f...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå