Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hvilken dag er vanlig? Anonymkode: f9f69...d79
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Det varierer nok veldig rundt omkring, så umulig å gi noe fasitsvar på det. Av de butikkene jeg har nærmest meg, vet jeg at Kiwi tar ut datovarer på mandag, onsdag og fredag kveld. Og ofte ganske mye, men merker at det blir fortere tomt nå, flere enn før som står å ser oppi disken. Bunnpris og Spar er sånn hipp som happ, men ofte mandag og torsdag på min nærmeste Spar(som er en nokså liten butikk), jeg følger med i appen for Spar sin del, Bunnpris har sjelden særlig relevante varer, så der stresser jeg ikke med å få tak i noe. Rema har nesten aldri noe. Har Mega her også og de har ofte en del, men der er det uansett så dyrt at det nesten er billigere å kjøpe til ordinær pris på Kiwi. Anonymkode: 3a889...084
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Alle dager Anonymkode: 89c06...8f7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Her prises varene ned samme dag som de går ut på dato. Anonymkode: d53ed...873
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Hver dag her Anonymkode: c7066...f4f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Jobber på Kiwi og de skal tas ut to dager før de går ut på dato, så hos oss blir det hver dag rundt ni tiden på kvelden. Anonymkode: c1b6f...210
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 De fleste butikker nå har egne disker med datovarer og den fylles opp hver gang de oppdager en vare som går ut. Så her legges det ut hele tiden. Kanskje noe mer de dagene de får varer og oppryddingen i hyllene litt mer nøye så de oppdager mer, men det er liten forskjell på dagene altså. Det er gjerne noe kveldsvaktene driver med da, rydder hyller og sjekker datoer, så det er mer på morgen og formiddag enn på ettermiddag og kveld. Anonymkode: f8315...14a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Takk for svar alle sammen. 😍 Anonymkode: f9f69...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå