Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg har gammel gjeld som jeg ikke kommer ut av å min eneste inntekt er AAP. Dette er andre året på rad at jeg får AAP pga depresjon og angst. Jeg får AAP ut juli. Da er målet å fullføre utdannelsen,det er kun lærling som gjenstår. Så ettersom jeg alene med ett barn som begynner på ungdomsskolen så blir det mange år fremover med dårlig råd. Når jeg er ferdig utdannet ønsker jeg å jobbe i barnehage å det er ikke akkurat så godt betalt,så kommer aldri til å klare å nedbetale gjelden. Har tenkt å søke om gjeldsordning,noen som vet hvor mye ca vi får å leve for da? Altså skjønner at de trekker mest mulig å det er jeg helt innforstått med,men greit å vite sånn ca hvor mye har igjen å leve for. Det er en voksen og ett barn,å har husleie på 8000 kr men får 3000 kr i bostøtte. Hva beregner de som inntekt? Alt som kommer inn? Altså regner de med barnetrygd og barnebidrag også? Anonymkode: ef240...0c3