Gå til innhold

Verdens beste historie fra skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min ringte meg nettopp. Flere ganger. Turdag med skolen. De skulle gå en helt enkel vei. Men… de gikk seg vill. Målet var p bruke kart og kompass. De gikk uten lærer. Etter en stund hvor de stod hjelpeløse i skogen, så ringte de lærer. Han møtte de og skulle geleide dem rett vei. Og han gikk seg vill med elevene. Grillingen på skolen startet for 2 min siden, og de har en time igjen å gå. De facetimer med jevnlig for å få instruksjoner til hvor de skal gå😂😂 

Hvor lang tid tar det før de kan le av dette? Ei uke eller to? Det er nemlig INGEN SOM LER BORTSETT FRA DEG NÅ MAMMA!! 

Anonymkode: 5ba80...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dem ikke bare bruke kart på mobilen..? 

Anonymkode: a8702...e4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Kan dem ikke bare bruke kart på mobilen..? 

Anonymkode: a8702...e4d

Viser ikke turstiene i den tette skogen

Skrevet

Haha, joda, meddibberne dine ler sammen med deg. 😂😂 Tror jeg hadde kjøpt kart og kompass i gave til læreren til juleavslutning i tillegg. 

Anonymkode: 34557...f38

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha, joda, meddibberne dine ler sammen med deg. 😂😂 Tror jeg hadde kjøpt kart og kompass i gave til læreren til juleavslutning i tillegg. 

Hahaha! Ja, og han er bonde i tillegg til lærer og sånn skikkelig friluftsmann. De finner retningen, men det er for mange stier som bare slutter😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hehe jeg hadde nok styrt unna det,min erfaring er at lærere ikke skjønner en spøk. Jeg hadde en lærer som solgte sånne småkaker i bokser som er så populært,han prøvde å få oss vgs elevene til å kjøpe. Så spør på tull om lærerene tjener så dårlig at de må selge småkaker itellegg,sa det med ett smil. Han ble kjempe sur å sier at han selger for datteren sin. 

En annen lærer kom nesten alltid med veldig krøllete skjorte på jobb,så spurte på tull om han ikke hadde strykejern. Da blir han sur å svarer at det er strykefri skjorte. 

Anonymkode: 13e4a...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Hehe jeg hadde nok styrt unna det,min erfaring er at lærere ikke skjønner en spøk. Jeg hadde en lærer som solgte sånne småkaker i bokser som er så populært,han prøvde å få oss vgs elevene til å kjøpe. Så spør på tull om lærerene tjener så dårlig at de må selge småkaker itellegg,sa det med ett smil. Han ble kjempe sur å sier at han selger for datteren sin. 

En annen lærer kom nesten alltid med veldig krøllete skjorte på jobb,så spurte på tull om han ikke hadde strykejern. Da blir han sur å svarer at det er strykefri skjorte. 

Du er jo bare frekk.

Anonymkode: ca739...eb5

Skrevet

Herlig, HI! :D

Dette vekker minner! Opplevde noe lignende da jeg var 12 år. Festen var slutt før vi kom frem, for å si det slik.

Syntes det var dritpinlig en god stund etterpå - og så var det akkurat som det gikk ned en krone en dag og vi kunne le og le og le av episoden. Ler fremdeles av den historien 40 år etter :D

Anonymkode: c42a2...641

Gjest NotNaomi
Skrevet

Dette var foreleseren vår da jeg studerte psykologi. Han var en helt utrolig distré fyr som ofte tråkket i salaten. En dag var han ekstra engasjert og skulle si hvor viktig samspill var mellom mennesker i en gitt situasjon. Og så så han : ..og det er så viktig med samleie mellom mennesker her... 

Sprutrød, og det var en tidlig morgen hvor alle var trøtte enda, så der ble litt ekstra latter. Han snublet i alle ord omtrent etterpå. Skikkelig flink og hyggelig mann, men utrolig klønete og litt sjenert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Viser ikke turstiene i den tette skogen

Nei, men retningen å gå i.

Anonymkode: 75912...602

Skrevet

Talentløse unger, talentløs lærer.

Anonymkode: fb6c2...a88

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, men retningen å gå i.

Anonymkode: 75912...602

De fant retningen, men det hjelper ikke i den skogen de var i. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Talentløse unger, talentløs lærer.

Talentløse voksne damer på nett

Skrevet
NotNaomi skrev (52 minutter siden):

Dette var foreleseren vår da jeg studerte psykologi. Han var en helt utrolig distré fyr som ofte tråkket i salaten. En dag var han ekstra engasjert og skulle si hvor viktig samspill var mellom mennesker i en gitt situasjon. Og så så han : ..og det er så viktig med samleie mellom mennesker her... 

Sprutrød, og det var en tidlig morgen hvor alle var trøtte enda, så der ble litt ekstra latter. Han snublet i alle ord omtrent etterpå. Skikkelig flink og hyggelig mann, men utrolig klønete og litt sjenert. 

Relevansen til hi?

Anonymkode: e22d9...9bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Relevansen til hi?

Anonymkode: e22d9...9bf

Er den vanskelig å se? Dette er en minst like bra skolehistorie. Faktisk langt bedre. Den springer nemlig ikke ut av kunnskapsløs tafatthet, men av en faktisk festlig forsnakkelse satt inn i en fortalt kontekst som gjør den enda morsommere.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er den vanskelig å se? Dette er en minst like bra skolehistorie. Faktisk langt bedre. Den springer nemlig ikke ut av kunnskapsløs tafatthet, men av en faktisk festlig forsnakkelse satt inn i en fortalt kontekst som gjør den enda morsommere.

Jeg skjønte egentlig ikke spørsmålet hennes 😅 men takk for at du svarte. Jeg ble noe forvirret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jaaa!! 😂 Hadde jeg vært den læreren, så hadde jeg hengt den gaven opp på veggen! Fantastisk minne! Heldigvis er jeg ikke gymlærer, da jeg går meg vill i byggefelt, men hadde noe tilsvarende skjedd i de andre timene mine, hadde jeg digget å fått en slik gave!

Anonymkode: 4cbeb...f54

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jaaa!! 😂 Hadde jeg vært den læreren, så hadde jeg hengt den gaven opp på veggen! Fantastisk minne! Heldigvis er jeg ikke gymlærer, da jeg går meg vill i byggefelt, men hadde noe tilsvarende skjedd i de andre timene mine, hadde jeg digget å fått en slik gave!

Anonymkode: 4cbeb...f54

Var ikke gym heller. Aktivitetsdag på skolen. Læreren underviser i norsk, naturfag, friluftsliv (😂) og KRL. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du er jo bare frekk.

Anonymkode: ca739...eb5

Frekt å spørre på tull om de tjener så dårlig at de må selger småkaker på fritiden?? Er det mulig å bli mer hårsår 😂😂 Dere må ha ett kjedelig liv.

Skrevet

Det der skjedde da jeg gikk på speideren også. 😂

Anonymkode: a9239...bf8

Skrevet

Hvordan endte turen? 🚶🚶‍♂️🚶‍♀️

Anonymkode: 3547b...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...