Gå til innhold

Vet du om ett strømselskap som ikke kredittsjekker kundene?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ett strømselskap om ikke kredittsjekker kundene før en inngår avtale? Nå har jeg pliktstrøm fra BKK som er vanvittig dyrt,så haster å få på plass en annen avtale. Har betalingsanmerkninger fra jeg var ung og dum,å jobber med å betale ned gjelden hele tiden. Men per dags dato er jeg ikke kredittverdig.

Anonymkode: 4b654...9d8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Noen som vet om ett strømselskap om ikke kredittsjekker kundene før en inngår avtale? Nå har jeg pliktstrøm fra BKK som er vanvittig dyrt,så haster å få på plass en annen avtale. Har betalingsanmerkninger fra jeg var ung og dum,å jobber med å betale ned gjelden hele tiden. Men per dags dato er jeg ikke kredittverdig.

Har du prøvd å kontakte et selskap direkte? Altså ikke bare tegne en avtale, men snakke med de først? Fortelle om den gamle gjelden din og be om å få en sjanse? 
Jeg tror de fleste kredittsjekker, jeg har ikke registrert at noen ikke gjør det ihvertfall😅 Lykke til👍🏻

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Står at de kredittsjekker :(

Hmm.. Byttet akkurat og de gjorde ikke det på meg. Men Tibber er også bra. Hadde Tibber før. 

Anonymkode: 2f2ab...015

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hmm.. Byttet akkurat og de gjorde ikke det på meg. Men Tibber er også bra. Hadde Tibber før. 

Anonymkode: 2f2ab...015

Okey jeg har jo ikke prøvd,holdt oå å bestille vibb helt frem til jeg leste at de kredittsjekker kundene

• 11 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 9.9.2023 den 0.46):

Vibb bruker jeg så de kredittsjekker tydligvis ikke kundene.

Du vet ikke muligens om et bredbånd selskap som heller ikke gjør det elle tilbyr noenlunde? Takk for svar!

najma skrev (15 minutter siden):

Du vet ikke muligens om et bredbånd selskap som heller ikke gjør det elle tilbyr noenlunde? Takk for svar!

Fiks betalingsanmerkningene så slipper du å bekymre deg for slikt. Og så er det bare å ringe dem og spørre «hei kredittsjekker dere?». 

Anonymkode: d8ead...bd3

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fiks betalingsanmerkningene så slipper du å bekymre deg for slikt. Og så er det bare å ringe dem og spørre «hei kredittsjekker dere?». 

Anonymkode: d8ead...bd3

Ikke alle har en gjeld som det er realistisk å klare å betale innen kort tid. Mange med gjeld vil nok bruke mange år på å klare å betale  det ned. Så det er ikke så enkelt som du prøver å fremstille der her.

Jeg ville absolutt ikke ringt å spurt om de kredittsjekker kunder,da skjønner jo de med en gang at du ikke er kredittverdig. 

najma skrev (2 timer siden):

Nei dessverre. Her jeg leier nå er bredbånd innkludert i husleien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...