Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Han: singel, barnløs, 38 år, god jobb, tjener godt, bor på Østlandet. Meg: skilt, to barn, 42 år, bor i Trøndelag. Han kan ikke umiddelbart bytte jobb, jeg kan ikke dra med meg ungene 450 kilometer fra faren. Hvordan kan dette gå? Anonymkode: 7391c...52d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Enten må han flytte eller du må treffe han på Østlandet de periodene barna er hos far. Når barna har flyttet hjemmefra kan du flytte? Anonymkode: 8f1b1...018
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han: singel, barnløs, 38 år, god jobb, tjener godt, bor på Østlandet. Meg: skilt, to barn, 42 år, bor i Trøndelag. Han kan ikke umiddelbart bytte jobb, jeg kan ikke dra med meg ungene 450 kilometer fra faren. Hvordan kan dette gå? Anonymkode: 7391c...52d Han kan ikke UMIDDELBART bytte jobb, nei. Men hvis han virkelig vil ha deg, så flytter han til deg. Det er lettest for ham å flytte siden han ikke har barn. Jeg har "importert" mannen fra utlandet. Vi hadde langdistanseforhold i cirka åtte måneder, der vi så hverandre en helg per måned. På slutten kjente vi begge at dette egentlig var altfor tungt, men heldigvis flyttet han til meg rett etterpå. Hvis denne mannen velger jobb fremfor deg, er ikke dette den rette mannen for deg. Men en annen ting jeg tenker på - han er 38 år og barnløs, du er 42 og har to barn. Jeg regner med at du ikke er så keen på å føde når du er 45, og at han kanskje vil ha barn? Du bør sjekke hvor sterkt barneønsket hans eventuelt er før dere fortsetter, eller så blir det bare tull. Anonymkode: ee8c9...cf6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Han kan ikke UMIDDELBART bytte jobb, nei. Men hvis han virkelig vil ha deg, så flytter han til deg. Det er lettest for ham å flytte siden han ikke har barn. Jeg har "importert" mannen fra utlandet. Vi hadde langdistanseforhold i cirka åtte måneder, der vi så hverandre en helg per måned. På slutten kjente vi begge at dette egentlig var altfor tungt, men heldigvis flyttet han til meg rett etterpå. Hvis denne mannen velger jobb fremfor deg, er ikke dette den rette mannen for deg. Men en annen ting jeg tenker på - han er 38 år og barnløs, du er 42 og har to barn. Jeg regner med at du ikke er så keen på å føde når du er 45, og at han kanskje vil ha barn? Du bør sjekke hvor sterkt barneønsket hans eventuelt er før dere fortsetter, eller så blir det bare tull. Anonymkode: ee8c9...cf6 Be han ta en klipp klipp så er det problemet løst. Anonymkode: e30c1...f4c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Han kan ikke UMIDDELBART bytte jobb, nei. Men hvis han virkelig vil ha deg, så flytter han til deg. Det er lettest for ham å flytte siden han ikke har barn. Jeg har "importert" mannen fra utlandet. Vi hadde langdistanseforhold i cirka åtte måneder, der vi så hverandre en helg per måned. På slutten kjente vi begge at dette egentlig var altfor tungt, men heldigvis flyttet han til meg rett etterpå. Hvis denne mannen velger jobb fremfor deg, er ikke dette den rette mannen for deg. Men en annen ting jeg tenker på - han er 38 år og barnløs, du er 42 og har to barn. Jeg regner med at du ikke er så keen på å føde når du er 45, og at han kanskje vil ha barn? Du bør sjekke hvor sterkt barneønsket hans eventuelt er før dere fortsetter, eller så blir det bare tull. Anonymkode: ee8c9...cf6 Han ville gjerne ha barn før, men så ble det aldri sånn, sier han. «Det som skjer, skjer,» lever han etter nå. Så han er ganske lugn på det. For min del gjør det ingenting å få en liten attpåklatt om noen år hvis det skulle bli sånn. 🥰 Artig å høre at det gikk bra for dere. Håper på en lignende historie. HI Anonymkode: 7391c...52d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han: singel, barnløs, 38 år, god jobb, tjener godt, bor på Østlandet. Meg: skilt, to barn, 42 år, bor i Trøndelag. Han kan ikke umiddelbart bytte jobb, jeg kan ikke dra med meg ungene 450 kilometer fra faren. Hvordan kan dette gå? Anonymkode: 7391c...52d nei, selvfølgelig. Hvis dere begge tenker så negativ, kommer det aldri til å gå! Det er rimelig kort avstand fra Trøndelag til østlandet altså. Det er fullt mulig å se hverandre i helger. i ferier eller i uker hvor barna er hos far Men det høres jo ut som om du er fast bestemt på at dette ikke går. Anonymkode: dffc3...865
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): nei, selvfølgelig. Hvis dere begge tenker så negativ, kommer det aldri til å gå! Det er rimelig kort avstand fra Trøndelag til østlandet altså. Det er fullt mulig å se hverandre i helger. i ferier eller i uker hvor barna er hos far Men det høres jo ut som om du er fast bestemt på at dette ikke går. Anonymkode: dffc3...865 Hvis du leste svaret mitt over, ser du at jeg håper på en lignende historie som hun jeg svarte - at det går fint. Jeg er ikke fast bestemt på at det ikke går, men jeg er litt redd det kan bli vanskelig. Er det verdt det å gå ned den veien, liksom? HI Anonymkode: 7391c...52d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis du leste svaret mitt over, ser du at jeg håper på en lignende historie som hun jeg svarte - at det går fint. Jeg er ikke fast bestemt på at det ikke går, men jeg er litt redd det kan bli vanskelig. Er det verdt det å gå ned den veien, liksom? HI Anonymkode: 7391c...52d Om det er verdt det kommer jo an på hvor sterke følelsene deres er, og det kan bare dere svare på. Det er ikke langt fra Oslo til Trøndelag, det går både fly og tog. Du sier ingenting om hva slags jobb han har, om hjemmekontor, ukependling e.l er mulig. Dette må dere finne ut av Mye avhenger av han, for deg går hensynet til barna først Anonymkode: 37be2...268
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Om det er verdt det kommer jo an på hvor sterke følelsene deres er, og det kan bare dere svare på. Det er ikke langt fra Oslo til Trøndelag, det går både fly og tog. Du sier ingenting om hva slags jobb han har, om hjemmekontor, ukependling e.l er mulig. Dette må dere finne ut av Mye avhenger av han, for deg går hensynet til barna først Anonymkode: 37be2...268 Det er sant. Han har ingen mulighet for hjemmekontor, og jobben hans betaler godt, så økonomisk blir det vanskelig for han å bare flytte. HI Anonymkode: 7391c...52d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Det er sant. Han har ingen mulighet for hjemmekontor, og jobben hans betaler godt, så økonomisk blir det vanskelig for han å bare flytte. HI Anonymkode: 7391c...52d Men da setter han penger høyere enn deg, og da kan det ikke bli dere. En mann som virkelig elsker en dame vil gjerne gå ned i lønn og få en dårligere jobb for å kunne se sin kjære hver dag. Anonymkode: ee8c9...cf6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 Let him go.. Jeg datet som en gal da jeg ble singel for 6 år siden og dro gjerne et stykke for å treffe de beste mennene. Ble til slutt lei fordi ingen var liksom flyttbare og jeg ville ha ordentlig kjæreste. Så da en knakende herlig kar nesten 40 mil unna tok kontakt sa jeg først nei, alt for langt. Men så sa han at han va flyttbar så da tok jeg sjansen. Så snudde det seg da hans voksne sønn ikke kunne/ville ta over gården likevel, men da var jeg jo blitt glad i ham. Prøvde å få med meg min sønn på å flytte, men han ville ikke. Siden han har autisme og har det best med sitt trygge så ga jeg fort opp det. Nå er vi på fjerde året med avstandsforhold og vi er lei. Det er ett år til sønnen min er ferdig på ungdomsskolen, så kanskje kan jeg flytte da, men det spørs. Usikkerheten er verst. Og å kjøre så langt gjør helgene utrolig korte altså, så blir ikke kvalitetstid. Slitsomt. Orker du? Anonymkode: be26e...9f3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Let him go.. Jeg datet som en gal da jeg ble singel for 6 år siden og dro gjerne et stykke for å treffe de beste mennene. Ble til slutt lei fordi ingen var liksom flyttbare og jeg ville ha ordentlig kjæreste. Så da en knakende herlig kar nesten 40 mil unna tok kontakt sa jeg først nei, alt for langt. Men så sa han at han va flyttbar så da tok jeg sjansen. Så snudde det seg da hans voksne sønn ikke kunne/ville ta over gården likevel, men da var jeg jo blitt glad i ham. Prøvde å få med meg min sønn på å flytte, men han ville ikke. Siden han har autisme og har det best med sitt trygge så ga jeg fort opp det. Nå er vi på fjerde året med avstandsforhold og vi er lei. Det er ett år til sønnen min er ferdig på ungdomsskolen, så kanskje kan jeg flytte da, men det spørs. Usikkerheten er verst. Og å kjøre så langt gjør helgene utrolig korte altså, så blir ikke kvalitetstid. Slitsomt. Orker du? Anonymkode: be26e...9f3 Hvis alternativet er ingenting, ja. Jeg vil så gjerne ha han at litt er bedre enn ingenting. Men jeg håper selvsagt at det blir enklere. Håper det ordner seg for dere. HI Anonymkode: 7391c...52d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis alternativet er ingenting, ja. Jeg vil så gjerne ha han at litt er bedre enn ingenting. Men jeg håper selvsagt at det blir enklere. Håper det ordner seg for dere. HI Anonymkode: 7391c...52d Etter å ha tenkt meg om så var det dårlig gjort av meg å si du skal la det fare. For hvorfor ikke prøve. Ting kan endre seg til deres fordel. Du sa det så fint selv, litt av ham er bedre enn ingenting, og har du anledning så treff ham og ha det gøy 🤗 Anonymkode: be26e...9f3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Etter å ha tenkt meg om så var det dårlig gjort av meg å si du skal la det fare. For hvorfor ikke prøve. Ting kan endre seg til deres fordel. Du sa det så fint selv, litt av ham er bedre enn ingenting, og har du anledning så treff ham og ha det gøy 🤗 Anonymkode: be26e...9f3 ❤️ Anonymkode: 7391c...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå