Gå til innhold

Ente med one nightstand i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hatt sex på lenge. Var utrolig deilig. 

Hva tenker du om det? Har du hatt det selv? 

Anonymkode: d38d8...e1c

Skrevet

Jeg ville følt meg kvalm, skitten...

Anonymkode: 5fe39...2cc

Skrevet

Mange ganger. Er bare digg 

Anonymkode: 4416e...496

Skrevet

Hatt det før og åpen for om det skulle skje igjen, selv om det ikke er noe som frister egentlig. Ett av mine gøyeste og deiligste minner er ett ons, men for meg så holder det å leve på minnene også og ikke prøve å jakte noe lignende igjen. Ikke jaktet jeg da heller, det bare skjedde og det var nok grunnen til at det ble magisk. Jeg liker også sex bedre i ett langvarig forhold, men i gen regler uten noen men… 

Anonymkode: 32b95...4ec

Skrevet

Ja, jeg har hatt noen ons. Det er ikke noe ekkelt eller skittent i det så lenge begge to er frie og ikke sårer noen, begge to ønsker å ha sex sammen og begge ønsker at den andre skal ha det godt der og da.

Jeg ønsket å møte en mann jeg kunne leve med tidlig og holde meg til ham resten av livet. Slik ble det ikke. Jeg debuterte sent, før jeg var 30 hadde jeg kun hatt to sexpartnere, ene et lengre forhold, og den andre en jeg hadde kjent i flere år og vi begge trodde det skulle bli oss to. Slik ble det ikke. Så har jeg frem til i dag hatt et annet forhold som har var noe tid, et noe kortere, og ellers har jeg vært singel. Hadde noen få år hvor jeg, hvis jeg møtte en jeg ønsket å ha sex med og det ellers klaffet noenlunde med, hadde ons med. Ikke snakk om ofte eller mange, men over flere år blir det jo likevel noen. De andre jeg har hatt sex med har jeg vært forelsket i og trodd jeg skulle inn i forhold med, men så har det ikke blitt slik av veldig ulike årsaker.

Jeg er ikke mot ons nå heller, men siden mitt siste forhold tok slutt for flere år siden har jeg ikke hatt noe ønske om å ha ons, ønsker meg et varig forhold. Men å treffe en det klaffer gjensidig med og som også står fritt til å gå inn i et forhold, det er ikke like enkelt lenger. Så tross at jeg nok har en høy sexlyst har jeg nå ikke hatt sex på flere år. Savner det daglig, men akkurat der jeg er nå i livet orker jeg ikke ons. Angrer ikke på noen av de ons jeg hadde en gang, for jeg lærte mye om meg selv i den perioden.

Jeg tror også det er lurt å innse at livet kan gå i faser. Nå har jeg ikke hatt sex på flere år fordi ons ikke frister meg nå. Men skulle jeg fortsette å være singel så ser jeg at det kan godt være at jeg kan komme til å ha ons igjen. Da fordi jeg ønsker det.

Folk får gjøre hva de vil, tenker jeg, så lenge ingen sårer andre, utsetter andre for fare og begge to har gjensidig ønske om sex og behandler hverandre bra.

Anonymkode: 95e34...a11

Skrevet

Mange ganger. Noen ganger deilig. Andre ganger kjedelig. Jeg liker ikke tilfeldig sex når jeg har drukket, da går følsomheten og nytelsen ned.

Anonymkode: e8a69...665

Gjest NotNaomi
Skrevet

Har hatt det ja. Vært helt allright et par ganger, veldig allright et par ganger, og noen ganger var det helt meningsløst egentlig.

Skrevet

Jeg har hatt det. Da jeg var ung. Det blir ofte dårlig sex hvis det er mye alkohol og lite følelser involvert. Men man trenger ikke være i et forhold for å ha god sex, altså. Noe av den beste sexen jeg har opplevd var med en jeg kjente godt og var sterkt tiltrukket av, men ikke i et forhold med. Litt preg av one-nightstand,  men for meg var det noe helt annet når man kjenner hverandre.

Anonymkode: 25960...b7d

Skrevet

Gøy da. 😊Kos deg du. 😊

Hadde ons da jeg var 20. Var sammen i ett år. 😊

Ellers aldri hatt det. Jeg er altfor følsom. 

Anonymkode: 25df9...4ea

Skrevet

Har hatt det en gang før og nå. Men i utgangspunktet tror jeg at jeg ikke bør. Sexen var god, men nå i kveld en litt trist følelse. Men man savner og ønsker sex som singel. 

Skrevet

Billig og skitten... 

Anonymkode: c9623...b68

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har hatt det en gang før og nå. Men i utgangspunktet tror jeg at jeg ikke bør. Sexen var god, men nå i kveld en litt trist følelse. Men man savner og ønsker sex som singel. 

Det du føler på nå er ganske vanlig, i hvert fall ikke uvanlig, å føle etter ons. I hvert fall når man egentlig ønsker seg et varig forhold.

Jeg skrev et lengre innlegg over her. En av grunnene til at jeg ikke orker å ha ons nå, tross at jeg har høy sexlyst, det er det at ons gjør at jeg får nærmest abstinenser etter den nærheten jeg ønsker å ha i et forhold. Og den abstinensfølelsen blir forsterket når kroppen får sex og med vissheten om at jeg savner en å dele livet med.

Da jeg hadde noen ons for flere år siden, da hadde jeg forsåvidt også lyst på en varig partner, men det var ikke like viktig for meg, samt at de ons'ene jeg hadde gjorde at jeg lærte en del ting om meg selv og egen seksualitet, slik at de ons'ene på et vis hadde en hensikt i seg selv. Var ikke så veldig mange ganger, men noen.

Da jeg etterhvert begynte å få et sterker savn etter en livspartner, da kjente jeg at selv om ons i seg selv der og da var godt, at det var godt å få en bekreftelse, ha hudkontakt osv. med en mann, så ble etterhvert savnet etterpå mer tydelig i kontrasten mellom nærheten jeg ville ha og det jeg manglet i livet.

Da valgte jeg å ikke ha ons lenger, fordi det ikke ga meg nok. Skulle jeg fortsette å være singel og endre mening, så er det ikke verre enn å ha ons senere hvis jeg da føler at det vil gi meg mer.

Men jeg synes du skal ta til deg det positive ved den erfaringen du hadde i natt. Du ser du kan glede deg over nærhet og sex, du er bevisst hva du ønsker deg, og du kan ta med deg følelsen av å være ønsket, selv om akkurat dette bare var en ons. Ikke gjør din ons til noe mer eller mindre enn den var, bare fokuser på at dette var en positiv opplevelse for deg, du har lært noe om deg selv i dette, hva du ønsker deg, hva du trenger. Da gjenstår det "bare" å treffe den mannen/damen det klaffer gjensidig med, hvor både du og den ønsker det samme og er bra for hverandre. Skal man først gå inn i et forhold så må det i det minste være fordi det gjør livet rikere sammen enn det er når man er alene, følelsesmessig.

Så ikke gå i fella med å sture etter dette, selv om du sikkert føler på savn etter det du egentlig ønsker deg. Ta vare og sett pris på det positive ved det!

Skrevet

Savner one night stand jeg,sexen er så intens og spennende. Nå har jeg vært i forhold i 2 år å jeg er ikke sammen med han for sexen for å si det sånn :P

Anonymkode: 63608...306

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det du føler på nå er ganske vanlig, i hvert fall ikke uvanlig, å føle etter ons. I hvert fall når man egentlig ønsker seg et varig forhold.

Jeg skrev et lengre innlegg over her. En av grunnene til at jeg ikke orker å ha ons nå, tross at jeg har høy sexlyst, det er det at ons gjør at jeg får nærmest abstinenser etter den nærheten jeg ønsker å ha i et forhold. Og den abstinensfølelsen blir forsterket når kroppen får sex og med vissheten om at jeg savner en å dele livet med.

Da jeg hadde noen ons for flere år siden, da hadde jeg forsåvidt også lyst på en varig partner, men det var ikke like viktig for meg, samt at de ons'ene jeg hadde gjorde at jeg lærte en del ting om meg selv og egen seksualitet, slik at de ons'ene på et vis hadde en hensikt i seg selv. Var ikke så veldig mange ganger, men noen.

Da jeg etterhvert begynte å få et sterker savn etter en livspartner, da kjente jeg at selv om ons i seg selv der og da var godt, at det var godt å få en bekreftelse, ha hudkontakt osv. med en mann, så ble etterhvert savnet etterpå mer tydelig i kontrasten mellom nærheten jeg ville ha og det jeg manglet i livet.

Da valgte jeg å ikke ha ons lenger, fordi det ikke ga meg nok. Skulle jeg fortsette å være singel og endre mening, så er det ikke verre enn å ha ons senere hvis jeg da føler at det vil gi meg mer.

Men jeg synes du skal ta til deg det positive ved den erfaringen du hadde i natt. Du ser du kan glede deg over nærhet og sex, du er bevisst hva du ønsker deg, og du kan ta med deg følelsen av å være ønsket, selv om akkurat dette bare var en ons. Ikke gjør din ons til noe mer eller mindre enn den var, bare fokuser på at dette var en positiv opplevelse for deg, du har lært noe om deg selv i dette, hva du ønsker deg, hva du trenger. Da gjenstår det "bare" å treffe den mannen/damen det klaffer gjensidig med, hvor både du og den ønsker det samme og er bra for hverandre. Skal man først gå inn i et forhold så må det i det minste være fordi det gjør livet rikere sammen enn det er når man er alene, følelsesmessig.

Så ikke gå i fella med å sture etter dette, selv om du sikkert føler på savn etter det du egentlig ønsker deg. Ta vare og sett pris på det positive ved det!

Skjønner hva du mener med det du skriver så helt sikkert klokt å ikke ha det da. Og savnet om et forhold da og ønsket om mer. 

Så rett det du sier om savnet av en arm, sex og rett å slett bare nærkontakt. 

Jeg ser at han var en herlig mann og vi hadde god sex og han var omtenksom og tenkte på meg. Så velger å si det var en positiv opplevelse. Ikke hatt sex på 2 år så det var godt. Selvom jeg nå sitter med savnet. 

Skrevet

Kult det da. Gjør godt å være litt om seg. 

Anonymkode: 6c0db...1b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Billig og skitten... 

Så du ser ned på meg og føler deg bedre enn meg? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Billig og skitten... 

Drittkjerring kaller man sånne som deg.

Skrevet
HeiteH skrev (14 minutter siden):

Drittkjerring kaller man sånne som deg.

Spør man hva folk tenker, så må man tåle svarene man får.

Anonymkode: 4c2f4...fbb

Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt om det. Jeg har hatt det selv, det gir ikke meg så mye, men at andre synes det er bra synes jeg ikke er noe rart.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Spør man hva folk tenker, så må man tåle svarene man får.

Så da føler du deg bedre enn en som har hatt? Snakk om holdning til andres valgt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Billig og skitten... 

Enig. Det er bare kvalmt.

Anonymkode: 1946f...f03

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så da føler du deg bedre enn en som har hatt? Snakk om holdning til andres valgt. 

Nei,det gjør jeg ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei,det gjør jeg ikke.

Er det ikke det du uttrykker her da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke det du uttrykker her da?

Nei.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Å si noen er billig og skitten er vel akkurat det, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...