Gå til innhold

Er du med i noen foreninger/klubber med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med i tre og kjenner det er blitt for mye. Er treff omtrent en gang i uka, med de forskjellige foreningene. 

Flere som har det slik? Synes det er leit å bryte ut også, og vet ikke hvem jeg eventuelt skulle valgt bort. Men jeg synes nå at det er blitt litt for kavete. Har ikke så mye annet på tapetet egentlig, har nesten voksne barn som jeg ikke lenger trenger å følge opp. Men likevel synes jeg dette blir for mye. Er kanskje bare blitt litt lei......

Anonymkode: a309c...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslå sjeldnere treff?

Jeg er ikke med i forening eller klubb, men vi er 3 venninner som treffes ca 1 gang hver 2.måned.

Anonymkode: 6bc18...451

Skrevet

Er bare med i en "klubb" og vi møtes en gang i måneden. Veldig lave skuldre, potetgull, is og kanskje en kake + kaffe og masse skravling.

Veldig koselig. Vi begynte den da vi hadde barn i barnehagen for å få møte inn i kalendere når ukene bare løp avsted, og derfor veldig lave skuldre med tanke på hva vi forventer av verten også. 

Vet folk som har klubber de gruer seg til skal komme for det skal lages treretters middag og allverdens som de føler de ikke har kapasitet til, vi valgte med vilje å ikke legge oss der ;)

Nå er ungene store så vi kunne sikkert laget treretters middag, men det er deilig å bare møtes for å skravle også, uten å ha fokus på noe annet.

For meg er klubben høyt prioritert, men jeg er jo bare i en da.

Anonymkode: 0a617...088

Skrevet

Problemet er at dette er foreninger jeg har vært med i gjennom mange år. Så det er litt vanskelig å velge hvilken man eventuelt skal luke ut. 

Men jeg kan jo selvsagt droppe en måned innimellom, det går jo det også. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Problemet er at dette er foreninger jeg har vært med i gjennom mange år. Så det er litt vanskelig å velge hvilken man eventuelt skal luke ut. 

Men jeg kan jo selvsagt droppe en måned innimellom, det går jo det også. 

HI

Du trenger jo ikke gå hver gang...

I vår klubb er det en dame som har en million jern i ilden til enhver tid, nå som barna begynner vokse til har hun begynt å studere igjen selv osv. Hun kommer langt ifra hver gang, kanskje annenhver, men ofte ikke det engang. Det er veldig hyggelig når hun kommer, men ingen forventer eller forlanger at hun kommer hver gang.

Man er jo forskjellige. Jeg har ikke så mye utenom denne klubben, så jeg kommer hver gang ;)

Anonymkode: 0a617...088

Skrevet

Kan noen forklare meg hva dette går ut på? Hvorfor det heter "forening" og "klubb" Er det hobbyer eller til gode formål eller noe? 

Skrevet

Ikke klubb akkurat. Men vi er med i en swingers-gruppe, der er vi flere vennepar. Jeg er venninne med tre av damene der. Vi har sex, men vi finner også på andre normale ting. 

Anonymkode: f9175...461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...