Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Ja, i natt har jeg vridd meg i hele natt med mareritt.. en klovne person som gikk og drepte alle og var etter meg. Og siste drømmen før jeg våknet toppet seg med at jeg letet etter datteren min og fant henne livløs/død i ett vann. Startet med gjennoppliving og så våknet jeg.. herregud er helt gåen nå😭 Anonymkode: f13a8...c8a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Bruker du å ha mareritt? Hvis du har begynt på diverse medisiner så ville jeg sjekket om de kan være årsaken. Jeg fikk selv antidepressiva for noen år siden, og hver natt var det forferdelige mareritt. Jeg fant ut at det var bivirkning på medisinene. Det er også andre medisiner for fysiske sykdommer og lidelser som har det som bivirkning. Det er grusomt å ha mareritt som du beskriver, for de kan påvirke deg hele dagen. Jeg skjønner godt at det var forferdelig å drømme det du beskriver. Anonymkode: 370ca...352
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Bruker du å ha mareritt? Hvis du har begynt på diverse medisiner så ville jeg sjekket om de kan være årsaken. Jeg fikk selv antidepressiva for noen år siden, og hver natt var det forferdelige mareritt. Jeg fant ut at det var bivirkning på medisinene. Det er også andre medisiner for fysiske sykdommer og lidelser som har det som bivirkning. Det er grusomt å ha mareritt som du beskriver, for de kan påvirke deg hele dagen. Jeg skjønner godt at det var forferdelig å drømme det du beskriver. Anonymkode: 370ca...352 Nei har ikke startet med nye medisiner.. men har vært mer sliten enn tidligere de siste dagene pga sykdomen min. ja helt grusomt.. føler jeg skulle sprenge innvendig i drømmen min pga all stresset 😫 Anonymkode: f13a8...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå