Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Hvorfor tørr damene å sove toppløs? Anonymkode: 40e48...c10
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Godt spørsmål. De kan jo bli voldtatt og takke seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Godt spørsmål. De kan jo bli voldtatt og takke seg selv. 🤣 Anonymkode: 005c0...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #4 Skrevet 7. september 2022 Hele Farmenkonseptet er oppbrukt. På tide med noe nytt… Anonymkode: b0325...21e
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2022 #5 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hele Farmenkonseptet er oppbrukt. På tide med noe nytt… Anonymkode: b0325...21e Denne gangen er det jo interessante mennesker med da... Jeg tror jeg vil følge med. Hun hotelldirektøren håper jeg blir med en stund..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #6 Skrevet 7. september 2022 NotNaomi skrev (52 minutter siden): Godt spørsmål. De kan jo bli voldtatt og takke seg selv. Er ikke det jeg tenker på. Er de ikke redd for at dyna glir? De sover med andre. Anonymkode: 40e48...c10
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det jeg tenker på. Er de ikke redd for at dyna glir? De sover med andre. Anonymkode: 40e48...c10 Ja?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #8 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er ikke det jeg tenker på. Er de ikke redd for at dyna glir? De sover med andre. Anonymkode: 40e48...c10 Wow - en pupp, liksom? Anonymkode: ba5cb...935
Gjest NotNaomi Skrevet 7. september 2022 #9 Skrevet 7. september 2022 Men uansett Hotelldirektøren vil kanskje skape litt liv. Jeg liker ikke at folk kaller normal sans for ryddighet for OCD som hun gjør, men hun har et blikk jeg tenker vitner om kamp. Så digger jeg Han ordføreren. For en herlig humoristisk og selvironisk fyr. Men obs. Han er politiker! Så er det han politifyren. Med armene i kors faktisk. Tja... bra mann og en vanskelig mann tenker jeg. Så et par som er livredde dyr, men der kom hun som er muslim veldig heldig ut. Hun spirituelle er ei bra dame. Hun vil ikke lage problemer. Noen andre synspunkt her?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 NotNaomi skrev (13 minutter siden): Men uansett Hotelldirektøren vil kanskje skape litt liv. Jeg liker ikke at folk kaller normal sans for ryddighet for OCD som hun gjør, men hun har et blikk jeg tenker vitner om kamp. Så digger jeg Han ordføreren. For en herlig humoristisk og selvironisk fyr. Men obs. Han er politiker! Så er det han politifyren. Med armene i kors faktisk. Tja... bra mann og en vanskelig mann tenker jeg. Så et par som er livredde dyr, men der kom hun som er muslim veldig heldig ut. Hun spirituelle er ei bra dame. Hun vil ikke lage problemer. Noen andre synspunkt her? Hvorfor spør du om andre synspunkt? Er det din tråd? Anonymkode: 0e356...8d5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 NotNaomi skrev (15 minutter siden): Men uansett Hotelldirektøren vil kanskje skape litt liv. Jeg liker ikke at folk kaller normal sans for ryddighet for OCD som hun gjør, men hun har et blikk jeg tenker vitner om kamp. Så digger jeg Han ordføreren. For en herlig humoristisk og selvironisk fyr. Men obs. Han er politiker! Så er det han politifyren. Med armene i kors faktisk. Tja... bra mann og en vanskelig mann tenker jeg. Så et par som er livredde dyr, men der kom hun som er muslim veldig heldig ut. Hun spirituelle er ei bra dame. Hun vil ikke lage problemer. Noen andre synspunkt her? Hva ‘men uansett’? Folk får vel diskutere hva de vil. Anonymkode: 9fa12...6bb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 On 9/7/2022 at 10:30 PM, Anonym bruker said: Hele Farmenkonseptet er oppbrukt. På tide med noe nytt… Anonymkode: b0325...21e Jeg elsker det, så håper det er lenge til de slutter og sende den Anonymkode: 39267...9fd
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 NotNaomi skrev (På 7.9.2022 den 23.15): Men uansett Hotelldirektøren vil kanskje skape litt liv. Jeg liker ikke at folk kaller normal sans for ryddighet for OCD som hun gjør, men hun har et blikk jeg tenker vitner om kamp. Så digger jeg Han ordføreren. For en herlig humoristisk og selvironisk fyr. Men obs. Han er politiker! Så er det han politifyren. Med armene i kors faktisk. Tja... bra mann og en vanskelig mann tenker jeg. Så et par som er livredde dyr, men der kom hun som er muslim veldig heldig ut. Hun spirituelle er ei bra dame. Hun vil ikke lage problemer. Noen andre synspunkt her? Ja det kan bli morsomt 😃. Jeg skal se farmen 🙂 Anonymkode: 955f1...f88
Gjest NotNaomi Skrevet 18. september 2022 #14 Skrevet 18. september 2022 (endret) Da har jeg rett i noe så langt. Ordføreren er obs! ja, men har skikkelig sans for han! Sjelden jeg liker noen så godt gjennom skjermen, men han er smart som f... ! Og Hashar politifyren er vanskelig ja. Hjelp, for en passiv aggresiv fyr! Null humor og ekkelt selvhøytidelig og pirkete. Hotelldirektøren har derimot ikke gjort så mye ut av seg som jeg trodde. Ihvertfall ikke foreløpig... Det er ikke alle som er like interessante, og de yngre er jo overraskende nok de mest anonyme i år. Benjamin er en skikkelig skrue! Perfeksjonist og veldig alvorlig. Han er ganske smart da, og hadde helt rett mht dyra. Ganske provoserende å se dårlig behandling av dyra i år! Det er ikke underholdende! Så der hadde han helt rett. En type jeg lett liker, men jeg tror ikke vi burde vært i samme hus 😂 Jeg ville fått problemer med han og Hashar. Endret 18. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 18. september 2022 #15 Skrevet 18. september 2022 Anonym bruker skrev (På 11.9.2022 den 21.24): Jeg elsker det, så håper det er lenge til de slutter og sende den Anonymkode: 39267...9fd Jeg også. Farmen og Robinson er gøy. Anonymkode: cd59d...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå