Gå til innhold

15-åringen har skinna seg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada…vet det vokser ut igjen, men han ser ut som han har rømt fra høyrisikofengsel🙈.

Anonymkode: f5300...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare uvant. Datteren min gjorde det da hun var 13. Rart til å begynne med, men egentlig veldig kledelig.

Anonymkode: 1ea59...dfe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok bare uvant. Datteren min gjorde det da hun var 13. Rart til å begynne med, men egentlig veldig kledelig.

Dette er ikke fint. Virkelig ikke. Men det vokser ut igjen!

Skrevet

😅 Du får se det positive i det, trenger ikke klø deg i hodet med akutte sympatisymptomer så fort det dukker opp varsel om lus på skolen 😂😂 Forhåpentligvis korte dusjer også når en ikke trenger vaske håret, i disse strømtider. 

Anonymkode: 4de9a...755

Skrevet

Haha, det gjorde min 17 åring dagen før storfeiring av mormor sin 70 års dag. Ikke gøy der og da, men i det store en fis i vinden. 

Min fikk en god lærepenge om at det som virker tøft når man er sammen med venner ikke alltid er like kult på familiebildene ti år etter 🤣

Anonymkode: caa26...02c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha, det gjorde min 17 åring dagen før storfeiring av mormor sin 70 års dag. Ikke gøy der og da, men i det store en fis i vinden. 

Min fikk en god lærepenge om at det som virker tøft når man er sammen med venner ikke alltid er like kult på familiebildene ti år etter 🤣

De fleste kler jo godt å være helt dkinna eller bare ha helt kort hår. 20 år etterpå har jo uansett moten endret seg så mye at det sikkert er fler som ikke ser kule ut på bildet.

Skrevet

Syns det er tøft jeg 😄 Særlig på jenter

Anonymkode: ebc64...041

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

De fleste kler jo godt å være helt dkinna eller bare ha helt kort hår. 20 år etterpå har jo uansett moten endret seg så mye at det sikkert er fler som ikke ser kule ut på bildet.

Fint er det ikke! De ligner på kreftpasienter!

Anonymkode: 70f03...211

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jada…vet det vokser ut igjen, men han ser ut som han har rømt fra høyrisikofengsel🙈.

Ok

Anonymkode: d659a...3de

Skrevet

Syns det er tøft jeg 😄 Særlig på jenter

Anonymkode: ebc64...041

Hvis en jente er veldig pen og har veldig fine trekk kan det se OK ut (ikke pent, men OK). På de som ikke er minst en 9 av 10 på skalaen er det virkelig ikke kledelig. Mener JEG. alle har forskjellige meninger heldigvis, og folk står fritt til å gjøre det de selv vil :)

Anonymkode: b000a...c89

Skrevet

Tøft! 👍

Anonymkode: 69302...9fe

Gjest NotNaomi
Skrevet

Fint er det ikke! De ligner på kreftpasienter!

Hva faen? Og de pasientene syns du ser...lite fine ut eller? 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ene sønnen min gjorde også det. Akkurat det brydde jeg meg ikke om. 

Skrevet
NotNaomi skrev (8 minutter siden):

Hva faen? Og de pasientene syns du ser...lite fine ut eller? 

Du syns de ser vakre ut?

Skrevet

Skinhead O'Connor er fin uten hår. 😊

Anonymkode: 46df1...f90

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du syns de ser vakre ut?

For mange kreftpasienter er det å miste håret noe de sliter med. De dekker det til med parykk og skjerf osv. Det handler om å miste håret på grunn av sykdom og selvfølgelig helt ufrivillig, og da er det så upassende som det kan få blitt å snakke om at noen ligner dem og det ikke er fint. Jeg fatter ikke på noen måte hvorfor jeg må forklare et voksent menneske dette. 

Og for å svare på spørsmålet ditt. Ja, de kan være akkurat like fine som enhver annen som *frivillig shaver av seg håret. 

Skrevet
NotNaomi skrev (4 minutter siden):

For mange kreftpasienter er det å miste håret noe de sliter med. De dekker det til med parykk og skjerf osv. Det handler om å miste håret på grunn av sykdom og selvfølgelig helt ufrivillig, og da er det så upassende som det kan få blitt å snakke om at noen ligner dem og det ikke er fint. Jeg fatter ikke på noen måte hvorfor jeg må forklare et voksent menneske dette. 

Og for å svare på spørsmålet ditt. Ja, de kan være akkurat like fine som enhver annen som *frivillig shaver av seg håret. 

Skinnet er aldri fint,da ser det ut som de har kreft.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kyss meg i ræva .

Anonymkode: d0c15...c0e

Skrevet

Jeg syns mange er veldig vakre skinna. Alle kjønn. Og det vokser (som regel) ut igjen, så du kan jo trøste deg med det. 

Anonymkode: d97f3...7d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke om min sidelugg og permanent fra tidlig 90-tall er så mye bedre enn å være skinnet. Eller min onkels hockeysveis eller min brors 15 cm lange rottehale…

Anonymkode: e6371...030

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk for dine innsiktsfulle bidrag til å gjøre verden ett litt bedre sted (ja, ironi)

Anonymkode: 4de9a...755

Skrevet

Haha, kult! Det er jo bare hår.

Anonymkode: a204a...2e8

Skrevet

Sønnen min gjorde det samme i sommer, jeg synes ikke det var fint på han, men holdt klokelig kjeft. Nå lar han det vokse litt ut igjen etter eget ønske.

Det er vel i grunnen helt normalt at tenåringer og foreldre har ulik smak😀

Må le litt når jeg selv husker alle de diverse eksperimentelle fasene jeg selv var gjennom som tenåring, for å finne min egen stil. Både sære hårfrisyrer og antrekk.

Anonymkode: a8299...dd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Skinhead O'Connor er fin uten hår. 😊

Anonymkode: 46df1...f90

Du vet at hun ikke heter Skinhead? 😅😅Hun heter Sinéad. 

Anonymkode: e9616...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...