Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hva er deres tanker? Jeg bor alene og har ingen å diskutere det med. Jeg er nok også litt negativ til politiet etter jeg anmeldte en voldtekt som ung og fikk en ræva behandling av politiet. Anonymkode: 74207...b1e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Serien er jo vinklet til direktørens fordel, det merker man helt fra episode en. Men jeg er enig i at politiet gjorde et slett arbeid, og at de skulle rykket ut mye før. Direktøren snakket på en måte som fremsto som lett ruset og veldig nedlatende, så på en måte forstår jeg at politiet ble litt provosert, men de skal takle sånt. De skal tåle "litt dritt" og likevel rykke ut når noen trenger hjelp, og her var det jo mange som ringte etterhvert. Hvem som snakker helt sant og hvem som lyver litt eller mye er nesten umulig å svare på egentlig. Anonymkode: 4cda2...227
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Serien er jo vinklet til direktørens fordel, det merker man helt fra episode en. Men jeg er enig i at politiet gjorde et slett arbeid, og at de skulle rykket ut mye før. Direktøren snakket på en måte som fremsto som lett ruset og veldig nedlatende, så på en måte forstår jeg at politiet ble litt provosert, men de skal takle sånt. De skal tåle "litt dritt" og likevel rykke ut når noen trenger hjelp, og her var det jo mange som ringte etterhvert. Hvem som snakker helt sant og hvem som lyver litt eller mye er nesten umulig å svare på egentlig. Anonymkode: 4cda2...227 Direktøren snakker overhode ikke nedlatende til politi FØR politi snakker nedlatende til han. Samme er når svigermor ringer. Hun er hyggelig og politi oppfører seg som en drittsekk tilbake. Hadde blitt gal hvis politi hadde svart meg på den måten! Håper ikke han som svarer på telefon har kvar jobben sin. (Men det har han sikkert, pluss har steget i gradene🙄). Resten av historien er veldig rar. Hvem som er skyldig er usikkert. Men at politi burde skamme seg, det er helt sikkert! Anonymkode: fae8a...16b
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 (endret) Har sett dem. Det er en utrolig dårlig behandling fra politiet her, og jeg kjente jeg ble nedtrykt av det. Når noen ringer og sier at de føler seg truet på livet, så er det jo helt horribelt at de svarer og oppfører seg som de gjør. Jeg er vant til at politiet er kjempdyktige og veldig flinke i de absolutt fleste tilfeller i Norge, så derfor svir det å se saker som dette. Hva som har skjedd og ikke skjedd her, det er ikke godt å si før Flenning beviselig har blitt knivstukket flere ganger og nær på blir drept. Det er det eneste vi vet her, og etter de episodene jeg har sett så virker det fullstendig absurd at han som knivstakk slapp unna. Helt ufattelig faktisk. Endret 5. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Jeg syns ikke at direktøren gir noe godt inntrykk. Tvert imot. Han virker som en løs kanon og jeg tviler på at det han sier stemmer helt. Anonymkode: 1ae78...3f9
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg syns ikke at direktøren gir noe godt inntrykk. Tvert imot. Han virker som en løs kanon og jeg tviler på at det han sier stemmer helt. Anonymkode: 1ae78...3f9 Gir godt inntrykk?? Nei, han er ikke noe sjarmtroll nei, det er vel lov til å mene. Men hva i all verden har det med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (15 minutter siden): Gir godt inntrykk?? Nei, han er ikke noe sjarmtroll nei, det er vel lov til å mene. Men hva i all verden har det med saken å gjøre? Hans troverdighet Anonymkode: 1ae78...3f9
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hans troverdighet Anonymkode: 1ae78...3f9 Det der er så skummelt, og grunnen til at jeg er sjeleglad juryordningen forsvant! Man må klare å forholde seg til sak fremfor person. Det er ikke sånn at du skal miste rettighetene dine fordi du ikke er den som gir best inntrykk, eller bli behandlet dårlig av offentlige instanser fordi du ikke sjarmerer dem i senk, og det gjelder jo spesielt politi og helsevesen. De er jo normalt godt drillet på å være proffe på det området.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Jeg får litt «Exit»-vibber. Tror det er mer rus (kanskje reseptbelagte tabletter) inn i bildet, når det kommer til direktøren. Det er MNE tanker, og trenger ikke stemme. Jeg tror han har bikka over og alt har blitt helt surrealistisk og skremmende, og gjestene har blitt usikre på hvordan de skulle tolke og takle han. Alt har eskalert og ting ble som de ble. Politiet gjorde en HORRIBELT dårlig jobb. Direktøren mangler selvinnsikt. Jeg har ingen tro på at det amerikanske paret ØNSKET eller planla å skade han, men de havnet i et mareritt og gjorde noen dårlige valg. Jeg lurer på hva direktørens kone tenkte på da hun bare skygga banen slik hun gjorde. Og jeg skulle gjerne visst mer om hva naboene så. Anonymkode: 0fbab...467
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jeg får litt «Exit»-vibber. Tror det er mer rus (kanskje reseptbelagte tabletter) inn i bildet, når det kommer til direktøren. Det er MNE tanker, og trenger ikke stemme. Jeg tror han har bikka over og alt har blitt helt surrealistisk og skremmende, og gjestene har blitt usikre på hvordan de skulle tolke og takle han. Alt har eskalert og ting ble som de ble. Politiet gjorde en HORRIBELT dårlig jobb. Direktøren mangler selvinnsikt. Jeg har ingen tro på at det amerikanske paret ØNSKET eller planla å skade han, men de havnet i et mareritt og gjorde noen dårlige valg. Jeg lurer på hva direktørens kone tenkte på da hun bare skygga banen slik hun gjorde. Og jeg skulle gjerne visst mer om hva naboene så. Anonymkode: 0fbab...467 Enig i det med kona og naboer. Det er jo også bare superrart! Hvem drar fra mannen sin som er trua på livet. Hun kunde ha ringt på døren til alle naboer og bedt om hjelp. Skriket og ropet. Ringt politi. Nei, isteden setter hun seg alene i bilen å kjører langt vekk. Og hvorfor griper ingen nabo inn når de ser direktøren og amerikaneren stå ute å krangle? Men hvis amerikaneren ikke ønsket å skade direktøren hadde han vel aldri knivstukket han 9 ganger?! Og laget et blodbad. Tenk deg selv hvis du måtte beskytte deg, hadde du da hugget helt besinningsløst 9 ganger? Inget vanlig menneske gjør det. Kun en som er gal og vil drepe. Denne historien er bare helt utrolig. Anonymkode: fae8a...16b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. oktober 2022 #11 Skrevet 29. oktober 2022 Først nå har jeg begynt på denne serien, og historien er jo veldig merkelig. Jeg synes nesten den veksler på å gå i favør direktøren eller amerikanerne. Jeg får absolutt exit-vibber av direktøren, men det virker jo som om politiet også har gjort en slett jobb. Både i nødtelefonen og etterforskningen. Uansett hvem som har gjort hva så bør politiet gjøre noe med operatørene som tar imot nødsamtaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå