Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #76 Skrevet 4. september 2022 Mrs Remington skrev (6 minutter siden): Mulig det er Martha vi må gi fred. Vi hadde ikke diskutert Durek om det ikke var for Martha. Veldig få i Norge hadde visst hvem Durek er om det ikke var for Märtha. Anonymkode: 19acc...26e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #77 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (56 minutter siden): Alt dette er dine spekulasjoner. Nei, det er ikke spekulasjoner. Verret velger jo helt bevisst å dokumentere og bevise det han gjør i sine kommersielle kanaler på nettet, så bevis for det jeg skrev har han selv lagt ut mange ganger. Kan man litt om markedsføring så kjenner man også igjen helt banale og klassiske teknikker for å skape mer troverdighet rundt eget produkt ved å knytte til seg og nevne relasjon til personer som har høy tillit i befolkningen. Og man kjenner igjen pr-strategier i måten han velger å nevne "the king and I" eller "my fiancé, the princess of Norway and I", selv der det faktisk ikke har noe med det han snakker om - annet enn å fronte det han selv driver med forretningsmessig. Og igjen, alt dette sørger han selv for at blir dokumentert via egne uttalelser til media, via sine egne sosiale medier m.m. Til tross for at Märtha hadde en avtale før han kom inn i bildet om å ikke bruke sin tittel i forbindelse med sine kommersielle interesser - og hun sluttet med det - så har han siden de ble kjærester vært veldig tydelig på å fronte hennes tittel i hans egne kommersielle kanaler. Og selv om han selv nå gikk ut og hevdet at det han var mest irritert over da han og Märtha ble kjærester, det var det at hennes tittel alltid skulle dras inn i bildet, det påstår han nå altså at han ikke likte. Men han har jo i praksis vist at han ikke bare liker akkurat det veldig godt, han er jo selv den fremste og eneste som driver akkurat det poenget frem i alle hans egne kommersielle kanaler og interesser. I så stor grad at han og hun valgte å kalle showet sitt "The Princess and the shaman" - selv etter at det ble påpekt at Märthas tittel ikke skulle brukes kommersielt (og samtidig med at han nå påstår han var veldig irritert fordi andre hadde fokus på hennes tittel). Og han er ikke mer irritert på dette enn at han (og hun) fremdeles ikke har slettet nettsiden de brukte for showet med nevnte tittel. https://www.theprincessandtheshaman.com/ Du skrev til en annen bruker at du velger å ta hans ord for noe (ang. de hjemløse). Men hvorfor har du så stor tiltro til en mann som selv har dokumentert at han lyver glatt bare det er til hans egen fordel? Om du søker hans navn og "helps homeless" så kommer det opp én referanse til at han hjelper hjemløse - og den referansen er hans egen instagramkonto med en video filmet av noen som i to måneder skulle gi økologisk mat til hjemløse, dårlig filming, så godt som ingen informasjon om prosjektet, bare en takk til ham midt i. Ellers, ingenting å finne på nettet om at han hjelper hjemløse utover dette. Og apropos hans løgner. Han har skriftlig på nett tidligere påstått å ha medisinsk utdannelse (jeg har linket til dette i en tidligere tråd i år om ham). Men han har ingen slik utdannelse, i beste fall kun et åtteukers kurs i massasje. Videre kom han med div. påstander rundt egen helse da han fikk covid, som helsepersonell vet ikke stemmer, for hadde han vært så dårlig som han påstod å være, da hadde han ikke greid å reise hjem - men medaljongen hans gjorde ham frisk, påstår han på sine kommersielle sosiale kontoer. Det er kanaler som må anses som reklamekanal for de produktene han selger. Ergo, ulovlig markedsføring. I tillegg er det ganske grovt å komme med en slik påstand, hvor han nærmest anbefaler å gå mot legers anbefalinger, nekte å ta medisiner han trenger, og heller satse på en medaljong... som han tilfeldigvis selv selger. Han har selv uttalt at han har nyresykdom/donornyre, det sammen med hvor dårlig han påstod han var med covid og at han var innom sykehus, det viser at han ikke forteller sannheten om hvor dårlig han var av covid. Men det er jo greit å late som, komme med påstander som ingen kan bekrefte, for tilfeldig å samtidig lansere sin vidundermedaljong som hjalp ham med å bli frisk av covid. Til tross for at han også på egne sider i klartekst sier at ingen av produktene han selger har noen som helst effekt. Denne mannen kommer stadig med løgner via sine offisielle bedriftskanaler og i media. Da er det han som må bevise at han snakker sant, om han ønsker å bli sett på som troverdig. Anonymkode: 77302...2f1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #78 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Sikkert er ikke godt nok. Hvorfor bruker du ‘dere’ når du diskuterer med meg? Jeg er én person. Du skriver ‘nordmenn er…’, du skriver ikke ‘noen nordmenn er…’. Det ligger forskjellen. I nyansene, vet du. De som kommer naturlig når man kan et språk godt nok. Når du opplever at ‘dere’ misforstår må du gå i deg selv og se på hvordan du ordlegger deg når ‘dere’ misforstår poenget ditt igjen og igjen. Anonymkode: 19acc...26e Har jeg snakket om misforståelser her? Eller andre steder?
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #79 Skrevet 4. september 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (33 minutter siden): Det er stor forskjell på å være en eksentrisk kunstner/forfatter og det å være en sjaman som selger alternativ medisin. Ari var alternativ, men aldri farlig. Likevel ble de møtt med kritikk og latterligjøring, og Martha med samme kritikk som Durek får.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #80 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Har jeg snakket om misforståelser her? Eller andre steder? Ja. Anonymkode: 19acc...26e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #81 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, jeg kommer med fakta. Og du er tydeligvis tom for flere saklige og relevante argumenter. Anonymkode: 77302...2f1 Og litt mer fakta. Verret påstår i denne linken at han er halvt norsk https://www.theprincessandtheshaman.com Sannheten er at hans oldemor på morsiden var norsk. https://www.aftenposten.no/norge/i/wPx0qo/dette-vet-vi-og-dette-vet-vi-ikke-om-durek-verrett Det gjør Verret 12,5 % norsk. Ikke halvt norsk. Nok en løgn altså. I den siste linken vises flere eksempler av hans, for så si det pent, lempfeldige forhold til sannheten. Og siden 2019 er jo ikke dette blitt noe bedre, heller tvert imot. Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #82 Skrevet 5. september 2022 Mannen er kynisk og usjarmerende. Anonymkode: 19acc...26e
Admin Skrevet 5. september 2022 #83 Skrevet 5. september 2022 Tråden er ryddet for rasistiske innlegg, brukerangrep, negativ brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger. Admin
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #84 Skrevet 5. september 2022 (endret) Anonym bruker skrev (16 timer siden): Nei, det er ikke spekulasjoner. Verret velger jo helt bevisst å dokumentere og bevise det han gjør i sine kommersielle kanaler på nettet, så bevis for det jeg skrev har han selv lagt ut mange ganger. Kan man litt om markedsføring så kjenner man også igjen helt banale og klassiske teknikker for å skape mer troverdighet rundt eget produkt ved å knytte til seg og nevne relasjon til personer som har høy tillit i befolkningen. Og man kjenner igjen pr-strategier i måten han velger å nevne "the king and I" eller "my fiancé, the princess of Norway and I", selv der det faktisk ikke har noe med det han snakker om - annet enn å fronte det han selv driver med forretningsmessig. Og igjen, alt dette sørger han selv for at blir dokumentert via egne uttalelser til media, via sine egne sosiale medier m.m. Til tross for at Märtha hadde en avtale før han kom inn i bildet om å ikke bruke sin tittel i forbindelse med sine kommersielle interesser - og hun sluttet med det - så har han siden de ble kjærester vært veldig tydelig på å fronte hennes tittel i hans egne kommersielle kanaler. Og selv om han selv nå gikk ut og hevdet at det han var mest irritert over da han og Märtha ble kjærester, det var det at hennes tittel alltid skulle dras inn i bildet, det påstår han nå altså at han ikke likte. Men han har jo i praksis vist at han ikke bare liker akkurat det veldig godt, han er jo selv den fremste og eneste som driver akkurat det poenget frem i alle hans egne kommersielle kanaler og interesser. I så stor grad at han og hun valgte å kalle showet sitt "The Princess and the shaman" - selv etter at det ble påpekt at Märthas tittel ikke skulle brukes kommersielt (og samtidig med at han nå påstår han var veldig irritert fordi andre hadde fokus på hennes tittel). Og han er ikke mer irritert på dette enn at han (og hun) fremdeles ikke har slettet nettsiden de brukte for showet med nevnte tittel. https://www.theprincessandtheshaman.com/ Du skrev til en annen bruker at du velger å ta hans ord for noe (ang. de hjemløse). Men hvorfor har du så stor tiltro til en mann som selv har dokumentert at han lyver glatt bare det er til hans egen fordel? Om du søker hans navn og "helps homeless" så kommer det opp én referanse til at han hjelper hjemløse - og den referansen er hans egen instagramkonto med en video filmet av noen som i to måneder skulle gi økologisk mat til hjemløse, dårlig filming, så godt som ingen informasjon om prosjektet, bare en takk til ham midt i. Ellers, ingenting å finne på nettet om at han hjelper hjemløse utover dette. Og apropos hans løgner. Han har skriftlig på nett tidligere påstått å ha medisinsk utdannelse (jeg har linket til dette i en tidligere tråd i år om ham). Men han har ingen slik utdannelse, i beste fall kun et åtteukers kurs i massasje. Videre kom han med div. påstander rundt egen helse da han fikk covid, som helsepersonell vet ikke stemmer, for hadde han vært så dårlig som han påstod å være, da hadde han ikke greid å reise hjem - men medaljongen hans gjorde ham frisk, påstår han på sine kommersielle sosiale kontoer. Det er kanaler som må anses som reklamekanal for de produktene han selger. Ergo, ulovlig markedsføring. I tillegg er det ganske grovt å komme med en slik påstand, hvor han nærmest anbefaler å gå mot legers anbefalinger, nekte å ta medisiner han trenger, og heller satse på en medaljong... som han tilfeldigvis selv selger. Han har selv uttalt at han har nyresykdom/donornyre, det sammen med hvor dårlig han påstod han var med covid og at han var innom sykehus, det viser at han ikke forteller sannheten om hvor dårlig han var av covid. Men det er jo greit å late som, komme med påstander som ingen kan bekrefte, for tilfeldig å samtidig lansere sin vidundermedaljong som hjalp ham med å bli frisk av covid. Til tross for at han også på egne sider i klartekst sier at ingen av produktene han selger har noen som helst effekt. Denne mannen kommer stadig med løgner via sine offisielle bedriftskanaler og i media. Da er det han som må bevise at han snakker sant, om han ønsker å bli sett på som troverdig. Anonymkode: 77302...2f1 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Og litt mer fakta. Verret påstår i denne linken at han er halvt norsk https://www.theprincessandtheshaman.com Sannheten er at hans oldemor på morsiden var norsk. https://www.aftenposten.no/norge/i/wPx0qo/dette-vet-vi-og-dette-vet-vi-ikke-om-durek-verrett Det gjør Verret 12,5 % norsk. Ikke halvt norsk. Nok en løgn altså. I den siste linken vises flere eksempler av hans, for så si det pent, lempfeldige forhold til sannheten. Og siden 2019 er jo ikke dette blitt noe bedre, heller tvert imot. Anonymkode: 77302...2f1 Du skriver jo selv at dette handler om markedsføring og PR. Han driver jo en business, og vi kan mene akkurat hva vi vil om hva folk bruker som PR og ulik reklame for å selge både tjenester og varer. Dette er ikke noe nytt eller verre enn hva andre som driver egen buisnuiss gjør, og det tror jeg ikke at du vil benekte. En annen vesentlig ting er jo at det virker som om mange tror at det er han som utnytter Martha. Hvorfor tror så mange det? Er det at Martha virker dum? Har hun dårlig dømmekraft? Er hun naiv? Jeg vil faktisk påstå at hun virker tvert om. Hun er veldig god på å formidle, og det handler både om menneskekunnskap, stor forståelse for kommunikasjon og det er også ganske god forståelse av å lese rom og situasjon. Hun har stått i stormer flere ganger før, og har vært gjennom veldig mye. Hun er ikke dum. Hun er ikke naiv og har dårlig dømmekraft heller. Det er min bestemte mening. Så, jeg tenker nok at det Durek gjør, det gjør han mer i samarbeid med Martha. Så har han selvfølgelig tatt noen dumme og lite gjennomtenkte valg. Jeg forsvarer ikke alt han sier og gjør, men jeg vil jo forsvare retten hans til å være den han er. Han må få ha troen sin og sine overbevisninger selv om han er invitert inn i kongehuset. Han må få fortsette å være sjaman, tro på både øgler og what ever. Det er jo hans soleklare rett! Det jeg tenker bør stoppe nå, er den massive kritikken og hetsen. Jeg syns det blir for mye og alt for unyansert. Og jeg sier bare en ting: det får IKKE nordmenn til fremstå bra altså! Det er mye selvgodhet som avsløres i kritikken mot Durek. Og fordi noen tror at når jeg skriver "nordmenn" så betyr det absolutt alle, så nei, det gjelder ikke absolutt alle. Endret 5. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #85 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (38 minutter siden): Du skriver jo selv at dette handler om markedsføring og PR. Han driver jo en business, og vi kan mene akkurat hva vi vil om hva folk bruker som PR og ulik reklame for å selge både tjenester og varer. Dette er ikke noe nytt eller verre enn hva andre som driver egen buisnuiss gjør, og det tror jeg ikke at du vil benekte. En annen vesentlig ting er jo at det virker som om mange tror at det er han som utnytter Martha. Hvorfor tror så mange det? Er det at Martha virker dum? Har hun dårlig dømmekraft? Er hun naiv? Jeg vil faktisk påstå at hun virker tvert om. Hun er veldig god på å formidle, og det handler både om menneskekunnskap, stor forståelse for kommunikasjon og det er også ganske god forståelse av å lese rom og situasjon. Hun har stått i stormer flere ganger før, og har vært gjennom veldig mye. Hun er ikke dum. Hun er ikke naiv og har dårlig dømmekraft heller. Det er min bestemte mening. Så, jeg tenker nok at det Durek gjør, det gjør han mer i samarbeid med Martha. Så har han selvfølgelig tatt noen dumme og lite gjennomtenkte valg. Jeg forsvarer ikke alt han sier og gjør, men jeg vil jo forsvare retten hans til å være den han er. Han må få ha troen sin og sine overbevisninger selv om han er invitert inn i kongehuset. Han må få fortsette å være sjaman, tro på både øgler og what ever. Det er jo hans soleklare rett! Det jeg tenker bør stoppe nå, er den massive kritikken og hetsen. Jeg syns det blir for mye og alt for unyansert. Og jeg sier bare en ting: det får IKKE nordmenn til fremstå bra altså! Det er mye selvgodhet som avsløres i kritikken mot Durek. Og fordi noen tror at når jeg skriver "nordmenn" så betyr det absolutt alle, så nei, det gjelder ikke absolutt alle. Det han gjør i sin PR er å utnytte kongefamilien! Han utnytter det på alle måter han finner på. Det er uetisk, det ville i andre sammenhenger trolig vært ulovlig. Og det er iskald kynisme som ligger bak - var det ikke det så hadde han respektert kongefamilien og ikke utnyttet dem på den måten han gjør. Kongefamilien har absolutt ingenting med hans kommersielle bedrift å gjøre eller de tjenestene eller produktene han selger. Å bruke dem slik han gjør, uten å slutte når han er blitt oppmerksom på at det ikke er ok, det ville hvis det var andre personer trolig havnet i retten. Märtha har gjort en del mindre lure valg tidligere hvor hun blandet sin rolle som prinsesse med sitt profesjonelle virke. Dette fikk hun kritikk for, og hun ble da enig med (konge-)familien at dette var noe hun ikke skulle fortsette å gjøre, da det ikke var riktig. Hvorfor Märtha tilsynelatende har akseptert at hennes kjæreste og nå forlovede i to-tre år har utnyttet sin relasjon til henne og eskalert utnyttelsen av kongefamilien etter han og hun ble forlovet - det kan bare Märtha selv svare på. Hun vet bedre. Hun har vist at hun har akseptert og ønsket å skille mellom sitt profesjonelle/kommersielle liv og kongefamilien. Etter at hun ble korrigert på dette så mener jeg hun fant en god balanse på dette i ettertid. Det stod det respekt av. Men nettopp derfor er det også helt uforståelig at hun nå, etter noen år som Verrets kjæreste, fremdeles lar ham utnytte relasjonen til henne og ikke minst hennes familie på den måten han gjør kommersielt. Hvis det er slik at Märtha har endret mening og mener hennes forlovede (og ev. også hun selv) skal få utnytte tilknytningen til kongefamilien kommersielt - da bør hun være så redelig at hun er ærlig om dette. Om hun selv ikke ønsker å gjøre det, men mener forloveden skal ha lov til å gjøre det, da må hun også være ærlig om dette. Den ærligheten kan man forvente av en person som tross alt er temmelig priviligert pga. sin posisjon. All respekt for de utfordringene den medfødte posisjonen medfører. Men den innebærer også en del særfordeler og privililegier, og med de også et visst ansvar. Märtha har vist tidligere at hun har forstått dette. Derfor er det også veldig, veldig merkelig å se at hun nå virker å støtte det motsatte av den avtalen hun har med kongehuset, og at hun synes det er greit at forloveden kommersielt utnytter hennes familie for å få mer oppmerksomhet og tjene mer penger selv. Om Märtha ønsker å gå bort fra avtalen hun har med kongehuset, da må hun være ærlig om det, for akkurat det er ikke en privatsak. Om det derimot er slik at hun egentlig ønsker å holde seg til den avtalen, men likevel lar forloveden utnytte sin relasjon til henne og kongefamilien, da er det bekymringsfullt. Märtha er ikke dum. Og hun er heller ikke naiv. Men i en forelskelsesrus og i møte med en som er kjent for å være svært manipulerende (ref. Verrets tidligere partnere, kvinner og menn), så kan selv den smarteste miste gangsynet og ta mindre smarte beslutninger. Dessverre er de som regel også de siste som oppdager dette, fordi grensene deres blir skjøvet litt etter litt bort fra der deres egne grenser egentlig går - f.eks. det at han la ut detaljer om hennes aller mest intime sexliv. Nettopp fordi Märtha ikke er dum så blir det at hun aksepterer at hennes nå forlovede utnytter sin tilknytning til henne og kongehuset kommersielt. Er det noe som har kjennetegnet kongefamilien i tiår så er det nettopp det at de som er deres virkelige venner og nære, det er personer som ikke utnytter sin relasjon til kongefamilien. Jeg kjenner selv en person med svært tett forbindelse til kongefamilien, som blir invitert til spesielle hendelser for kongefamilien/kongehuset. Dette er en person som via sitt virke kunne ha tjent en god del på å fortelle om sin relasjon til kongefamilien offentlig. Men dette er en person som aldri snakker om denne relasjonen. Jeg vet om det fordi det var nødvendig å vite i en situasjon, men utover dette ene vet jeg ikke noe om kongefamilien som ikke står i media. Og det er nødvendig at de som står dem nær også respekterer den rollen de har, hvis ikke ville deres situasjon blitt uutholdelig fordi man aldri kan vite hvem som er deres egentlige venner, hvem som er til å stole på, hvem som vil utnytte dem for egen vinnings skyld. Og det er det siste Verret gjør. Han utnytter kynisk sin tilknytning til kongefamilien for egen vinnings skyld. Om Märtha støtter dette og mener det er riktig, da er det på høy tid at hun står frem og tar diskusjonen ærlig og oppriktig om det - for det er i så fall et klart brudd på den avtalen hun tidligere har gjort med kongehuset. Og du, det med at du bringer opp det med "nordmenn" igjen, det har lite med saken å gjøre. Her er f.eks. en lang sak om Verret fra 2016, fra Island, som tar for seg påstander m.m. fra Verret: https://www.vantru.is/2016/03/01/10.00/ Spesielt er linkene de har interessante, hvor det som er sagt/skrevet fra Verrets side. Så, islendere tok opp alt det som nordmenn og kongehuset nå ser og erfarer - flere år før Verret og Märtha møttes. Jeg er åpen for veldig mye alternativt, så jeg er ikke mot det i seg selv. Men måten han bruker sin relasjon til kongefamilien går rett mot det han ellers preker om, nemlig respekt m.m. Han utnytter andre. Og han gjør det for egen vinning. Mye mulig han har evner og kan hjelpe mange, jeg tror nok han har evner i den retningen. Men da er det merkelig at han bruker tid på å markedsføre seg, vise til dyre vaner han har (som han ikke hadde hatt råd til om han ikke tok ågerpris på behandlingene han utfører... og som han på eget nettsted klart og tydelig skriver ikke har effekt...). Han påstår i en video du finner link til i linken over at han ikke markedsfører seg. Det var direkte løgn i 2016, og det er det i dag. Han bruker egen nettside og bedriftens kommersielle sosiale medier til å reklamere for sine produkt og tjenester hele tiden. Og han bruker de samme til å bygge image hele tiden, og det er spesielt der han utnytter sin relasjon til kongefamilien i Norge. Og den imagebyggingen, som kongefamilien ufrivillig blir en del av, det er en del av hans markedsføring av ham selv. Og igjen - ingen er ute etter å endre ham som person. Bare at han viser respekt for hun han påstår han elsker, hennes familie og de tradisjonene familien og landet har - og at han ikke utnytter sin tilknytning til dem kommersielt! Han forteller jo selv at han vil møtes med respekt. Men når kongefamilien møter ham med respekt, så takker han for det med å utnytte kontakten med dem. Han kan fint fortsette med sin kommersielle bedrift uten å nevne kongefamilien, prinsessens tittel, kongen og dronningen osv. Han kan velge å være tilstede ved arrangementer hvor det er naturlig han er med som Märthas forlovede uten at han så legger ut på egne kommersielle kanaler bilder og kommentarer om dette. Han gjør det motsatte, han utnytter dette bevisst, og får Märtha til å også utnytte sin prinsessetittel kommersielt på hans kommersielle kanaler. Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #86 Skrevet 5. september 2022 Stakkars mann som må tåle så mye hat og hets 😢 Anonymkode: 3ae45...694
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #87 Skrevet 5. september 2022 (endret) Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det han gjør i sin PR er å utnytte kongefamilien! Han utnytter det på alle måter han finner på. Det er uetisk, det ville i andre sammenhenger trolig vært ulovlig. Og det er iskald kynisme som ligger bak - var det ikke det så hadde han respektert kongefamilien og ikke utnyttet dem på den måten han gjør. Kongefamilien har absolutt ingenting med hans kommersielle bedrift å gjøre eller de tjenestene eller produktene han selger. Å bruke dem slik han gjør, uten å slutte når han er blitt oppmerksom på at det ikke er ok, det ville hvis det var andre personer trolig havnet i retten. Märtha har gjort en del mindre lure valg tidligere hvor hun blandet sin rolle som prinsesse med sitt profesjonelle virke. Dette fikk hun kritikk for, og hun ble da enig med (konge-)familien at dette var noe hun ikke skulle fortsette å gjøre, da det ikke var riktig. Hvorfor Märtha tilsynelatende har akseptert at hennes kjæreste og nå forlovede i to-tre år har utnyttet sin relasjon til henne og eskalert utnyttelsen av kongefamilien etter han og hun ble forlovet - det kan bare Märtha selv svare på. Hun vet bedre. Hun har vist at hun har akseptert og ønsket å skille mellom sitt profesjonelle/kommersielle liv og kongefamilien. Etter at hun ble korrigert på dette så mener jeg hun fant en god balanse på dette i ettertid. Det stod det respekt av. Men nettopp derfor er det også helt uforståelig at hun nå, etter noen år som Verrets kjæreste, fremdeles lar ham utnytte relasjonen til henne og ikke minst hennes familie på den måten han gjør kommersielt. Hvis det er slik at Märtha har endret mening og mener hennes forlovede (og ev. også hun selv) skal få utnytte tilknytningen til kongefamilien kommersielt - da bør hun være så redelig at hun er ærlig om dette. Om hun selv ikke ønsker å gjøre det, men mener forloveden skal ha lov til å gjøre det, da må hun også være ærlig om dette. Den ærligheten kan man forvente av en person som tross alt er temmelig priviligert pga. sin posisjon. All respekt for de utfordringene den medfødte posisjonen medfører. Men den innebærer også en del særfordeler og privililegier, og med de også et visst ansvar. Märtha har vist tidligere at hun har forstått dette. Derfor er det også veldig, veldig merkelig å se at hun nå virker å støtte det motsatte av den avtalen hun har med kongehuset, og at hun synes det er greit at forloveden kommersielt utnytter hennes familie for å få mer oppmerksomhet og tjene mer penger selv. Om Märtha ønsker å gå bort fra avtalen hun har med kongehuset, da må hun være ærlig om det, for akkurat det er ikke en privatsak. Om det derimot er slik at hun egentlig ønsker å holde seg til den avtalen, men likevel lar forloveden utnytte sin relasjon til henne og kongefamilien, da er det bekymringsfullt. Märtha er ikke dum. Og hun er heller ikke naiv. Men i en forelskelsesrus og i møte med en som er kjent for å være svært manipulerende (ref. Verrets tidligere partnere, kvinner og menn), så kan selv den smarteste miste gangsynet og ta mindre smarte beslutninger. Dessverre er de som regel også de siste som oppdager dette, fordi grensene deres blir skjøvet litt etter litt bort fra der deres egne grenser egentlig går - f.eks. det at han la ut detaljer om hennes aller mest intime sexliv. Nettopp fordi Märtha ikke er dum så blir det at hun aksepterer at hennes nå forlovede utnytter sin tilknytning til henne og kongehuset kommersielt. Er det noe som har kjennetegnet kongefamilien i tiår så er det nettopp det at de som er deres virkelige venner og nære, det er personer som ikke utnytter sin relasjon til kongefamilien. Jeg kjenner selv en person med svært tett forbindelse til kongefamilien, som blir invitert til spesielle hendelser for kongefamilien/kongehuset. Dette er en person som via sitt virke kunne ha tjent en god del på å fortelle om sin relasjon til kongefamilien offentlig. Men dette er en person som aldri snakker om denne relasjonen. Jeg vet om det fordi det var nødvendig å vite i en situasjon, men utover dette ene vet jeg ikke noe om kongefamilien som ikke står i media. Og det er nødvendig at de som står dem nær også respekterer den rollen de har, hvis ikke ville deres situasjon blitt uutholdelig fordi man aldri kan vite hvem som er deres egentlige venner, hvem som er til å stole på, hvem som vil utnytte dem for egen vinnings skyld. Og det er det siste Verret gjør. Han utnytter kynisk sin tilknytning til kongefamilien for egen vinnings skyld. Om Märtha støtter dette og mener det er riktig, da er det på høy tid at hun står frem og tar diskusjonen ærlig og oppriktig om det - for det er i så fall et klart brudd på den avtalen hun tidligere har gjort med kongehuset. Og du, det med at du bringer opp det med "nordmenn" igjen, det har lite med saken å gjøre. Her er f.eks. en lang sak om Verret fra 2016, fra Island, som tar for seg påstander m.m. fra Verret: https://www.vantru.is/2016/03/01/10.00/ Spesielt er linkene de har interessante, hvor det som er sagt/skrevet fra Verrets side. Så, islendere tok opp alt det som nordmenn og kongehuset nå ser og erfarer - flere år før Verret og Märtha møttes. Jeg er åpen for veldig mye alternativt, så jeg er ikke mot det i seg selv. Men måten han bruker sin relasjon til kongefamilien går rett mot det han ellers preker om, nemlig respekt m.m. Han utnytter andre. Og han gjør det for egen vinning. Mye mulig han har evner og kan hjelpe mange, jeg tror nok han har evner i den retningen. Men da er det merkelig at han bruker tid på å markedsføre seg, vise til dyre vaner han har (som han ikke hadde hatt råd til om han ikke tok ågerpris på behandlingene han utfører... og som han på eget nettsted klart og tydelig skriver ikke har effekt...). Han påstår i en video du finner link til i linken over at han ikke markedsfører seg. Det var direkte løgn i 2016, og det er det i dag. Han bruker egen nettside og bedriftens kommersielle sosiale medier til å reklamere for sine produkt og tjenester hele tiden. Og han bruker de samme til å bygge image hele tiden, og det er spesielt der han utnytter sin relasjon til kongefamilien i Norge. Og den imagebyggingen, som kongefamilien ufrivillig blir en del av, det er en del av hans markedsføring av ham selv. Og igjen - ingen er ute etter å endre ham som person. Bare at han viser respekt for hun han påstår han elsker, hennes familie og de tradisjonene familien og landet har - og at han ikke utnytter sin tilknytning til dem kommersielt! Han forteller jo selv at han vil møtes med respekt. Men når kongefamilien møter ham med respekt, så takker han for det med å utnytte kontakten med dem. Han kan fint fortsette med sin kommersielle bedrift uten å nevne kongefamilien, prinsessens tittel, kongen og dronningen osv. Han kan velge å være tilstede ved arrangementer hvor det er naturlig han er med som Märthas forlovede uten at han så legger ut på egne kommersielle kanaler bilder og kommentarer om dette. Han gjør det motsatte, han utnytter dette bevisst, og får Märtha til å også utnytte sin prinsessetittel kommersielt på hans kommersielle kanaler. Anonymkode: 77302...2f1 Jeg er litt usikker på hvordan han nevner kongen i sin markedsføring? Du skriver at han ikke skal legge ut bilder fra eventer han er med på sammen med kongefamilien. Det er jeg uenig med deg, for det må han få lov til. Det er så mye med dette at du tenker han må innrette seg, ta hensyn osv. Jeg tror helt ærlig at han syns monarki er et sprøtt system. Det tror jeg, selv om han liker familien. Jeg har tolket ut fra endel av det han sier at han ikke syns det er greit at folk blir født inn i slike roller hvor de mister friheten sin til å være den de vil. Jeg kan jo helt fint se hans side av dette, og jeg tenker også at vi faktisk ingen kan kreve at han respekterer systemet vi har. Han bør akseptere det, og det tror jeg da virkelig også at han gjør. Men husk også at han blir farget av erfaringene Martha har gjort seg i den rollen hun ikke ville være i. Så folk kan mene at han bør vise respekt og ydmykhet og se på monarkiet på vår måte. At han skal forplikte seg til det vi mener er riktig. Men han trenger ikke det. Han trenger ikke bøye seg for hva "vi" mener er rett og riktig. Han kommer, kanskje bokstavelig talt, fra et annet univers. Det må VI akseptere snart. Endret 5. september 2022 av NotNaomi
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #88 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Stakkars mann som må tåle så mye hat og hets 😢 Anonymkode: 3ae45...694 Jeg tror han takler det altså. Det er mer stakkars de massene som hetser og kritiserer. Det er dem som har problemet her. Det vet nok både Durek og Martha også.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #89 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (8 minutter siden): Jeg er litt usikker på hvordan han nevner kongen i sin markedsføring? Du skriver at han ikke skal legge ut bilder fra eventer han er med på sammen med kongefamilien. Det er jeg uenig med deg, for det må han få lov til. Det er så mye med dette at du tenker han må innrette seg, ta hensyn osv. Jeg tror helt ærlig at han syns monarki er et sprøtt system. Det tror jeg, selv om han liker familien. Jeg har tolket ut fra endel av det han sier at han ikke syns det er greit at folk blir født inn i slike roller hvor de mister friheten sin til å være den de vil. Jeg kan jo helt fint se hans side av dette, og jeg tenker også at vi faktisk ingen kan kreve at han respekterer systemet vi har. Han bør akseptere det, og det tror jeg da virkelig også at han gjør. Men husk også at han blir farget av erfaringene Martha har gjort seg i den rollen hun ikke ville være i. Så folk kan mene at han bør vise respekt og ydmykhet og se på monarkiet på vår måte. At han skal forplikte seg til det vi mener er riktig. Men han trenger ikke det. Han trenger ikke bøye seg for hva "vi" mener er rett og riktig. Han kommer, kanskje bokstavelig talt, fra et annet univers. Det må VI akseptere snart. Han trenger ingenting. Men folk har lov å ha sin oppfatning og svært mange oppfatter han som uredelig og slu. Han kan mene hva han vil om monarkiet, men fakta er at han har forlovet seg med en prinsesse og det er respektløst å ikke innrette seg etter gjeldende normer. Ikke ulovlig, før du kommer med det argumentet igjen, men respektløst. Anonymkode: 19acc...26e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #90 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (21 minutter siden): Jeg er litt usikker på hvordan han nevner kongen i sin markedsføring? Du skriver at han ikke skal legge ut bilder fra eventer han er med på sammen med kongefamilien. Det er jeg uenig med deg, for det må han få lov til. Det er så mye med dette at du tenker han må innrette seg, ta hensyn osv. Jeg tror helt ærlig at han syns monarki er et sprøtt system. Det tror jeg, selv om han liker familien. Jeg har tolket ut fra endel av det han sier at han ikke syns det er greit at folk blir født inn i slike roller hvor de mister friheten sin til å være den de vil. Jeg kan jo helt fint se hans side av dette, og jeg tenker også at vi faktisk ingen kan kreve at han respekterer systemet vi har. Han bør akseptere det, og det tror jeg da virkelig også at han gjør. Men husk også at han blir farget av erfaringene Martha har gjort seg i den rollen hun ikke ville være i. Så folk kan mene at han bør vise respekt og ydmykhet og se på monarkiet på vår måte. At han skal forplikte seg til det vi mener er riktig. Men han trenger ikke det. Han trenger ikke bøye seg for hva "vi" mener er rett og riktig. Han kommer, kanskje bokstavelig talt, fra et annet univers. Det må VI akseptere snart. På personlige sosiale kanaler som er for hans nærmeste og bekjente, der kan han selvfølgelig legge ut slikt. Men idet han velger å legge ut slike bilder på sine kommersielle kanaler og stadig refererer til kongefamilien når han intervjues om sin kommersielle virksomhet, da blir det imagebygging og reklame for ham selv, og det er utnytting av sin kommende svigerfamilie og ikke greit når man vet at de er mot at kongehusets medlemmer skal utnytte sin posisjon i kommersiell utøvelse. "VI" har lite med dette å gjøre. Det som ER viktig, det er at kongehuset er helt imot at deres posisjon skal utnyttes kommersielt av medlemmer av familien. Og det er nettopp dette Verret stadig gjør. Da viser han totalt mangel på respekt for den rollen kongefamilien har og de rammene kongefamilien må følge for fremdeles å ha en respektert rolle. Hva han gjør som privatperson, det har "vi" ingenting med å gjøre. Men det han gjør i kommersielt øyemed for egen inntjening og det han gjør i sin rolle som Märthas forlovede i offisielle tilfeller, det har befolkningen - og kongehuset! - noe med å gjøre når han velger å bruke tilknytningen til det norske kongehuset for å fremme egen bedrift. Det var jo veldig tydelig ut fra Kong Haralds uttalelse at det er en lang vei å gå før disse tingene blir gjort på en ordentlig måte. Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #91 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Jeg er litt usikker på hvordan han nevner kongen i sin markedsføring? Du skriver at han ikke skal legge ut bilder fra eventer han er med på sammen med kongefamilien. Det er jeg uenig med deg, for det må han få lov til. Det er så mye med dette at du tenker han må innrette seg, ta hensyn osv. Jeg tror helt ærlig at han syns monarki er et sprøtt system. Det tror jeg, selv om han liker familien. Jeg har tolket ut fra endel av det han sier at han ikke syns det er greit at folk blir født inn i slike roller hvor de mister friheten sin til å være den de vil. Jeg kan jo helt fint se hans side av dette, og jeg tenker også at vi faktisk ingen kan kreve at han respekterer systemet vi har. Han bør akseptere det, og det tror jeg da virkelig også at han gjør. Men husk også at han blir farget av erfaringene Martha har gjort seg i den rollen hun ikke ville være i. Så folk kan mene at han bør vise respekt og ydmykhet og se på monarkiet på vår måte. At han skal forplikte seg til det vi mener er riktig. Men han trenger ikke det. Han trenger ikke bøye seg for hva "vi" mener er rett og riktig. Han kommer, kanskje bokstavelig talt, fra et annet univers. Det må VI akseptere snart. Hvis han ikke må forplikte seg til det han går med åpne øyne inn i, hvorfor må vi akseptere at han er fra et annet univers? Anonymkode: cfddc...4d8
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #92 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han trenger ingenting. Men folk har lov å ha sin oppfatning og svært mange oppfatter han som uredelig og slu. Han kan mene hva han vil om monarkiet, men fakta er at han har forlovet seg med en prinsesse og det er respektløst å ikke innrette seg etter gjeldende normer. Ikke ulovlig, før du kommer med det argumentet igjen, men respektløst. Anonymkode: 19acc...26e Vi får være uenige. Anonym bruker skrev (6 minutter siden): På personlige sosiale kanaler som er for hans nærmeste og bekjente, der kan han selvfølgelig legge ut slikt. Men idet han velger å legge ut slike bilder på sine kommersielle kanaler og stadig refererer til kongefamilien når han intervjues om sin kommersielle virksomhet, da blir det imagebygging og reklame for ham selv, og det er utnytting av sin kommende svigerfamilie og ikke greit når man vet at de er mot at kongehusets medlemmer skal utnytte sin posisjon i kommersiell utøvelse. "VI" har lite med dette å gjøre. Det som ER viktig, det er at kongehuset er helt imot at deres posisjon skal utnyttes kommersielt av medlemmer av familien. Og det er nettopp dette Verret stadig gjør. Da viser han totalt mangel på respekt for den rollen kongefamilien har og de rammene kongefamilien må følge for fremdeles å ha en respektert rolle. Hva han gjør som privatperson, det har "vi" ingenting med å gjøre. Men det han gjør i kommersielt øyemed for egen inntjening og det han gjør i sin rolle som Märthas forlovede i offisielle tilfeller, det har befolkningen - og kongehuset! - noe med å gjøre når han velger å bruke tilknytningen til det norske kongehuset for å fremme egen bedrift. Det var jo veldig tydelig ut fra Kong Haralds uttalelse at det er en lang vei å gå før disse tingene blir gjort på en ordentlig måte. Anonymkode: 77302...2f1 Nå var det vel ikke det kongen sa, men at det neppe løste seg imorgen. Så da er problemet i hendene på de som eier det. Så da kan jo folk OG pressen roe ned på kritikk og hets. På tide at folk viser litt verdighet også kanskje?
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #93 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis han ikke må forplikte seg til det han går med åpne øyne inn i, hvorfor må vi akseptere at han er fra et annet univers? Anonymkode: cfddc...4d8 Ellers blir det bare masse hets og problemer for de som ikke slår seg til ro med det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #94 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (4 timer siden): Nå var det vel ikke det kongen sa, men at det neppe løste seg imorgen. Så da er problemet i hendene på de som eier det. Så da kan jo folk OG pressen roe ned på kritikk og hets. På tide at folk viser litt verdighet også kanskje? Nei, selvfølgelig sa ikke Kong Harald det rett ut, han har jo for mye takt og dannelse og omtanke for andre til å si det, samt at han er profesjonell i den rollen han har. Det er imidlertid en ganske så sterk uttalelse fra Kong Harald når han sier "jeg tror ikke det har sunket helt inn enda" om Verret. Det betyr at dette er noe de allerede har snakket om før, siden kongen også sier at de er i en "prosess". Det betyr også at Verret så langt har valgt å ikke ta til seg disse korrigeringene om hva han kan og ikke kan gjøre ang. det å blande sine egne kommersielle interesser (og tro) med sitt forhold til kongehuset. Så langt sauser Verret sammen sin personlige forretningsvirksomhet med sitt private forhold til Märtha og kongefamilien - og det er på ingen måte akseptabelt. Noe Kong Harald på sitt diplomatiske vis sa veldig tydelig fra om til pressen. Verrets reaksjon på dette var å si at de skulle snakke med hverandre. For så å legge ut på sin instagramkonto at han ikke lar seg endre av noe noen sier, uansett hvilken maktposisjonen denne personen måtte inneha. Det sier mye om hvor lite Verret er villig til å endre sin praksis i øyeblikket - som han har vist hele tiden siden han ble sammen med Märtha. Han er blitt møtt med respekt og imøtekommenhet og åpenhet av kongefamilien - men han velger å fortsette med handlinger som viser lite/ingen respekt, lite imøtekommenhet når det kommer til å tilpasse seg den familien han selv velger å bli en del av. Og åpenhet velger Verret å møte med å være ydmykende åpen om sin kjærestes mest intime liv, samt å bruke kongefamilien til egen vinning. Å påpeke det han selv gjør og dokumenterer på sine bedriftskanaler og til media, det er ikke hets! Folk flest viser verdighet i at de ikke dømmer ham for hans hudfarge, hvor han kommer fra, velger å overse en rekke av hans løgner (bl.a. om hans familiebakgrunn), det han tror på. Han møter det med det motsatte, å utnytte den som nå burde stå ham nærmest og hennes familie, for at han selv skal tjene mer penger. Det er lite verdighet i dette fra hans side. Om han vil møtes med mer respekt, da må han selv begynne å vise Märtha og kongefamilien og de tradisjonene de står for og landet med normal høflighet og respekt også. Hadde han gjort det så hadde det ikke vært noe bråk rundt ham, for folk flest bryr seg katten i ham og det han driver med og hans hudfarge. Han løser dette veldig enkelt om han bare viser kongefamilien respekt og unnlater å blande den inn i hans egen kommersielle business. Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #95 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (4 timer siden): Ellers blir det bare masse hets og problemer for de som ikke slår seg til ro med det. Slå seg til ro med det? Mener du svindel og scamming? Anonymkode: cfddc...4d8
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #96 Skrevet 5. september 2022 (endret) Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, selvfølgelig sa ikke Kong Harald det rett ut, han har jo for mye takt og dannelse og omtanke for andre til å si det, samt at han er profesjonell i den rollen han har. Det er imidlertid en ganske så sterk uttalelse fra Kong Harald når han sier "jeg tror ikke det har sunket helt inn enda" om Verret. Det betyr at dette er noe de allerede har snakket om før, siden kongen også sier at de er i en "prosess". Det betyr også at Verret så langt har valgt å ikke ta til seg disse korrigeringene om hva han kan og ikke kan gjøre ang. det å blande sine egne kommersielle interesser (og tro) med sitt forhold til kongehuset. Så langt sauser Verret sammen sin personlige forretningsvirksomhet med sitt private forhold til Märtha og kongefamilien - og det er på ingen måte akseptabelt. Noe Kong Harald på sitt diplomatiske vis sa veldig tydelig fra om til pressen. Verrets reaksjon på dette var å si at de skulle snakke med hverandre. For så å legge ut på sin instagramkonto at han ikke lar seg endre av noe noen sier, uansett hvilken maktposisjonen denne personen måtte inneha. Det sier mye om hvor lite Verret er villig til å endre sin praksis i øyeblikket - som han har vist hele tiden siden han ble sammen med Märtha. Han er blitt møtt med respekt og imøtekommenhet og åpenhet av kongefamilien - men han velger å fortsette med handlinger som viser lite/ingen respekt, lite imøtekommenhet når det kommer til å tilpasse seg den familien han selv velger å bli en del av. Og åpenhet velger Verret å møte med å være ydmykende åpen om sin kjærestes mest intime liv, samt å bruke kongefamilien til egen vinning. Å påpeke det han selv gjør og dokumenterer på sine bedriftskanaler og til media, det er ikke hets! Folk flest viser verdighet i at de ikke dømmer ham for hans hudfarge, hvor han kommer fra, velger å overse en rekke av hans løgner (bl.a. om hans familiebakgrunn), det han tror på. Han møter det med det motsatte, å utnytte den som nå burde stå ham nærmest og hennes familie, for at han selv skal tjene mer penger. Det er lite verdighet i dette fra hans side. Om han vil møtes med mer respekt, da må han selv begynne å vise Märtha og kongefamilien og de tradisjonene de står for og landet med normal høflighet og respekt også. Hadde han gjort det så hadde det ikke vært noe bråk rundt ham, for folk flest bryr seg katten i ham og det han driver med og hans hudfarge. Han løser dette veldig enkelt om han bare viser kongefamilien respekt og unnlater å blande den inn i hans egen kommersielle business. Anonymkode: 77302...2f1 Folk flest viser "verdighet" fordi de ikke dømmer hans hudfarge? Seriøst? Kongen sa at det ikke hadde sunket inn hva de mener ja. Og det var kanskje det han også mente med kulturforskjeller? Durek kommer ikke fra et land som praktiserer monarki, så for han er nok det like rart som det mange her tenker om han og det han står for. Men så er det den selvgodheten da...at folk må innrette seg etter hvordan ting er i Norge, selv om de ikke engang bor her. Suns du ikke det er å dra det litt langt egentlig? Du tror at respekt kun handler om at Durek skal innrette seg fordi en norsk befolkning, en norsk presse og kanskje en norsk konge mener det. Jeg syns det er veldig rart og veldig urettferdig også. Nå har Martha bestemt seg for at det er han hun vil ha, og da kan ikke alle andre bry seg med ditt og datt kun fordi nordmenn tror deres kultur er best. Og så må Durek ta hensyn til visse ting, som han også har gjort til en viss grad. Så får vi lære oss å godta at folk er forskjellige og at vi ikke alltid vet best, kan best og er best. Og så syns jeg flere må slutte å undervurdere Martha også. Endret 5. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #97 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Folk flest viser "verdighet" fordi de ikke dømmer hans for hudfargen? Seriøst? Kongen sa at det ikke hadde sunket inn hva de mener ja. Og det var kanskje det han også mente med kulturforskjeller? Durek kommer ikke fra et land som praktiserer monarki, så for han er nok det like rart som det mange her tenker om han og det han står for. Men så er det den selvgodheten da...at folk må innrette seg etter hvordan ting er i Norge, selv om de ikke engang bor her. Suns du ikke det er å dra det litt langt egentlig? Du tror at respekt kun handler om at Durek skal innrette seg fordi en norsk befolkning, en norsk presse og kanskje en norsk konge mener det. Jeg syns det er veldig rart og veldig urettferdig også. Nå har Martha bestemt seg for at det er han hun vil ha, og da kan ikke alle andre bry seg med ditt og datt kun fordi nordmenn tror deres kultur er best. Og så må Durek ta hensyn til visse ting, som han også har gjort til en viss grad. Så får vi lære oss å godta at folk er forskjellige og at vi ikke alltid vet best, kan best og er best. Og så syns jeg flere må slutte å undervurdere Martha også. Han bør innrette seg etter den spesielle familien han nå er en del av. Og alle som ikke går ut og sier at de er en romøgle, kan best og er bedre enn sjarlatanen. Anonymkode: 19acc...26e
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #98 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Slå seg til ro med det? Mener du svindel og scamming? Anonymkode: cfddc...4d8 Nei. Jeg mener at folk må slutte å hetse de som skiller seg ut fra norsk kultur, normer og regler. Kritikk er greit mot alle iblant, men det er ikke greit om igjen og om igjen for alt mulig. Det blir massivt og det blir feil. Folk skriver så vanvittig stygge ting, og det er ikke bra for folk heller. Ingen blir sunne av og drive på med hets. Det er destruktivt.
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2022 #99 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han bør innrette seg etter den spesielle familien han nå er en del av. Og alle som ikke går ut og sier at de er en romøgle, kan best og er bedre enn sjarlatanen. Anonymkode: 19acc...26e Du syns han bør. Det er ikke dermed sagt at du har rett.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #100 Skrevet 5. september 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Du syns han bør. Det er ikke dermed sagt at du har rett. Jo, det er sagt. Jeg har helt rett. Anonymkode: 19acc...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå