Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #26 Skrevet 7. september 2022 Hva mer er Vesentlig å vite for å svare på dette? Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #27 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hva mer er Vesentlig å vite for å svare på dette? Anonymkode: a1b99...42f Hvilken avtale hadde dere på forhånd om kjøringen, hva gjorde at de tre ikke ventet, hadde de sagt fra at de dro (og det f.eks. var avtalt på forhånd), hadde de sagt fra lenge nok på forhånd, hvorfor ble ikke den siste med da, hvor langt var det hjem +++ Det går an å tenke l i t t selv også... Anonymkode: c3fb4...60a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #28 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva mer er Vesentlig å vite for å svare på dette? Anonymkode: a1b99...42f Jeg begynner å skjønne hvorfor de kjørte. Anonymkode: fa311...28d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #29 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg begynner å skjønne hvorfor de kjørte. Anonymkode: fa311...28d Du mener det var fortjent? Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #30 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eller det er vedkommendes feil selv og fortjener det. Anonymkode: a1b99...42f Det kan jo ikke vi vite. Anonymkode: cfb8a...49e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #31 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hvilken avtale hadde dere på forhånd om kjøringen, hva gjorde at de tre ikke ventet, hadde de sagt fra at de dro (og det f.eks. var avtalt på forhånd), hadde de sagt fra lenge nok på forhånd, hvorfor ble ikke den siste med da, hvor langt var det hjem +++ Det går an å tenke l i t t selv også... Anonymkode: c3fb4...60a Det er lang tur hjem. Går ikke ann å gå. Vedkommende kom ca 5 min etter avtalt. Og da var de kjørt. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #32 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er lang tur hjem. Går ikke ann å gå. Vedkommende kom ca 5 min etter avtalt. Og da var de kjørt. Anonymkode: a1b99...42f Men du hadde vel mobil. Hvorfor ringte du dem ikke? Anonymkode: cfb8a...49e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #33 Skrevet 7. september 2022 Er vel ikke mer å grunne på. Sånn ble det. Ville bare høre om andre synes det er greit eller ikke. Jeg skjønner ikke at det er mulig, men meg om det. Jeg hadde ikke kjørt fra noen sånn. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #34 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men du hadde vel mobil. Hvorfor ringte du dem ikke? Anonymkode: cfb8a...49e Vi er kjørt var beskjeden jeg fikk. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #35 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er vel ikke mer å grunne på. Sånn ble det. Ville bare høre om andre synes det er greit eller ikke. Jeg skjønner ikke at det er mulig, men meg om det. Jeg hadde ikke kjørt fra noen sånn. Anonymkode: a1b99...42f Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Anonymkode: 3d43f...662
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #36 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vi er kjørt var beskjeden jeg fikk. Anonymkode: a1b99...42f Så det var deg selv, ja. Det er jammen ikke måte på hvor mye merkelige folk du har rundt deg. Det er for øvrig normalt å gi beskjed om man blir litt forsinket. Anonymkode: cfb8a...49e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #37 Skrevet 7. september 2022 Utifra det du skriver, synes jeg det var kjipt av dem å bare kjøre. Har du snakket med dem og spurt hvorfor de ikke ventet på deg? Hvordan kom du deg hjem egentlig? Hadde du drukket? Anonymkode: e24c2...ae3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #38 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Anonymkode: 3d43f...662 Spørsmålet hvorfor skulle du det? Du mener? Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #39 Skrevet 7. september 2022 Man lærer ihvertfall noe og gjør det ikke igjen da. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #40 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Det er lang tur hjem. Går ikke ann å gå. Vedkommende kom ca 5 min etter avtalt. Og da var de kjørt. Anonymkode: a1b99...42f Du svarer fremdeles ikke på ganske avgjørende spørsmål. Hadde dere avtalt at dere skulle hjem da, hadde de allerede ventet på deg før dette, hvorfor ble du ikke med eller ikke møtte opp da de skulle hjem? Anonymkode: c3fb4...60a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #41 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du svarer fremdeles ikke på ganske avgjørende spørsmål. Hadde dere avtalt at dere skulle hjem da, hadde de allerede ventet på deg før dette, hvorfor ble du ikke med eller ikke møtte opp da de skulle hjem? Anonymkode: c3fb4...60a Vi hadde en som skulle hente. De hadde ikke ventet på meg før. Nå går vi. Og jeg drakk litt tok tingene mine og gikk på toalettet. Var ute ca 5 min etter avtalt tid. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #42 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Vi hadde en som skulle hente. De hadde ikke ventet på meg før. Nå går vi. Og jeg drakk litt tok tingene mine og gikk på toalettet. Var ute ca 5 min etter avtalt tid. Anonymkode: a1b99...42f Du skriver på en slik måte at det er vanskelig å forstå hva du egentlig mener. Anonymkode: c3fb4...60a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #43 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Vi hadde en som skulle hente. De hadde ikke ventet på meg før. Nå går vi. Og jeg drakk litt tok tingene mine og gikk på toalettet. Var ute ca 5 min etter avtalt tid. Anonymkode: a1b99...42f Vel, jeg hadde ikke ventet fem minutter på en som ikke respektere tiden min. Du tar deg ikke tid til å drikke litt og gå på do når det er en avtale om at dere blir hentet til et visst tidspunkt. Anonymkode: ded0e...e66
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #44 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du skriver på en slik måte at det er vanskelig å forstå hva du egentlig mener. Anonymkode: c3fb4...60a Ok, har hørt jeg skriver dårlig. Jeg vil jo bare vite om det er greit eller ikke å kjøre fra en som er ca 5 minutt forsen. Er det greit eller ikke? Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #45 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vel, jeg hadde ikke ventet fem minutter på en som ikke respektere tiden min. Du tar deg ikke tid til å drikke litt og gå på do når det er en avtale om at dere blir hentet til et visst tidspunkt. Anonymkode: ded0e...e66 Wow, det er enormt rigid, for en trasig holdning. Anonymkode: 3d43f...662
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #46 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Vi hadde en som skulle hente. De hadde ikke ventet på meg før. Nå går vi. Og jeg drakk litt tok tingene mine og gikk på toalettet. Var ute ca 5 min etter avtalt tid. Anonymkode: a1b99...42f Når man er snill og henter er det noe skikkelig dritt med de som ikke kommer når man er på plass. "Drikke litt, samle tingene og gå på do" tar fort mye lengre tid enn 5 minutter. Dette er slikt du burde gjort mens dere ventet på skyssen. Å begynne med dette når skyssen har kommet er respektløst og jeg skjønner at vedkommende etterhvert dro. Anonymkode: b68a4...18d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #47 Skrevet 7. september 2022 Om noen skal hente var gjerne avtalen at dere måtte være presis for å få være med. Visste du når denne kom? Som regel er det ikke en kjekk jobb å hente noen midt på natten så da bør de være der når transporten kommer. Og når de andre sa "nå går vi" ba du dem da om å vente fordi du skulle på toalettet? Om du ikke reagerte og bare drakk videre kan de ha tenkt at du ikke skulle være med. Og hadde de andre forberedt seg? Det er jo vanlig å gå på toalettet litt før man skal gå, ikke etter at man skulle vært ute av døren. Om du ba dem vente, hva svarte de da? Når vi er en gjeng som er en plass snakker vi sammen. Vi vet når vi har fått transport og har da gått på do i tide til å være ferdig. Om en må på do i det vi skal gå gir denne gjerne beskjed og vi andre holder gjerne tingene mens vi venter. Det høres jo ut som dere ikke snakker sammen? Anonymkode: 5fb86...932
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #48 Skrevet 7. september 2022 Det vanlige ville nok vært at den som ble sen ga beskjed. Og/eller at de som venter ringer og etterlyser Veldig rart om 3 stykker bryter vanlige normer faktisk.. Enten er de dårlige venner, eller så er du kronisk treig Anonymkode: 10edb...a1c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #49 Skrevet 7. september 2022 Jeg fikk beskjed nå går vi. Visste ikke klokkeslettet på forhånd og ikke hvir vi skulle møtes. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2022 #50 Skrevet 7. september 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei, men 5 minutter er det nok at man reiser selvom? Anonymkode: a1b99...42f Du fortalte ikke at du gikk på do. Regner med de antok at du ikke skulle være med siden du ikke ble med de ut. Sier seg jo selv at de ikke gidder å vente på noen de ikke vet kommer eller ikke... Og når du fikk mld fra de, så kunne du jo bare ringt å sagt at du kom straks... Anonymkode: e5643...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå