Gå til innhold

Blir du godt likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
sug lut skrev (3 minutter siden):

Jeg har godt og nært forhold til nærmeste og utvidet familie og svigerfamilie, jeg har mange og varige venner, jeg har nære og gode kolleger hvorav flere er like mye venn som kollega. Så ja, jeg blir godt likt. Og det skjønner jeg godt. Jeg hadde også likt meg om jeg møtte meg.

Hihihihi

Anonymkode: 0370c...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.9.2022 den 12.36):

Ja, jeg blir godt likt av de aller fleste. Sønnen min på 19 år ga meg en veldig søt grunn for noen måneder siden da han sa at "du ler og smiler så masse, og lytter, så folk føler seg morsom og sett når de er med deg". Han har nok langt på vei rett. Jeg har et godt humør, er for det meste positivt og liker generelt sett folk, er nysgjerrig på dem og lytter derfor med interesse. I tillegg er jeg veldig god på å lese folk, altså ubevisst registrere kroppsspråk, tonefall osv, og jeg tilpasser meg dette fortløpende. I tillegg er jeg relativt dempet som person, altså jeg er ikke høylytt og brautende, men mild og vennlig, "behagelig" har jeg fått høre veldig ofte.

Hvordan jeg merker det? Ganske mange sier det direkte til meg, noen til folk rundt meg som da igjen sier det til meg, og så merker jeg at folk søker seg til meg. 

Anonymkode: 20d0f...cb4

Du høres hyggelig ut.

Anonymkode: 64b22...029

Skrevet

Jeg er generelt godt likt, men er kanskje ikke den mest joviale typen heller 😅. Er ganske ærlig og direkte, men mange synes at jeg er morsom og gøyal, og jeg er omsorgsfull og ivaretakende som venn. 

Merker det på at jeg har mange venner, blir invitert med en del på ting, og har det er mange som betror seg til meg.

Skrevet

Ja, det tror jeg. Tror grunnen er at jeg kommer overens med de aller fleste og kan snakke med alle. Er blid og hyggelig. 

Anonymkode: bb9cf...0d8

Skrevet

Jeg blir invitert med på mange ting i alle fall, og vi opplever at vi alltid har flere tilbud på nyttårsaften, av alle ting. Det må i alle fall bety at folk syns det er greit å være sammen med meg og oss. 

Likevel føler jeg meg alltid sosialt klønete når jeg er sammen med folk.. 

Anonymkode: e2764...dfb

Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært opptatt av å bli likt, men jeg har antakelig en slags tiltrekningskraft på folk, fordi jeg har alltid vært typisk populær. Jeg har også mistet mange venner opp igjennom fordi jeg har blitt kvelt, de har villet ha for stor del av meg, noe jeg ikke har klart å gi. Jeg er nok utadvendt men introvert, og det gir blandede signaler der ute. På den ene siden elsker jeg å snakke med folk, er ekstremt nysgjerrig på mennesker, går i dybden, ler mye, bidrar sosialt, får folk til å føle seg vel rundt meg - typiske trekk som folk trekkes mot. Men på den andre siden vil jeg bare være i fred, selvfølgelig med unntak av fra nær familie og noen svært få gode venner. Så jeg er på en måte godt likt, samtidig som jeg oppleves som utilgjengelig, en egenskap mange ikke liker. 

Anonymkode: 612cb...e25

Skrevet

Både ja og nei. Jeg kan oppleves som krass for de som ikke kjenner meg. Men jeg opplever at mange liker meg. Det er ikke sjeldent at jeg blir betrodd eller rådspurt om stort og smått. Jeg blir hørt på og ofte brukt i eksempler. Tror det er fordi jeg byr på mye av meg selv, er ikke redd for å fortelle feil, eller den gangen jeg dreit meg skikkelig ut eller når jeg har gjort/vært med på noe bra. Å jeg skryter av folk, finner noe positivt med alle. Jeg er nysgjerrig på folk og hvem de er.

Jeg er tydelig verbalt og har et kroppspråk som ikke kan lyve fså alle vet hvor de har meg. Tror det gjør det tryggere både for de som liker meg og de som ikke liker meg.

Anonymkode: 4704c...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...