Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg mistenker at jeg har adhd. Jeg skulle bli utredet for det i ungdomstiden og de startet utredningen, men plutselig skjedde det ikke noe mer og jeg vet ikke hvorfor. Jeg har så mange symptomer på adhd selvom jeg ikke er hyper, og det kan forklare så mye av hvordan jeg er. Hvordan er prosessen med å få diagnose? Tar det lang tid? Hvordan går man frem? Anonymkode: 6bc30...306
Anonym bruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Gå til legen å ta det derfra. Da blir du henvist videre til de som skal utrede deg. Anonymkode: af4f4...f98
Anonym bruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Fastlegen henviser til dps, som vurderer henvisningen. Blir den akseptert vil du få time hos dem. Dersom de har mye press kan det hende du får tilbud om utredning hos privat utreder. Det gjorde min sønn. Han ble utredet av en psykolog (tror jeg), jeg hadde en lengre samtale med vedkommende. Deretter ble utredningen vurdert av en psykiater, som fulgte opp sønnen en god tid fremover med tanke på medisinering. God oppfølging på alle plan. Anonymkode: 089bc...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå