Gå til innhold

Leie med inkludert strøm…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har huseier bedt meg om å ikke bruke tørketrommel. Hva tenker dere om dette?

Jeg har svart at det er greit og skjønner grunnen med de høye strømprisene det er nå. Likevel er det litt kjipt.

Anonymkode: 462f0...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er innafor. Evt at det går an å begrense det, men bruke det til feks håndkler og sengetøy som ikke tromles så ofte. Btw, trommel tar ikke sååå mye strøm 

Anonymkode: 38c96...71e

Skrevet

Jeg eier egen bolig og jeg bruker også trommelen minst mulig nå. Men bruker den til håndklær og sengetøy da.

Jeg tenker at det er mange måter å spare strøm på og fremdeles bruke trommelen en gang i uka uten problemer. Pass på å bare vaske fulle maskiner, ikke sett på oppvaskmaskinen hver dag om det holder med annenhver dag osv.

Anonymkode: 126db...e53

Skrevet

I utgangspunktet  tenker det er greit at han ber deg om det. Men jeg synes og det kommer an på hvordan husleien din er, om det er billig for deg med inkludert strøm, og hvor mye tørketrommel du bruker, og hvor mye strøm du bruker ellers. Sløser du eller tenker du på strømbruk ellers og? Jeg tenker at tørketrommel 1 eller 2 ganger i uka er ikke det som velter lasset.

Anonymkode: ae45d...3f9

Skrevet

Jeg tenker du bør prøve å spare det du kan og det kan være lurt av deg å si tilhuseier at du skal prøve å spare der du kan. Plutselig kan huseier endre avtalen med inlludert strøm, da vil du tape på det. Så å være på tilbudssiden iforhold til å prøve å spare tror jeg kan være lurt. 

Anonymkode: 3363a...0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...