Anonym bruker Skrevet 10. september 2022 #101 Skrevet 10. september 2022 Anonym bruker skrev (På 9.9.2022 den 23.49): Takk til dere som har svart meg. Om det er rett eller galt vet jeg ikke, men når jeg blir skuffet/lei meg vil jeg helst unngå dem. Min måtte å reagere på. Anonymkode: a1b99...42f Jeg skjønner at det er din måte å håndtere ting på, men helt ærlig er nok det en vondt "utvei". Du unngår tydelig konflikter, tørr ikke stå i vonde situasjoner og da blir det også vanskelig å opprettholde et nettverk. Man blir fort alene og ensom hvis man alltid trekker seg unna det som er vondt, fremfor å møte fakta og ta lærdom. Er dette gode venner, vil de være ærlige og fortelle deg hvorfor de dro. Kanskje du kan få en forståelse av hvorfor og kanskje dere finner en løsning/unnskyldning? Verden blir et tungt og vondt sted hvis man ikke takler motgang. Jeg sier ikke dette for å være vond, men synes synd på deg som føler at løsningen er å unngå andre. Og det er helt sikkert ikke godt for vennene dine å føle på at du plutselig unngår de heller. Anonymkode: dd00a...016
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #102 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg skjønner at det er din måte å håndtere ting på, men helt ærlig er nok det en vondt "utvei". Du unngår tydelig konflikter, tørr ikke stå i vonde situasjoner og da blir det også vanskelig å opprettholde et nettverk. Man blir fort alene og ensom hvis man alltid trekker seg unna det som er vondt, fremfor å møte fakta og ta lærdom. Er dette gode venner, vil de være ærlige og fortelle deg hvorfor de dro. Kanskje du kan få en forståelse av hvorfor og kanskje dere finner en løsning/unnskyldning? Verden blir et tungt og vondt sted hvis man ikke takler motgang. Jeg sier ikke dette for å være vond, men synes synd på deg som føler at løsningen er å unngå andre. Og det er helt sikkert ikke godt for vennene dine å føle på at du plutselig unngår de heller. Anonymkode: dd00a...016 Som jeg sa så er det dessverre ofte den løsning som blir brukt fordi jeg da er lei meg eller skuffet. Og orker ikke forholde meg til det og vil være for meg selv. Kan godt være at andre måter ville vært bedre. Vet ikke om de reagere på om jeg unngår dem. Når har ikke de tatt kontakt heller. Så går dagene. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #103 Skrevet 11. september 2022 Tror og de har glemt episoden. Ikke tenkt mer på det siden det ikke var dem. Kunne og tenkt meg å hørt hva de sa i bilen på vei hjem. Ikke noe fint. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #104 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror og de har glemt episoden. Ikke tenkt mer på det siden det ikke var dem. Kunne og tenkt meg å hørt hva de sa i bilen på vei hjem. Ikke noe fint. Anonymkode: a1b99...42f Å, rull inn! Anonymkode: cfb8a...49e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #105 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror og de har glemt episoden. Ikke tenkt mer på det siden det ikke var dem. Kunne og tenkt meg å hørt hva de sa i bilen på vei hjem. Ikke noe fint. Anonymkode: a1b99...42f Nei, de satt nok der og skrek stygge ord om deg. "Den jævla rotta! Hun er så ondskapsfull, det er derfor vi inviterte henne med ut", "Æsj, jeg spyr av den grusomme skapningen. Jeg spanderte konsert på henne, og jeg ville gjerne ha henne med på turen, men fy faen som jeg hater henne". Anonymkode: ded0e...e66
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #106 Skrevet 11. september 2022 ikke greit Anonymkode: 6fcc9...778
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #107 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Tror og de har glemt episoden. Ikke tenkt mer på det siden det ikke var dem. Kunne og tenkt meg å hørt hva de sa i bilen på vei hjem. Ikke noe fint. Anonymkode: a1b99...42f Hvorfor fortsetter du med å grave deg dypere ned i mørket, HI? Du sier du ikke vil snakke med dem. Og likevel vil du vite hva de sier. Og på toppen så velger du å tro ufint om dem, at de er stygge mot deg - når du hadde like mye ansvar for at det ble som det ble den kvelden. Du har forresten ikke svart på hvorfor du ikke var sammen med dem, og hvem du var sammen med da de ville dra hjem. Ta ansvar for eget liv! Det gjør du ikke når du nå dikter opp ting du ikke har forutsetning for å vite noe om, om de andre. Og du gjør det heller ikke ved å gni deg selv ned i gjørma med vilje. Du må gjerne kutte kontakt med dem om det er det du virkelig ønsker - men det blir heller ikke noen igjen når du skyver alle fra deg, når du i tillegg nekter å ta ditt ansvar for relasjoner. Anonymkode: c3fb4...60a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #108 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, de satt nok der og skrek stygge ord om deg. "Den jævla rotta! Hun er så ondskapsfull, det er derfor vi inviterte henne med ut", "Æsj, jeg spyr av den grusomme skapningen. Jeg spanderte konsert på henne, og jeg ville gjerne ha henne med på turen, men fy faen som jeg hater henne". Anonymkode: ded0e...e66 Takk for svaret ditt. jeg kunne tenkt meg å visst hva som ble sagt. Jeg tror tror jeg ser hva du mener. Anonymkode: a1b99...42f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2022 #109 Skrevet 11. september 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor fortsetter du med å grave deg dypere ned i mørket, HI? Du sier du ikke vil snakke med dem. Og likevel vil du vite hva de sier. Og på toppen så velger du å tro ufint om dem, at de er stygge mot deg - når du hadde like mye ansvar for at det ble som det ble den kvelden. Du har forresten ikke svart på hvorfor du ikke var sammen med dem, og hvem du var sammen med da de ville dra hjem. Ta ansvar for eget liv! Det gjør du ikke når du nå dikter opp ting du ikke har forutsetning for å vite noe om, om de andre. Og du gjør det heller ikke ved å gni deg selv ned i gjørma med vilje. Du må gjerne kutte kontakt med dem om det er det du virkelig ønsker - men det blir heller ikke noen igjen når du skyver alle fra deg, når du i tillegg nekter å ta ditt ansvar for relasjoner. Anonymkode: c3fb4...60a Dette har satt seg. Nå en uke siden, men føltes som det var i går. Jeg satt med et bord med noen andre. Ingen jeg kjente. De tre hadde vært en annen plass. Jeg hadde ansvar til å komme, men kom for seint. Og det kan du si er problemet, men er det grunn nok til å kjøre fra meg. Ja, har jeg skjønt. Enig, jeg vet ikke hva de sa. Ville bare visst det. Prøver å legge den turen bak meg og gå videre. Får se hvordan det blir med videre kontakt. Det vet jeg ikke akkurat nå. Anonymkode: a1b99...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå