Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg har slitt lenge med ekstra kilo. Jeg har uregulert stoffskiftesykdom (ingen virkning av Levaxin), økt B12-nivå og store vannansamlinger i kroppen. Så jeg har prøvd å gå ned flere ganger, og det fungerte ikke, eller fungerte så lite og så sakte at jeg mistet motivasjon i mellomtiden. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker å se ut som jeg gjør lenger, og skal holde meg til dietten om jeg går ned så lite som 200 gram per måned. Jeg bare må prøve igjen, men jeg sliter med motivasjonen. Å se vekta ikke rikke seg et gram selv om jeg trener og spiser lite og sunt, er sårt. Så hvordan motivere meg selv? Anonymkode: 75903...864
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Jeg er der selv nå, og har vært på diett en uke (lavkarbo). For meg hjelper det å tenke at det har funket for andre, og at det funket sist jeg prøvde det. Det er viktig å holde fokus, men det kan være vanskelig. Man må vel jobbe psykisk hele veien, og tenke gjennom hvorfor du gjør som du gjør. Nå vet ikke jeg hvilken diett du skal på, men med lavkarbo er det rom for mye kos. Det krever planlegging, men det er gjennomførbart. Jeg heier på deg. Anonymkode: 5114a...dd5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg er der selv nå, og har vært på diett en uke (lavkarbo). For meg hjelper det å tenke at det har funket for andre, og at det funket sist jeg prøvde det. Det er viktig å holde fokus, men det kan være vanskelig. Man må vel jobbe psykisk hele veien, og tenke gjennom hvorfor du gjør som du gjør. Nå vet ikke jeg hvilken diett du skal på, men med lavkarbo er det rom for mye kos. Det krever planlegging, men det er gjennomførbart. Jeg heier på deg. Anonymkode: 5114a...dd5 Jeg skal gå i kaloriunderskudd og trene styrke. Lavkarbo fungerte ikke for meg og gjorde meg syk, og faste kan jeg heller ikke på grunn av blodsukkeret og krevende jobb. Takk for støtten Skal prøve å holde ut denne gangen, selv om det ikke kommer resultater med det første. Anonymkode: 75903...864
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal gå i kaloriunderskudd og trene styrke. Lavkarbo fungerte ikke for meg og gjorde meg syk, og faste kan jeg heller ikke på grunn av blodsukkeret og krevende jobb. Takk for støtten Skal prøve å holde ut denne gangen, selv om det ikke kommer resultater med det første. Anonymkode: 75903...864 Håper det funker for deg, og at det gir en boost å se resultater - om ikke så kjapt, så hvert fall etter hvert! Å se positive resultater gir jo mye motivasjon i seg selv, synes jeg. Da er mye gjort. Lykke til hvert fall Anonymkode: 5114a...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå