Gå til innhold

Gratulerer Sverige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverige hadde valg igår og Sverigedemokraterna vant valget!

Flere som er glade for at de endelig kommer i regjering? 🤗🥳

Jeg gleder meg til å få fortalt barna om det!

Anonymkode: 9b104...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor gleder du deg? Er det fint at kvinner, innvandrere og syke får dårligere vilkår med det nye partiet? 

Anonymkode: 80f0c...f1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor gleder du deg? Er det fint at kvinner, innvandrere og syke får dårligere vilkår med det nye partiet? 

Hæ? Sverigedemokraterna vil gjøre noe med de mange voldtektene som skjer over hele landet. De vil forsvare kvinnene i Sverige. Kvinner får det absolutt bedre fremover nå.

Skrevet

Det er nok heldigvis fremdeles heller tvilsomt at SD kommer i regjering. 

Anonymkode: 57779...338

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er nok heldigvis fremdeles heller tvilsomt at SD kommer i regjering. 

Anonymkode: 57779...338

SD er Sveriges nest største parti nå. Selvfølgelig kommer de i regjering!

Skrevet

Flere som gleder seg nå? 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Flere som gleder seg nå? 😊

Hvorfor er du så opptatt av det, egentlig? Bor du i Sverige, er du svensk eller har svensk slekt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er du så opptatt av det, egentlig? Bor du i Sverige, er du svensk eller har svensk slekt?

Fordi hvis de ikke gjør noe med kriminaliteten de har nå så vil det bli like ille her i Norge om ikke så lenge.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal barna bry seg om det om dere ikke bor i Sverige?

Anonymkode: 6bbd4...de5

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Fordi hvis de ikke gjør noe med kriminaliteten de har nå så vil det bli like ille her i Norge om ikke så lenge.

Hva skal de egentlig gjøre?

Anonymkode: 7b29a...61b

Skrevet

Veldig glad for at samfunnet rundt er en del av landsbyen til barn som har foreldre som støtter Sverige demokratene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det sender et viktig signal til Norge. Norske politikere må snart skjønne at de kan ikke fortie og bløffe med statistikk for å forsvare innvandringspolitikken. I dag tvinges vi til å tro at det er nesten bare fordeler med masseinnvandring av fremmedkulturelle. Noe som ikke er i nærheten av sannheten. Ganske enkelt. Fra vi var små lærte vi alle at vi skal snakke sant. Et samfunn som bygges på løgner og fortielser blir ikke et godt samfunn.

Anonymkode: c5013...28a

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Det sender et viktig signal til Norge. Norske politikere må snart skjønne at de kan ikke fortie og bløffe med statistikk for å forsvare innvandringspolitikken. I dag tvinges vi til å tro at det er nesten bare fordeler med masseinnvandring av fremmedkulturelle. Noe som ikke er i nærheten av sannheten. Ganske enkelt. Fra vi var små lærte vi alle at vi skal snakke sant. Et samfunn som bygges på løgner og fortielser blir ikke et godt samfunn.

Anonymkode: c5013...28a

Har du hengt litt for mye på brune nynazistiske nettsider?

At innvandring fører med seg både utfordringer men også goder er velkjent. Det er ingen som påstår noe annet. Men du har tydeligvis et forkvaklet syn på samfunnet. Håper ungene dine ikke lider under å ha en rasistisk forelder.

Skrevet
ulenissen skrev (55 minutter siden):

Har du hengt litt for mye på brune nynazistiske nettsider?

At innvandring fører med seg både utfordringer men også goder er velkjent. Det er ingen som påstår noe annet. Men du har tydeligvis et forkvaklet syn på samfunnet. Håper ungene dine ikke lider under å ha en rasistisk forelder.

Du skrev "realistisk" feil.

Anonymkode: b77ee...c1b

Skrevet

Det er et trist resultat, men også viktig. Jeg hører til på venstresiden selv. Dette må tas alvorlig. Overdreven politisk korrekthet og forsøk på å avfeie folks følelser bærer ikke noe godt steds hen. Man må kunne lufte bekymringer uten å bli avvist, og det er viktig å kunne forske på dette. Gjennom grundig forskning hvor problemer blir avdekket kan man komme til løsninger basert på kunnskap fremfor følelser. Dette vil være viktig, ikke minst for de som faller utenfor samfunnet, uavhengig av hvilken hudfarge de har eller hvilken Gud (om noen) de ber til. 

Anonymkode: c8049...5eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du skrev "realistisk" feil.

Anonymkode: b77ee...c1b

Tror du må jobbe litt med leseferdigheter og ordforråd 😘

Skrevet

Jeg er enig med hi her. Jeg synes også at det rasisme kortet blir brukt altfor lett og at nettopp det hemmer diskusjoner. Det at nå SD er Sveriges nest største parti sier jo sitt. 

Et eksempel fra norsk politikk: En fra Frp sier at det er enklere å integrere folk fra Ukraina enn fra Somalia. Statistisk sett så er dette riktig. Så da må jo ei som er medlem i Ap fra Somalia klage på dette og sier hun mener det er rasistisk. Men er det rasistisk? Burde hun ikke heller stille et spørsmål til nye landsmenn fra Somaila: hva skal til for at dere kommer dere i full jobb? Det er ikke noe alternativ å gå på nav i evig tid. 

Oslo har et begynnende problem, men det er jo ikke lov å si. Det er kommunevalg til neste år og fortsetter volden i byen vil nok Frp få makten i Oslo. 

Jeg er faktisk ikke rasistisk, men jeg synes det skal kunne stilles krav til de nye landsmenn. F.eks krav til å lære norsk. Krav til å lære om norsk kultur og generelle lover. At begge foreldrene må ut i jobb, for å være med på å motvirke barnefattigdom. At du ikke kan sende penger ut av landet om du lever på støtte fra Nav. 

Se på hun 'heltinnen' som kjøre Sian av veien. Det viser jo seg at hun kjøre uten førerkort, det hadde hun mistet i medsinrus. I tillegg er hun tidligere dømt for å ha svindlet til seg mobiler fra en butikk. 

Uppdrag granskning: De laget en episode om sex-kjøp i Allahs navn. Man kan betale for å gifte seg fra noen timer til noen månder og dette blir formidlet av folk som jobber i moskeer. Snakk om dobbeltmoral. 

Anonymkode: c208d...eb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er enig med hi her. Jeg synes også at det rasisme kortet blir brukt altfor lett og at nettopp det hemmer diskusjoner. Det at nå SD er Sveriges nest største parti sier jo sitt. 

Et eksempel fra norsk politikk: En fra Frp sier at det er enklere å integrere folk fra Ukraina enn fra Somalia. Statistisk sett så er dette riktig. Så da må jo ei som er medlem i Ap fra Somalia klage på dette og sier hun mener det er rasistisk. Men er det rasistisk? Burde hun ikke heller stille et spørsmål til nye landsmenn fra Somaila: hva skal til for at dere kommer dere i full jobb? Det er ikke noe alternativ å gå på nav i evig tid. 

Oslo har et begynnende problem, men det er jo ikke lov å si. Det er kommunevalg til neste år og fortsetter volden i byen vil nok Frp få makten i Oslo. 

Jeg er faktisk ikke rasistisk, men jeg synes det skal kunne stilles krav til de nye landsmenn. F.eks krav til å lære norsk. Krav til å lære om norsk kultur og generelle lover. At begge foreldrene må ut i jobb, for å være med på å motvirke barnefattigdom. At du ikke kan sende penger ut av landet om du lever på støtte fra Nav. 

Se på hun 'heltinnen' som kjøre Sian av veien. Det viser jo seg at hun kjøre uten førerkort, det hadde hun mistet i medsinrus. I tillegg er hun tidligere dømt for å ha svindlet til seg mobiler fra en butikk. 

Uppdrag granskning: De laget en episode om sex-kjøp i Allahs navn. Man kan betale for å gifte seg fra noen timer til noen månder og dette blir formidlet av folk som jobber i moskeer. Snakk om dobbeltmoral. 

Vi skal være glade for at folk sender signaler gjennom stemmeseddelen, og ta det alvorlig før støtten til grupper som Siam øker og folk begynner å uttrykke seg ved hjelp av vold og provokasjoner. Noe er galt når situasjonen er slik den er nå, og enten feilen ligger i for lav kunnskap, fordommer og fremmedfrykt, eller baserer seg på reelle bekymringer må det tas alvorlig. 

Anonymkode: c8049...5eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vel, det ER forskjellsbehandling å la ukrainske flyktninger benytte offentlig transport gratis, mens alle andre må betale. Og det ER forskjellsbehandling at ukrainske leger, sykepleiere osv ikke trenger å få godkjent utdanningen sin for å begynne å jobbe her, mens alle andre utlendinger må gjennom en lang og dyr prosess med godkjenning i NOKUT, og mange av dem må ta deler eller hele utdanningen på nytt. Diskriminering på bakgrunn av nasjonalitet er rasistisk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Vel, det ER forskjellsbehandling å la ukrainske flyktninger benytte offentlig transport gratis, mens alle andre må betale. Og det ER forskjellsbehandling at ukrainske leger, sykepleiere osv ikke trenger å få godkjent utdanningen sin for å begynne å jobbe her, mens alle andre utlendinger må gjennom en lang og dyr prosess med godkjenning i NOKUT, og mange av dem må ta deler eller hele utdanningen på nytt. Diskriminering på bakgrunn av nasjonalitet er rasistisk. 

Cry meg a river a! Det har ikke noe med hudfarge å gjør, det er fordi de er kulturelt veldig like oss.

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Cry meg a river a! Det har ikke noe med hudfarge å gjør, det er fordi de er kulturelt veldig like oss.

Derfor skal de kunne praktisere medisin uten å få godkjent diplom og kjøre gratis? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det dette du tenker på? Vel der står det at de kan være medhjelper under oppsyn. Ikke at de får godkjent sin utdanning i Norge. Ellers så er jo mange norske leger utdannet i land i øst. 

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2022/04/08/tar-grep-for-a-la-ukrainsk-helsepersonell-jobbe-i-norge/

Og ja de fikk reise gratis fordi man ikke hadde fått på plass den økonomiske hjelpen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...