Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Og hvordan merker du det? Anonymkode: d763f...b1e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Nope. Jeg er ikke godt likt av de fleste. Men jeg er godt likt av mannen, familien, vennene, kollegaer og dem jeg sitter i styret med. De andre driter jeg i. Hvordan jeg merker det? De er hyggelige mot meg, viser genuin omsorg, vi ler sammen og har det trivelig i lag. Anonymkode: 9e0b5...e45
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Ja, men uten at jeg forstår det helt. Merker det på at jeg alltid blir invitert på alt. Når jeg treffer folk, så vil de snakke med meg. Kolleger kommer til meg for det meste. Anonymkode: 37170...de7
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Ja, jeg blir godt likt av de aller fleste. Sønnen min på 19 år ga meg en veldig søt grunn for noen måneder siden da han sa at "du ler og smiler så masse, og lytter, så folk føler seg morsom og sett når de er med deg". Han har nok langt på vei rett. Jeg har et godt humør, er for det meste positivt og liker generelt sett folk, er nysgjerrig på dem og lytter derfor med interesse. I tillegg er jeg veldig god på å lese folk, altså ubevisst registrere kroppsspråk, tonefall osv, og jeg tilpasser meg dette fortløpende. I tillegg er jeg relativt dempet som person, altså jeg er ikke høylytt og brautende, men mild og vennlig, "behagelig" har jeg fått høre veldig ofte. Hvordan jeg merker det? Ganske mange sier det direkte til meg, noen til folk rundt meg som da igjen sier det til meg, og så merker jeg at folk søker seg til meg. Anonymkode: 20d0f...cb4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Ja, jeg er stille og rolig gjør ikke så mye utav meg 🙂. Blir beskrevet som snill og behagelig å være sammen med. Men er ikke den som skaper mest liv og røre, men er humoristisk og kommer ofte med en god spøk. Anonymkode: ed54b...a9f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ja, jeg blir godt likt av de aller fleste. Sønnen min på 19 år ga meg en veldig søt grunn for noen måneder siden da han sa at "du ler og smiler så masse, og lytter, så folk føler seg morsom og sett når de er med deg". Han har nok langt på vei rett. Jeg har et godt humør, er for det meste positivt og liker generelt sett folk, er nysgjerrig på dem og lytter derfor med interesse. I tillegg er jeg veldig god på å lese folk, altså ubevisst registrere kroppsspråk, tonefall osv, og jeg tilpasser meg dette fortløpende. I tillegg er jeg relativt dempet som person, altså jeg er ikke høylytt og brautende, men mild og vennlig, "behagelig" har jeg fått høre veldig ofte. Hvordan jeg merker det? Ganske mange sier det direkte til meg, noen til folk rundt meg som da igjen sier det til meg, og så merker jeg at folk søker seg til meg. Anonymkode: 20d0f...cb4 Hva skjer hvis noen krenker deg? Anonymkode: da05a...b15
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Ja, jeg er godt likt. Det merker jeg på at folk søker til meg og at det alltid er god stemning rundt meg. Jeg liker folk og de liker meg. Anonymkode: 5f73d...5d0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Hva skjer hvis noen krenker deg? Anonymkode: da05a...b15 Jeg føler meg veldig sjeldent krenket. Hvorfor spør du? Anonymkode: 20d0f...cb4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler meg veldig sjeldent krenket. Hvorfor spør du? Anonymkode: 20d0f...cb4 Jeg syns du høres litt skummel ut. Det er noe med det å være så bevisst på hvorfor du blir likt og skryte av det. Jeg tror også at hvis de som liker deg så veldig godt, ville fått deg litt opp i halsen av skryteinnlegget ditt. Det er noe med de som går så hardt inn for å bli likt,- de takler ytterst dårlig at andre misliker dem, avviser dem og krenker dem. Anonymkode: da05a...b15
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Nei. Har få venner, og folk trekker seg unna meg i situasjoner der mange er til stede. Men når jeg blir kjent med enkeltmennesker over litt tid liker de meg bedre. Jeg oppleves nok som krass, er alt annet enn pen og sliter med å snakke med mange samtidig. Vil helst snakke med de jeg kjenner. Men har nå sluttet å gå på fester og andre slike sosiale tilstelninger da verken jeg eller de andre som er der har glede av min tilstedeværelse. Har det fint altså. Prioriterer å være sammen med barna mine. Og de få vennene jeg har er gode, men alle bor langt unna. Anonymkode: 0b37b...4b9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg syns du høres litt skummel ut. Det er noe med det å være så bevisst på hvorfor du blir likt og skryte av det. Jeg tror også at hvis de som liker deg så veldig godt, ville fått deg litt opp i halsen av skryteinnlegget ditt. Det er noe med de som går så hardt inn for å bli likt,- de takler ytterst dårlig at andre misliker dem, avviser dem og krenker dem. Anonymkode: da05a...b15 Ja, jeg er bevisst og reflektert, og godt kjent med både mine positive og negative sider. Når ble det skummelt å kjenne seg selv? Jeg går ikke inn for å bli likt, jeg er bare meg selv, noe som åpenbart er godt nok. Nå handlet denne tråden om man ble likt, og da er svarte jeg rundt det. At det blir tolket som skryt av deg får bare være, det var ikke målet mitt. Det er også forskjell på hva man forteller om seg selv sammen med andre mennesker, og hva man kan svare anonymt på et forum, noe jeg antar at du egentlig vet godt. Og nei, jeg blir utrolig sjeldent krenket, eller kanskje mer presist, jeg føler meg veldig sjeldent krenket. Og det er helt greit dersom noen ikke liker meg, ingen liker jo alle, men jeg opplever som nevnt at de fleste liker meg. Anonymkode: 20d0f...cb4
Gjest NotNaomi Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 (endret) Jeg blir ekstremt godt likt blant noen her inne. Jeg tror de føler en glede som sprer seg fra topp til tå når de ser brukernavnet mitt. Forøvrig blir jeg likt av de jeg omgir meg med, og sørger for å bli mest mulig likt på jobb. Ellers blir jeg vel likt om jeg ser poeng i å gå inn for det, men sånn generelt bryr jeg meg lite. Jeg er høflig, så det holder som regel. Så er det også viktig å bli mislikt av noen grunner, av enkelte, så det setter jeg også pris på. Endret 12. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Jeg blir ekstremt godt likt blant noen her inne. Jeg tror de føler en glede som sprer seg fra topp til tå når de ser brukernavnet mitt. Forøvrig blir jeg likt av de jeg omgir meg med, og sørger for å bli mest mulig likt på jobb. Ellers blir jeg vel likt om jeg ser poeng i å gå inn for det, men sånn generelt bryr jeg meg lite. Jeg er høflig, så det holder som regel. Så er det også viktig å bli mislikt av noen grunner, av enkelte, så det setter jeg også pris på. Skjønner ikke hva folk har i mot deg. Jeg liker deg og synes du har mange kloke svar. Anonymkode: 0370c...6bb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg syns du høres litt skummel ut. Det er noe med det å være så bevisst på hvorfor du blir likt og skryte av det. Jeg tror også at hvis de som liker deg så veldig godt, ville fått deg litt opp i halsen av skryteinnlegget ditt. Det er noe med de som går så hardt inn for å bli likt,- de takler ytterst dårlig at andre misliker dem, avviser dem og krenker dem. Anonymkode: da05a...b15 Vi tolker åpenbart innlegget til hun du svarer helt forskjellig…Jeg oppfatter det på ingen måte dom skryt, men som et åpent og koselig svar på det hovedinnlegget spør om, og jeg klarer å glede meg på hennes vegne. Av ditt innlegg lukter det derimot bitterhet og misunnelse lang vei. Kanskje du bør endre litt på måten du fortolker og er mot andre, så skal du nok se at du blir bedre likt selv også. Anonymkode: 14152...896
Gjest NotNaomi Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke hva folk har i mot deg. Jeg liker deg og synes du har mange kloke svar. Anonymkode: 0370c...6bb ❤-lig takk!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Skjønner ikke hva folk har i mot deg. Jeg liker deg og synes du har mange kloke svar. Anonymkode: 0370c...6bb Står det noe sted at noen har noe imot vedkommende? Anonymkode: 70b9f...563
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Jeg blir ekstremt godt likt blant noen her inne. Jeg tror de føler en glede som sprer seg fra topp til tå når de ser brukernavnet mitt. Forøvrig blir jeg likt av de jeg omgir meg med, og sørger for å bli mest mulig likt på jobb. Ellers blir jeg vel likt om jeg ser poeng i å gå inn for det, men sånn generelt bryr jeg meg lite. Jeg er høflig, så det holder som regel. Så er det også viktig å bli mislikt av noen grunner, av enkelte, så det setter jeg også pris på. Jeg liker deg ❤️ Anonymkode: d763f...b1e
Gjest NotNaomi Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker deg ❤️ Anonymkode: d763f...b1e Hyggelig å se da 🙂
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #19 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg liker deg ❤️ Anonymkode: d763f...b1e En av disse du da: NotNaomi skrev (1 time siden): Jeg blir ekstremt godt likt blant noen her inne. Jeg tror de føler en glede som sprer seg fra topp til tå når de ser brukernavnet mitt. Forøvrig blir jeg likt av de jeg omgir meg med, og sørger for å bli mest mulig likt på jobb. Ellers blir jeg vel likt om jeg ser poeng i å gå inn for det, men sånn generelt bryr jeg meg lite. Jeg er høflig, så det holder som regel. Så er det også viktig å bli mislikt av noen grunner, av enkelte, så det setter jeg også pris på. ❤️ Anonymkode: 70b9f...563
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #20 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): En av disse du da: ❤️ Anonymkode: 70b9f...563 Jeg liker henne. Ikke alltid enig i alt, men har sansen for henne. Anonymkode: d763f...b1e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #21 Skrevet 12. september 2022 Flere som vil fortelle litt eller ikke interessant tema? Anonymkode: d763f...b1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #22 Skrevet 13. september 2022 Jeg aner ikke. Jeg har sjelden konflikter med folk og kommer godt overens med kollegaer. Jeg er aktiv i aktiviteter og skolen og foreldre har ofte tatt kontakt om stort og smått. Jeg vet jeg kan være litt for direkte i mine meninger, i enkelte situasjoner vet jeg det blir verdsatt. I andre situasjoner så kan jeg tenke meg at folk ikke liker det. (Uten at de har sagt fra) Jeg har fått positive tilbakemeldinger på at jeg har betydd en forskjell for folk, jeg trekkes ofte mot de som trenger ekstra omsorg. Har ingen følelse av at jeg er så godt likt men ei heller at jeg er mislikt. Anonymkode: 5fa26...72e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #23 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Flere som vil fortelle litt eller ikke interessant tema? Anonymkode: d763f...b1e Det er jo ikke så interessant for andre om noen liker meg? Anonymkode: 5f73d...5d0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2022 #24 Skrevet 13. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ikke så interessant for andre om noen liker meg? Anonymkode: 5f73d...5d0 Det er jo temaet hun spør om er interresant. Om folk vet om det er det og eventuelt hvorfor/hvorfor ikke. Om folk har en klar oppfattelse av dette osv. synes temaet er diskuterbart jeg. Som jeg selv sier, jeg vet ikke. Merker ikke spesifikt at jeg er likt eller mislikt. Anonymkode: 5fa26...72e
sug lut Skrevet 13. september 2022 #25 Skrevet 13. september 2022 Jeg har godt og nært forhold til nærmeste og utvidet familie og svigerfamilie, jeg har mange og varige venner, jeg har nære og gode kolleger hvorav flere er like mye venn som kollega. Så ja, jeg blir godt likt. Og det skjønner jeg godt. Jeg hadde også likt meg om jeg møtte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå