Gå til innhold

Durek Verret igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet
NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Opplysningene jeg ga. Og responsen din. 

Du opplyste om at Snåsamannen tok imot gaver, ble omtalt/intervjuet på TV og ga ut bok. Jeg ba deg lese deg opp på Snåsamannen.

Jeg lurer fremdeles på hvordan dette tilsier at du vet mer om Snåsamannen enn meg? Igjen: Vær konkret.

Anonymkode: 0c31a...15f

Fortsetter under...

Skrevet
NotNaomi skrev (På 15.9.2022 den 21.47):

Godt å se at Fabian Stang, i likhet med hva jeg gjorde i tråden her, drar paralleller mellom Durek og Snåsamannen. Godt å se at kritiske røster som også fra Hanne Kristin Rohde begynner å reagere. 

Begge respekterte mennesker med høy utdanning og gode jobber. Jeg visste dette ville snu, og det har heldigvis begynt. 

Du og Fabian der, altså😅tenkte jeg det ikke. 

Anonymkode: 19acc...26e

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror kanskje du må lese deg litt opp på Snåsamannen. Durek når ikke Snåsamannen til knærne engang hva integritet gjelder.

NotNaomi skrev (10 minutter siden):

Jeg trenger nok ikke å "lese meg opp" på Snåsamannen. Jeg vet jo helt åpenbart mer om han enn deg..

Forklar meg gjerne hvordan du kan vite om du vet mer om Snåsamannen enn …15f? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du opplyste om at Snåsamannen tok imot gaver, ble omtalt/intervjuet på TV og ga ut bok. Jeg ba deg lese deg opp på Snåsamannen.

Jeg lurer fremdeles på hvordan dette tilsier at du vet mer om Snåsamannen enn meg? Igjen: Vær konkret.

Jeg sier at de har samme tro på at de kan heale og på det alternative. Snåsamannen så at han mottok mange gaver. Han ba ikke om det, mens Durek har dette som jobb. De har mye felles. Det ser da virkelig ikke ut som at du vet det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du og Fabian der, altså😅tenkte jeg det ikke. 

Bra mann! Og smart ikke minst. Flere vil nok følge etter 🙂 vent å se.

Skrevet
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Jeg sier at de har samme tro på at de kan heale og på det alternative. Snåsamannen så at han mottok mange gaver. Han ba ikke om det, mens Durek har dette som jobb. De har mye felles. Det ser da virkelig ikke ut som at du vet det. 

Det var ikke et svar på det jeg spurte om. Prøv igjen.

Annonse

Skrevet
NotNaomi skrev (26 minutter siden):

Hva er det som får deg til å tro at Martha er så dum og naiv egentlig?  Hun er jo ikke det. Hun er også en buisnuisskvinne som har vært i diskusjon med foreldrene flere ganger. Kanskje de hadde en rundt den tiden de sendte søknaden? Vi vet faktisk ikke alt som skjer i den familien. 

Hvor lenge holdt kritikken på mot Mette-Marit og "Svigersønnen fra helvete" som Ari Behn ( rip ) ble kalt? Årevis eller? 

Jeg tror ikke Märtha er dum eller naiv. Jeg tror hun er manipulert av en kynisk og dyktig manipulator. Alternativt at hun selv er blitt kynisk og iskald og driter i alle avtaler hun tidligere har gjort med Kongehuset og familien (men dette siste tror jeg ikke er tilfelle).

Märtha har vist gjennom mange år at hun hverken er dum eller naiv. Hun har innimellom gjort noe tabber, men hun har likevel vist å stort sett være fornuftig når det kommer til hennes rolle som medlem av kongefamilien.

Hun har gjort en avtale med Kongehuset om at hun ikke skulle bruke prinsessetittelen kommersielt.

Nå deltar hun i å bruke hennes prinsessetittel kommersielt.

Du glemmer at de hadde denne "runden" allerede i 2019, da hun og Verret reiste rundt med showet "Prinsessen og sjamanen". Da gikk Märtha ut offentlig og sa klart og tydelig at hun ikke skulle bruke tittelen sin kommersielt lenger, at hun var lei seg for at hun hadde gjort det, og at hun var enig med Kongehuset om at hun ikke skulle gjøre det lenger. Og videre at hun i fremtiden kun skulle bruke prinsessetittelen når hun representerte Kongehuset eller landet i inn- eller utland, eller som privatperson.

Når Märtha velger å la hennes prinsessetittel bli brukt på Verrets kommersielle kanaler er dette et helt klart brudd på den avtalen hun selv gikk ut og bekreftet i 2019.

Det er ikke nok at Märthas manager sier hun ikke skal bruke tittelen kommersielt, når hun selv har gjort det over lang tid nå, senest i går for å promotere Verrets produkt og linke det med hennes offisielle prinsessekonto på Instagram.

Nettopp fordi jeg ikke tror hun er dum er det ingen logikk i at hun frivillig og med viten og vilje skulle gi fra seg råderetten over egen tittel, og gi den til til Verret, slik at han kan utnytte den kommersielt til egen vinning. Derfor er jeg temmelig sikker på at hun ikke har visst om den søknaden om patent som han via sitt firma har søkt om.

Tar jeg feil, at hun har vært med på det, da viser hun så ekstremt dårlig dømmekraft at hun bør fratas tittelen sin og ordener og holdes helt utenfor alle offisielle deler av kongefamiliens jobb.

Anonymkode: 77302...2f1

Skrevet

Bra mann! Og smart ikke minst. Flere vil nok følge etter 🙂 vent å se.

Ikke sant? Ikke minst siden flere kjendiser har sagt seg enig med deg😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke Märtha er dum eller naiv. Jeg tror hun er manipulert av en kynisk og dyktig manipulator. Alternativt at hun selv er blitt kynisk og iskald og driter i alle avtaler hun tidligere har gjort med Kongehuset og familien (men dette siste tror jeg ikke er tilfelle).

Märtha har vist gjennom mange år at hun hverken er dum eller naiv. Hun har innimellom gjort noe tabber, men hun har likevel vist å stort sett være fornuftig når det kommer til hennes rolle som medlem av kongefamilien.

Hun har gjort en avtale med Kongehuset om at hun ikke skulle bruke prinsessetittelen kommersielt.

Nå deltar hun i å bruke hennes prinsessetittel kommersielt.

Du glemmer at de hadde denne "runden" allerede i 2019, da hun og Verret reiste rundt med showet "Prinsessen og sjamanen". Da gikk Märtha ut offentlig og sa klart og tydelig at hun ikke skulle bruke tittelen sin kommersielt lenger, at hun var lei seg for at hun hadde gjort det, og at hun var enig med Kongehuset om at hun ikke skulle gjøre det lenger. Og videre at hun i fremtiden kun skulle bruke prinsessetittelen når hun representerte Kongehuset eller landet i inn- eller utland, eller som privatperson.

Når Märtha velger å la hennes prinsessetittel bli brukt på Verrets kommersielle kanaler er dette et helt klart brudd på den avtalen hun selv gikk ut og bekreftet i 2019.

Det er ikke nok at Märthas manager sier hun ikke skal bruke tittelen kommersielt, når hun selv har gjort det over lang tid nå, senest i går for å promotere Verrets produkt og linke det med hennes offisielle prinsessekonto på Instagram.

Nettopp fordi jeg ikke tror hun er dum er det ingen logikk i at hun frivillig og med viten og vilje skulle gi fra seg råderetten over egen tittel, og gi den til til Verret, slik at han kan utnytte den kommersielt til egen vinning. Derfor er jeg temmelig sikker på at hun ikke har visst om den søknaden om patent som han via sitt firma har søkt om.

Tar jeg feil, at hun har vært med på det, da viser hun så ekstremt dårlig dømmekraft at hun bør fratas tittelen sin og ordener og holdes helt utenfor alle offisielle deler av kongefamiliens jobb.

Det du driver med er kvinnediskriminerende. Akkurat som de som trekker seg fra samarbeid med henne på grunn av hva mannen gjør! 

Jeg gleder meg til å lese hva som blir skrevet om slik diskriminering om fem år. 

Skrevet

Det du driver med er kvinnediskriminerende. Akkurat som de som trekker seg fra samarbeid med henne på grunn av hva mannen gjør! 

Jeg gleder meg til å lese hva som blir skrevet om slik diskriminering om fem år. 

Nå må du ikke bruke store ord du ikke skjønner. Det blir litt flaut for deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå må du ikke bruke store ord du ikke skjønner. Det blir litt flaut for deg. 

Jeg har ikke gått inn for at du skal føle deg dum altså. Om du gjør det på grunn av ting jeg skriver, så er det faktisk ikke min feil.

Skrevet

Jeg har ikke gått inn for at du skal føle deg dum altså. Om du gjør det på grunn av ting jeg skriver, så er det faktisk ikke min feil.

Se der, nytt ord å bruke! Flink! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Se der, nytt ord å bruke! Flink! 

Kanskje du skal roe deg ned litt nå?.. 🙂

Annonse

Skrevet
NotNaomi skrev (1 time siden):

Snåsamannen tok imot mange gaver. Han ble også presentert i tv-program og skrevet bok om. Vel unt. 

Durek tjener mer på sine  greier, og det er jobben hans. Begge mener og mente at de kan heale folk og tro på spirituelle ting og Gud. Så det er bare at Durek tjener på dette mens Snåsamannen fikk gaver. Det er kun nyanser. 

Du viser at du heller ikke kan noe om Snåsamannen, som så mange andre ting du har bestemte meninger om og kommer med feilaktige påstander om.

Snåsamannen søkte aldri publisitet selv. Verret bruker alle triks i boka - også løgner og utnyttelse - for å fremme egen synlighet i media.

Snåsamannen utnyttet ikke andre for å fremme seg selv.

Snåsamannen var en person som hadde ydmykhet og respekt for det han holdt på med og de evnene han hadde, og tok ikke imot betaling for de han forsøkte å hjelpe. Han oppfordret de som kom til ham å oppsøke lege/helsevesen, og han forsøkte aldri å få noen til å ikke oppsøke helsevesenet. Joralf Gjerstad var en enkel mann som ikke søkte oppmerksomhet gjennom livet, men som aksepterte å snakke noe mer med media og for å bidra til boken etter at han var blitt en gammel mann. Men aldri for egen vinnings skyld.

Verret mangedoblet prisen på sine "tjenester" etter at han ble kjæreste med Märtha, og han tar nå 20 000 kroner for én times konsultasjon. For en tjeneste HAN SELV skriver på sin bedriftsnettside ikke har noen som helst effekt. I tillegg skryter han uhemmet av at har behandlet flere lands ledere og kongelige over hele Europa, han skryter av å ha samarbeidet med store kreftsykehus i behandling av kreftsyke barn. Sannheten er at ingen har bekreftet at han har gjort dette, tvert imot har sykehuset han hevdet å ha samarbeidet med gått ut offisielt og sagt at de IKKE har hatt et samarbeid med denne Verret. Videre har Verret løyet om sin tidligere samarbeidspartner, hun som påstod å ha en prinsessetittel som bare var oppdiktet og falsk. Han bruker enhver anledning og skaper enda mange flere til å bruke sin tilknytning til Märtha, hennes prinsessetittel og tilknytningen til Norges kongefamilie for å gi seg selv PR og medieomtale. Han har vist hvor langt han er villig til å gå for å utnytte dette, ved å sende inn en patentsøknad på retten til å bruke hennes tittel i egen kommersiell virksomhet. Og i tillegg kommer alle de andre løgnene han stadig bruker for å fronte seg selv, få mediaoppmerksomhet.

Skrevet
NotNaomi skrev (46 minutter siden):

Nøyaktig hva mener du var kvinnediskriminerende ved det jeg skrev?

Ingenting av det jeg skrev var kvinnediskriminerende.

Om du feilaktig tolker det dithen, det er jo kun ditt ansvar. Du gjør bare som vanlig, slenger ut feilaktige påstander om andre for å devaluere det andre skriver, når du selv går helt tom for saklige argumenter i saken. Du er forutsigbar til det kjedsommelige. Har du ikke mer saklig å bidra med i tråden, så er det du bidrar videre med bare avsporing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...