Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg har et problem med at søvn ikke hjelper så mye. Selv om jeg sover relativt godt i 7-8 timer, eller til og med mer, er det slitsomt å våkne og jeg føler meg veldig trøtt hele tiden. Det har i grunnen vært slik i flere år, men har vært verre det siste året. Jeg ble sykemeldt for utbrenthet for 7-8 måneder siden, og har blitt svært grundig sjekket av både fastlegen og indremedisiner, uten at de har funnet noe galt. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har kommet meg såpass at jeg går turer i skog/fjell hver dag, men er fortsatt ikke frisk nok til å trene. Jeg er så inderlig lei av å være så utrolig trøtt hele tiden... Anonymkode: d6e24...4de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 For meg hjalp b12 tilskudd på resept. slitt lenge utbrenthet og depresjon, men har også andre fysiske plager. Anonymkode: 3a700...c60
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): For meg hjalp b12 tilskudd på resept. slitt lenge utbrenthet og depresjon, men har også andre fysiske plager. Anonymkode: 3a700...c60 Dette tar jeg og har tatt i over 1 år nå, legen har bedt meg ta det fast fordi jeg blir fort tom (jeg er undersøkt for cøliaki, forresten), men takk for svar uansett 😊 HI Anonymkode: d6e24...4de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette tar jeg og har tatt i over 1 år nå, legen har bedt meg ta det fast fordi jeg blir fort tom (jeg er undersøkt for cøliaki, forresten), men takk for svar uansett 😊 HI Anonymkode: d6e24...4de Jeg er også sjekket for det men ikke utslag, men jeg har brok blant annet. Har du bedt om testing for søvn apne? Anonymkode: 3a700...c60
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Jeg har fibromyalgi og er nesten aldri uthvilt Anonymkode: 4ba66...c96
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg er også sjekket for det men ikke utslag, men jeg har brok blant annet. Har du bedt om testing for søvn apne? Anonymkode: 3a700...c60 Nei, det har jeg ikke, men jeg tviler på at jeg har dette. Mannen min sover dårlig veldig ofte, og han sier at jeg puster jevnt og ytterst sjeldent snorker. HI Anonymkode: d6e24...4de
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg har fibromyalgi og er nesten aldri uthvilt Anonymkode: 4ba66...c96 Jeg begynner å bli alvorlig bekymret for om det kan være noe sånt... HI Anonymkode: d6e24...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå