Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Til sex? Anonymkode: 4b8e9...786
KellyTaylor Skrevet 10. september 2022 #2 Skrevet 10. september 2022 Tinder er vel stedet hvor en kan ha seg ihjæl....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #3 Skrevet 10. september 2022 Tinder er stedet hvis du ikke kan flørte. Kan du flørte - hvor som helst, på butikken, på biblioteket, på et bilverksted - hvor som helst. Anonymkode: 70a55...c29
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Når man ikke finner kjæreste må man ta til takke med bare sex. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Når man ikke finner kjæreste må man ta til takke med bare sex. Anonymkode: 4b8e9...786 Du fortsetter med disse selvskadingstrådene dine, altså... Jeg har skrevet mye til deg, men nå er det på tide at du purrer på lege og tar tak i andre lavterskeltilbud som finnes i din kommune slik at du får mer hjelp, Hi. Fortsetter du å bruke forum på den måten du gjør kommer du selv til å holde på depresjonen din og pleie den. Gjør heller noe som hjelper deg selv! Anonymkode: 3a037...119
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 Here we go again Anonymkode: 5426a...fb6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 Så Tinder er plassen for dette da gjerne? Hva tenker dere er grunnen til at noen ikke finner partner? Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så Tinder er plassen for dette da gjerne? Hva tenker dere er grunnen til at noen ikke finner partner? Anonymkode: 4b8e9...786 Fordi de er så jævla needy. Anonymkode: 8c348...9ce
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Så Tinder er plassen for dette da gjerne? Hva tenker dere er grunnen til at noen ikke finner partner? Anonymkode: 4b8e9...786 Ikke gode nok gener. Anonymkode: 70a55...c29
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du fortsetter med disse selvskadingstrådene dine, altså... Jeg har skrevet mye til deg, men nå er det på tide at du purrer på lege og tar tak i andre lavterskeltilbud som finnes i din kommune slik at du får mer hjelp, Hi. Fortsetter du å bruke forum på den måten du gjør kommer du selv til å holde på depresjonen din og pleie den. Gjør heller noe som hjelper deg selv! Anonymkode: 3a037...119 Synes du at det er dumt å høre tanker her? Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #11 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Synes du at det er dumt å høre tanker her? Anonymkode: 4b8e9...786 Er du psykisk utviklingshemmet, eller har du kun alvorlige lærevansker? Dette har du tross alt spurt om tusen ganger allerede, og fått svar på tilsvarende ganger. Anonymkode: 8c348...9ce
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 Tenker det er veldig mange krav og kriterier som blir vurdert. Som kropp, pen, penger, jobb, intelligens, hobby osv. Dette blir vanskeligere hvor eldre man blir. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Synes du at det er dumt å høre tanker her? Anonymkode: 4b8e9...786 Dette har andre og jeg forklart deg flere ganger før - og du har til og med sagt deg enig i at det du gjør ikke er bra for deg. Du oppretter tråder for å sammenligne deg selv med andre, gang på gang på gang. Du fokuserer på alt du føler du ikke strekker til på. Og med det så velger du å fokusere på det du er misfornøyd med ved deg selv og ditt liv hele tiden. Så ja, slike ting tenker jeg det er dumt at du oppretter tråder om. Ikke for oss andre, men for deg selv. Men det er ditt valg å fortsette som før. Anonymkode: 3a037...119
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Dette har andre og jeg forklart deg flere ganger før - og du har til og med sagt deg enig i at det du gjør ikke er bra for deg. Du oppretter tråder for å sammenligne deg selv med andre, gang på gang på gang. Du fokuserer på alt du føler du ikke strekker til på. Og med det så velger du å fokusere på det du er misfornøyd med ved deg selv og ditt liv hele tiden. Så ja, slike ting tenker jeg det er dumt at du oppretter tråder om. Ikke for oss andre, men for deg selv. Men det er ditt valg å fortsette som før. Anonymkode: 3a037...119 Problemet er vel at jeg har ikke noe annet å fokusere på. For finner ikke en ting i livet eller med meg selv som er bra eller ikke er misfornøyd med. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #15 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Tenker det er veldig mange krav og kriterier som blir vurdert. Som kropp, pen, penger, jobb, intelligens, hobby osv. Dette blir vanskeligere hvor eldre man blir. Anonymkode: 4b8e9...786 Hører gjerne tanker her. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #16 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hører gjerne tanker her. Anonymkode: 4b8e9...786 Kjære vene, nå må du gi deg. Anonymkode: 5426a...fb6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #17 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Problemet er vel at jeg har ikke noe annet å fokusere på. For finner ikke en ting i livet eller med meg selv som er bra eller ikke er misfornøyd med. Anonymkode: 4b8e9...786 Så slutt å fokusere på deg selv en stund og heller be om mer hjelp fra fagfolk, still opp på lavterskeltilbud i kommunen, meld deg til frivillig arbeid, hjelp en eldre nabo som sliter med å fikse hagen sin, få handlet, eller tilby deg å gå tur med hunden til en nabo som sliter med å rekke det selv. Interesser deg for det som skjer i verden og i lokalsamfunnet, finn deg en hobby, les deg opp på ting. Og bruk kroppen din hver dag, tren, gå, løp, svøm, gjør øvelser, sykle - hva som helst, bare du gjør det. Å fokusere på å få deg en mann nå, det blir nok bare feil for deg. Du må fokusere på behandling og det å skape deg et liv, for da vil du også ha lettere for å treffe riktig mann etterhvert. Anonymkode: 3a037...119
Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #18 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hører gjerne tanker her. Anonymkode: 4b8e9...786 Hvorfor skulle vi gidde? Første bud for å få både venner og kjæreste er å løfte blikket og SE andre. Å bare fokusere på stakkars meg som en annen Tussi er oppskriften på å skyve alle fra seg. Anonymkode: c2719...ea8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Når man ikke finner kjæreste må man ta til takke med bare sex. Anonymkode: 4b8e9...786 Mulig womanizer er ett mer riktig valg med den innstillingen. Den skal det vel mye til å bli skuffet over. Anonymkode: 753bd...8ec
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvorfor skulle vi gidde? Første bud for å få både venner og kjæreste er å løfte blikket og SE andre. Å bare fokusere på stakkars meg som en annen Tussi er oppskriften på å skyve alle fra seg. Anonymkode: c2719...ea8 Enig med deg. Jeg tror ikke jeg får nye venner eller kjæreste. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #21 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Så slutt å fokusere på deg selv en stund og heller be om mer hjelp fra fagfolk, still opp på lavterskeltilbud i kommunen, meld deg til frivillig arbeid, hjelp en eldre nabo som sliter med å fikse hagen sin, få handlet, eller tilby deg å gå tur med hunden til en nabo som sliter med å rekke det selv. Interesser deg for det som skjer i verden og i lokalsamfunnet, finn deg en hobby, les deg opp på ting. Og bruk kroppen din hver dag, tren, gå, løp, svøm, gjør øvelser, sykle - hva som helst, bare du gjør det. Å fokusere på å få deg en mann nå, det blir nok bare feil for deg. Du må fokusere på behandling og det å skape deg et liv, for da vil du også ha lettere for å treffe riktig mann etterhvert. Anonymkode: 3a037...119 Du har vel rett i at jeg bør ha fokus på annet, men synes ikke det er så lett alltid. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #22 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har vel rett i at jeg bør ha fokus på annet, men synes ikke det er så lett alltid. Anonymkode: 4b8e9...786 Men derfor trenger du hjelp fra fagfolk. Ikke bare en liten samtale med lege, men behandling. Anonymkode: ca69f...7ee
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #23 Skrevet 11. september 2022 Jeg har alltid tenkt at en mann hadde nesten ordnet alt. Det hadde dekket de ensomme dagene, noen å reise med, noen å være med i helger, ferier, helligdager, en arm og sex. Et mer komplett liv. Men har i år håpet og det hjelper ikke. Anonymkode: 4b8e9...786
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #24 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid tenkt at en mann hadde nesten ordnet alt. Det hadde dekket de ensomme dagene, noen å reise med, noen å være med i helger, ferier, helligdager, en arm og sex. Et mer komplett liv. Men har i år håpet og det hjelper ikke. Anonymkode: 4b8e9...786 Snu på det du skriver her... Hvordan ville du likt om en mann som slet så mye som du selv gjør tenkte at han vil være sammen med en dame fordi hun skulle ordne hans liv? Er du klar til å ta på deg en annens sykdom og fikse en manns liv? En å dele livet med kan alle trenge, men man kan ikke forvente at en ny partner skal måtte fikse følelsene dine, for da går du mest trolig inn i et forhold som du vil bli veldig skuffet over. Du må ha egne interesser, du kan ikke basere hele livet ditt på én annen person, det er ikke rettferdig overfor den personen! Du må ta ansvar for ditt eget liv - og helt ærlig, det gjør du ikke så lenge du fortsetter med alle disse "selvskadingstrådene" på forum på nett og heller ikke kommer i gang med f.eks. lavterskel behandlingstilbud mens du venter på psykolog. Ja, en partner kan løse mye av ensomheten. Men en frisk partner vil ha et eget liv også utenom forholdet, vil ha behov for egentid - og om du ikke har skapt deg ditt eget liv før du treffer ham, da risikerer du å bli enda mer deprimert fordi du føler han velger deg bort (selv om han ikke gjør det), at du føler han prioriterer seg selv og andre foran deg (selv om han bare har et sunt forhold til å også ha et liv utenom forholdet). Ta tak i eget liv, kom i behandling, skap ditt eget liv, få det bedre med deg selv. Bare du kommer i gang og begynner å få litt resultater og fortsetter å jobbe for å få det bedre med deg selv, så vil du bli mer attraktiv for en partner. Men da er det viktig å huske at en mann ikke skal fikse livet ditt, at selv om ting kanskje er rosenrødt i en forelskelsesfase så må du fremdeles ta ansvar for fortsatt behandling og ha et eget liv utenom forholdet. Anonymkode: 3a037...119
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #25 Skrevet 11. september 2022 On 9/10/2022 at 5:56 PM, Anonym bruker said: Til sex? Anonymkode: 4b8e9...786 Badoo, er det mange kåte mannfolk Anonymkode: 94d4f...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå