Gå til innhold

Sjamanen Durek, nå som musiker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg tror faktisk at jeg begynner å elske fyren! 

Og jeg har undervurdert han også. Jeg er fan jeg 🤣

Skrevet
NotNaomi skrev (2 minutter siden):

Da tror jeg du er alene om det. 

Anonymkode: 83a07...29c

Skrevet

Øh! Nei, det traff ikke meg. Var sikker på jeg skulle finne musikk for yogamodus nå, fader altså, kunne trengt noen sjamantrommer til rekreasjonen min. 

Anonymkode: e0c2f...c89

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da tror jeg du er alene om det. 

Anonymkode: 83a07...29c

Neida. Vi er nok flere 😊 Når man har hakket nok på en person så får folk nok etterhvert. Nå er han smart nok til å gi ut en sang som faktisk er kul, og begynner folk først å like sanger er mye gjort! Han kledde det også 😄

Skrevet

Hahaha, fantastisk! Nå så jeg bare den lille Instagram snutten, men love it! Herlig rart, kleint og ja, vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Nå liker jeg ikke fyren basert på alle hans uttalelser. Og vil nok ikke si at han er noe musikalsk geni eller en stor artist eller noe altså. Men gøy var det! 🤣  Kommer absolutt til å sette på denne på neste fest 🥳 

Anonymkode: f56b0...1e9

Skrevet
NotNaomi skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker han er overvurdert, dette var da ikke noe å rope hurra for 🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns sangen var skikkelig kul! Helt seriøst. Selv om det ikke er sånn musikk jeg normalt hører på. 👍herfra. Så spørs det da, om den blir en hit. Jeg tror faktisk det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Enig. Hadde fått null oppmerksomhet bortsett fra hans allerede tilhengere, om det ikke var fordi han er Märthas forlovede.

Anonymkode: c23b0...103

Skrevet
NotNaomi skrev (6 minutter siden):

Jeg syns sangen var skikkelig kul! Helt seriøst. Selv om det ikke er sånn musikk jeg normalt hører på. 👍herfra. Så spørs det da, om den blir en hit. Jeg tror faktisk det. 

Ok, da får du kose deg med den 😅 Jeg holder meg til 90-tallet med D.J Hammer og en rekke andre, som har mer enn nok å by på hvis jeg skulle være i det humøret 😵💫

Skrevet

Det er noe av det jævligste jeg har hørt. Ikke like ille som Karpe, men det er ikke langt unna. 

Skrevet
Elizabeth skrev (20 minutter siden):

Det er noe av det jævligste jeg har hørt. Ikke like ille som Karpe, men det er ikke langt unna. 

Jeg kan ikke fordra Karpe, men synes de er langt "bedre" enn det Verret presterer.

Man kan også dra noen slutninger rundt teksten, men skal la være det.

Anonymkode: c23b0...103

Skrevet

Nei, nå måtte jeg le høyt. Kommer ikke til å kjøpe hverken musikken eller medaljongene hans.

Anonymkode: 715ba...b74

Skrevet

Jeg nekter å gi øgla et eneste klikk. 

Anonymkode: b2139...5dd

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg nekter å gi øgla et eneste klikk. 

Anonymkode: b2139...5dd

Det er nok fordi han er øgle at han har rukket å leve på Vogue scenen i New York tidlig 90-tall, dø, og bli reinkarnert til dagens øgle... 

Skrevet

Ser at flere i musikkbransjen syns Dureks sang er kul. Én  går så langt som å bruke mine ord også : dette kledde han! 

Så ja.. 😊

Skrevet
NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Ser at flere i musikkbransjen syns Dureks sang er kul. Én  går så langt som å bruke mine ord også : dette kledde han! 

Så ja.. 😊

Ti milliarder fluer tar ikke feil. Bæsj er bra.

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Ti milliarder fluer tar ikke feil. Bæsj er bra.

Tja.. Jeg tror jo at den vil bli spilt. Den er kul! Yngre folk blåser vel litt mer i kritikken av Durek også, så de tenker sang fremfor person. Vi får se om den slår an.. Jeg tror det. 

Skrevet

Kommer ikke til å gi ham et eneste klikk, og er helt trygg på at jeg ikke lider noen nød av å ikke høre på ham. 
Jeg skulle ønske -av flere grunner - at vi begynte å snakke om å avvikle monarkiet. Det er på høy tid. 

Skrevet
amandine skrev (21 minutter siden):

Kommer ikke til å gi ham et eneste klikk, og er helt trygg på at jeg ikke lider noen nød av å ikke høre på ham. 
Jeg skulle ønske -av flere grunner - at vi begynte å snakke om å avvikle monarkiet. Det er på høy tid. 

Hør hør 👏🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.9.2022 den 17.00):

Øh! Nei, det traff ikke meg. Var sikker på jeg skulle finne musikk for yogamodus nå, fader altså, kunne trengt noen sjamantrommer til rekreasjonen min. 

Haha, jeg må innrømme at dette var en type musikk jeg ikke ville ha trodd kom fra han, ville heller ha trodd litt mer som deg, litt mer sjamantrommer modus 😆

Hi

Anonymkode: be51c...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...