Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Tidligere i uken uttalte Kong Harald seg for første gang om Märthas forlovede, og innrømmet vel der at det var en del av det kongen så diplomatisk kalte for "kulturkollisjon". Nå kaster Durek Verret på "kulturkollisjon"-argumentet og hevder at det han har sagt om vaginarensing og medaljonger som bl.a. skal hjelpe mot koronasykdom stemmer, at det bare er "kulturforskjeller" som gjør at nordmenn ikke forstår. Og videre hevder han det er "kvinnekultur" i Amerika som sier at seksualpartnere setter energiavtrykk i vagina og at det derfor er vanlig praksis blant amerikanske kvinner å rense vaginaen. https://www.nrk.no/nyheter/martha-louise-og-durek-verrett-1.14550548 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/verrett-om-anklagene-jeg-bryr-meg-ikke/15068575/ Ikke overraskende sier Märthas manger at Verret ikke har flere kommentarer til saken. Og i beste Trump-stil så kommer han/de nå atter en gang med påstander om at han/de er blitt drapstruet av nordmenn. Men selv om dette er blitt påstått gjentatte ganger fra deres side har ingen hos hverken Kongehuset eller politiet offisielt bekreftet noe slikt, og ikke synes det som om det er ekstra sikkerhetstiltak rundt dem heller. Men det er jo flott å dra opp igjen slike påstander, og kritisere nordmenn generelt, for å få fokuset bort fra det som er ubehagelig fokus på det som ikke gir mening av det han hevder. Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 "Stakkars" fyr, nå er det vel på tide å slutte å la ham uttale seg eller i alle fall å hjelpe ham med å ikke uttale seg. Og så må vår fine Konge få slippe å bli påført ansvaret for hva en fjott av en svigersønn holder på med. Jeg har stor respekt for andre meninger, men det finnes folk som kanskje får det best om de blir beskyttet mot seg selv. Anonymkode: a65b0...14a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): "Stakkars" fyr, nå er det vel på tide å slutte å la ham uttale seg eller i alle fall å hjelpe ham med å ikke uttale seg. Og så må vår fine Konge få slippe å bli påført ansvaret for hva en fjott av en svigersønn holder på med. Jeg har stor respekt for andre meninger, men det finnes folk som kanskje får det best om de blir beskyttet mot seg selv. Anonymkode: a65b0...14a Enig i at noen snart må beskytte ham fra ham selv. Det ville vært det beste for alle. Han snakker dessuten med to tunger (kanskje øgler gjør det ). Både når det kommer til det å bruke Märthas prinsessetittel kommersielt og når han kommenterer det Kong Harald uttalte om "kulturkollisjon". Her svarer han på spørsmål fra TV": "– Men er det lettere å selge om du er med en prinsesse? – Nei. Jeg hadde allerede enorm suksess før hun kom inn. Da hun kom inn, var det vi mislikte mest at folk prøvde å sette oss sammen som «prinsessen og sjamanen»." https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/durek-verrett-om-kongen-jeg-stoler-pa-hva-han-sier/15065853/ Jah... det var sikkert derfor han/de valgte å kalle og selge showet sitt for "Prinsessen og sjamanen"... eller? Og ang. Kong Haralds uttalelser tidligere i uken: "– Han er klok og har så mye kunnskap. Han er så vennlig og medfølende. Han forstår alt, og vi snakker sammen. Vi lytter til hverandre, sa Durek om sin kommende svigerfar." https://www.vg.no/rampelys/i/4ojW3G/durek-om-kritikken-jeg-bryr-meg-ikke Det hørtes jo fint ut, det. Inntil han på Instagram skriver: "... I stood my ground with the press once again. In life we have to stand strong in who we are, no matter the odds stacked against us, and no matter how powerful someone's role is who speaks up against us..." https://www.instagram.com/p/CiDAbHKPSsd/?utm_source=ig_web_copy_link Veldig vanskelig å tro at han snakker om andre enn Kong Harald her, om enn på en indirekte måte, siden det ikke er andre personer i en høy maktposisjon som har uttalt seg om ham i det siste. (Ser bort fra Gundersen som er intervjuet, for selv om han har kunnskap så er han ikke i en særlig stor maktposisjon.) Men Instagram-kontoen er vel en kanal for salg av egne produkter og reklame for disse... Så da er vel det vel "image is everything" som gjelder, og satse på at amerikanere ikke leser norske aviser eller hører/ser hans intervjuer til norske tv-kanaler... Anonymkode: 77302...2f1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Skulle ønske norsk presse hadde mer verdighet og at de sluttet helt å skrive om ham. Anonymkode: ac85f...2ec
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Jeg syns vi må la Durek får være Durek. Jeg var en av dere som kritiserte han, og jeg liker ikke at jeg gjorde det, for nok er nok. Det er ikke greit at flere går mot en hele tiden, og kanskje han faktisk har et poeng eller to når det gjelder nordmenn og roller også. Han ser alt fra utsiden, og fra hans ståsted så er vi nok noen merkelige skapninger vi også. Det ser jeg selv, og det fra innsiden også. Som ei skrev i et kommentarfelt hvor flere gikk amok i dritt mot han : når jeg ser kommentarfeltet her, så er det kanskje ikke så dumt at det kommer noen utenfra. 👍 godt sagt igrunnen. Jeg har snudd mer og mer ihvertfall. La Durek være i fred...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 All pr er god pr. Så det vi må er å slutte å gi han pr Anonymkode: 15c8b...615
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (4 timer siden): Jeg syns vi må la Durek får være Durek. Jeg var en av dere som kritiserte han, og jeg liker ikke at jeg gjorde det, for nok er nok. Det er ikke greit at flere går mot en hele tiden, og kanskje han faktisk har et poeng eller to når det gjelder nordmenn og roller også. Han ser alt fra utsiden, og fra hans ståsted så er vi nok noen merkelige skapninger vi også. Det ser jeg selv, og det fra innsiden også. Som ei skrev i et kommentarfelt hvor flere gikk amok i dritt mot han : når jeg ser kommentarfeltet her, så er det kanskje ikke så dumt at det kommer noen utenfra. 👍 godt sagt igrunnen. Jeg har snudd mer og mer ihvertfall. La Durek være i fred... En som mener seg utsatt for rasisme bør kanskje la være å generalisere et helt folk og mene noe om hvordan nordmenn «er»? Merkelig hvordan det liksom et greit å generalisere nordmenn, men hvis man bare våger seg å generalisere noen andre grupper… Jeg ønsker å bli vurdert ut fra mine holdninger og handlinger, ikke hvilken nasjonalitet jeg har. For øvrig kan jo Durek drite i å mene så mye om andre før han kan kreve sin rett til at andre ikke skal mene så mye om ham. Anonymkode: 0c31a...15f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Det mest problematiske med den mannen er at han bruker sin plattform og synlighet til å påvirke desperate og syke mennesker. Det er ekstra viktig at mennesker i lignende posisjoner er forsiktige rundt hvordan de utrykker seg og at de er bevisste på sin egen rolle.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): En som mener seg utsatt for rasisme bør kanskje la være å generalisere et helt folk og mene noe om hvordan nordmenn «er»? Merkelig hvordan det liksom et greit å generalisere nordmenn, men hvis man bare våger seg å generalisere noen andre grupper… Jeg ønsker å bli vurdert ut fra mine holdninger og handlinger, ikke hvilken nasjonalitet jeg har. For øvrig kan jo Durek drite i å mene så mye om andre før han kan kreve sin rett til at andre ikke skal mene så mye om ham. Anonymkode: 0c31a...15f Jeg var også en av dem som reagerte da han sa nordmenn var rasistiske. Så begynte jeg å lese litt mer om hva som faktisk ble skrevet og sagt her og der. Jeg ble jo i utgangspunktet skikkelig fornærmet på våre vegne, for jeg har aldri oppfattet nordmenn som rasistiske! Heller tvert om, at de er mindre rasistiske enn noen. Men...Det ER faktisk ikke sånn at vi ikke har slike holdninger. Dessuten syns jeg Martha sa det ganske bra, at det er ikke vi som bør avgjøre sånt, men de som opplever det sånn. Det er et viktig og godt poeng faktisk. Ellers tror jeg også at de hadde rett i at det er pressen og de negative som kommer til orde og blir synlige. De opplever jo masse positivitet ellers når de er ute blant folk.. Jeg tror nordmenn flest snur etterhvert. Nå har alle som kom inn i kongehuset blitt angrepet. Mette-Marit og Ari Behn i sin tid også. Det var jo helt vilt det også. Vi trenger bare litt tid tror jeg. Snart elsker "alle" Durek 😊
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (26 minutter siden): Jeg var også en av dem som reagerte da han sa nordmenn var rasistiske. Så begynte jeg å lese litt mer om hva som faktisk ble skrevet og sagt her og der. Jeg ble jo i utgangspunktet skikkelig fornærmet på våre vegne, for jeg har aldri oppfattet nordmenn som rasistiske! Heller tvert om, at de er mindre rasistiske enn noen. Men...Det ER faktisk ikke sånn at vi ikke har slike holdninger. Dessuten syns jeg Martha sa det ganske bra, at det er ikke vi som bør avgjøre sånt, men de som opplever det sånn. Det er et viktig og godt poeng faktisk. Ellers tror jeg også at de hadde rett i at det er pressen og de negative som kommer til orde og blir synlige. De opplever jo masse positivitet ellers når de er ute blant folk.. Jeg tror nordmenn flest snur etterhvert. Nå har alle som kom inn i kongehuset blitt angrepet. Mette-Marit og Ari Behn i sin tid også. Det var jo helt vilt det også. Vi trenger bare litt tid tror jeg. Snart elsker "alle" Durek 😊 Mannen er en sjarlatan og jeg blir skremt av at Märtha virker til å være helt bergtatt av han. Han hevder selv å være en utenomjordisk øgle, det blir det nok aldri aksept for. Anonymkode: 19acc...26e
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mannen er en sjarlatan og jeg blir skremt av at Märtha virker til å være helt bergtatt av han. Han hevder selv å være en utenomjordisk øgle, det blir det nok aldri aksept for. Anonymkode: 19acc...26e Vi trenger ikke å like alt ved en person. Martha klarer seg, hun er en voksen dame som har vært gjennom mer enn veldig mange. Jeg har snudd helt, og heldigvis for at jeg klarer å være kritisk til meg selv. Jeg ser ting i et annet lys nå, og Durek og Martha passer perfekt sammen 😊 syns vi skal omfavne det som er annerledes og "rart" i våre øyne, mye mer enn å bli redde og kritisere.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Vi trenger ikke å like alt ved en person. Martha klarer seg, hun er en voksen dame som har vært gjennom mer enn veldig mange. Jeg har snudd helt, og heldigvis for at jeg klarer å være kritisk til meg selv. Jeg ser ting i et annet lys nå, og Durek og Martha passer perfekt sammen 😊 syns vi skal omfavne det som er annerledes og "rart" i våre øyne, mye mer enn å bli redde og kritisere. Det er et spesielt ansvar som ligger på folk i offentligheten og det ansvaret bør Durek ta. Han må gjerne være annerledes , men i den posisjonen han er så bør han lære seg hvilken påvirkning han kan ha på spesielt sårbare mennesker.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Det er et spesielt ansvar som ligger på folk i offentligheten og det ansvaret bør Durek ta. Han må gjerne være annerledes , men i den posisjonen han er så bør han lære seg hvilken påvirkning han kan ha på spesielt sårbare mennesker. Ja, men sånt blir vanskelig. Nå har Martha valgt å trekke seg ut av kongehuset om jeg forstår det rett. Det er det jo en god grunn til. Durek har sin tro og sine meninger, og har kunne praktisere det der han bor. Da skjønner jeg jo at det blir vanskelig for han å måtte omstille seg fordi noen mener han bør. Han har ikke det forholdet til monarkiet som vi har, og hverken han eller Martha er vel særlig fans av å innordne seg visse regler og normer, hvilket jeg syns må være helt greit til en stor grad. Nå var jo Snåsamannen både likt og beundret og hadde tillit blant folk. Det er ikke så stor forskjell på han og Durek. De har begge det de mener er evner utenom det vanlige. Det er små nyanser som skiller dem. Det vil alltid finnes mer spirituelle og alternative mennesker. Det er jo egentlig en god ting.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Ja, men sånt blir vanskelig. Nå har Martha valgt å trekke seg ut av kongehuset om jeg forstår det rett. Det er det jo en god grunn til. Durek har sin tro og sine meninger, og har kunne praktisere det der han bor. Da skjønner jeg jo at det blir vanskelig for han å måtte omstille seg fordi noen mener han bør. Han har ikke det forholdet til monarkiet som vi har, og hverken han eller Martha er vel særlig fans av å innordne seg visse regler og normer, hvilket jeg syns må være helt greit til en stor grad. Nå var jo Snåsamannen både likt og beundret og hadde tillit blant folk. Det er ikke så stor forskjell på han og Durek. De har begge det de mener er evner utenom det vanlige. Det er små nyanser som skiller dem. Det vil alltid finnes mer spirituelle og alternative mennesker. Det er jo egentlig en god ting. Forskjellen er at Snåsamannen ikke var en mann i offentligheten slik som Durek er. Når man trer inn i en offentlig familie så følger det visse forventninger. Man kan faktisk ikke si eller gjøre det som faller en inn da. Da får man plutselig et ansvar man ikke hadde som privatperson.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #15 Skrevet 4. september 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Forskjellen er at Snåsamannen ikke var en mann i offentligheten slik som Durek er. Når man trer inn i en offentlig familie så følger det visse forventninger. Man kan faktisk ikke si eller gjøre det som faller en inn da. Da får man plutselig et ansvar man ikke hadde som privatperson. Jeg er ikke enig. Han er en offentlig person der han bor også. Hvorfor skal han endre seg fordi han har funnet en kvinne som er prinsesse i et annet land og i annen kultur? Han er flink til å moderere seg litt, så han prøver jo faktisk også. Kanskje det bør holde, og at vi må slutte å herske over folk fordi de er offentlige?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #16 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Jeg var også en av dem som reagerte da han sa nordmenn var rasistiske. Så begynte jeg å lese litt mer om hva som faktisk ble skrevet og sagt her og der. Jeg ble jo i utgangspunktet skikkelig fornærmet på våre vegne, for jeg har aldri oppfattet nordmenn som rasistiske! Heller tvert om, at de er mindre rasistiske enn noen. Men...Det ER faktisk ikke sånn at vi ikke har slike holdninger. Dessuten syns jeg Martha sa det ganske bra, at det er ikke vi som bør avgjøre sånt, men de som opplever det sånn. Det er et viktig og godt poeng faktisk. Ellers tror jeg også at de hadde rett i at det er pressen og de negative som kommer til orde og blir synlige. De opplever jo masse positivitet ellers når de er ute blant folk.. Jeg tror nordmenn flest snur etterhvert. Nå har alle som kom inn i kongehuset blitt angrepet. Mette-Marit og Ari Behn i sin tid også. Det var jo helt vilt det også. Vi trenger bare litt tid tror jeg. Snart elsker "alle" Durek 😊 Mette-Marit fikk mye hets. Men årsaken til at "angrepene" på henne har forsvunnet, det er ikke tid i seg selv. Det er fordi MM viste i handling at hun tok sin rolle i kongefamilien på alvor - og at hun har fortsatt med å gjøre det på en god måte. Ari Behn hadde også sosial intelligens til å tilpasse seg, selv om han ikke ga slipp på sine særegenheter og kunstnertilværelse. Ingen av dem har kommet med farlige uttalelser om helse, ingen av dem har tilbydt folk svinedyre "behandlinger" som de selv også har hevdet overhodet ikke fungerer, ingen av dem har unnlatt å respektere de rammene som det å være en del av kongefamilien innebærer (f.eks. følge norsk lov), ingen av dem har brukt sin tilknytning til kongefamilien i slik grad som Verret gjør, for å fremme egen bedriftsinntjening, og ingen av dem har brettet ut de aller mest intime detaljene om sin partner til hele verden for å få oppmerksomhet og tjene penger selv. Hvis Verret skal bli "elsket", da er det han som sitter på bevisbyrden, som må vise at han er villig til å ofre noe for denne kjærligheten han påstår å ha for Märtha - ikke utnytte denne påståtte kjærligheten for selv å tjene penger på å bedra folk. Og ja, jeg mener bedra, siden han selv på egne nettsider helt klart og tydelig skriver at behandlinger, kurs og produkter han selger IKKE har noen som helst effekt. Da må han slutte å oppføre seg som et offer, for det er han på ingen måte. Anonymkode: 77302...2f1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #17 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mette-Marit fikk mye hets. Men årsaken til at "angrepene" på henne har forsvunnet, det er ikke tid i seg selv. Det er fordi MM viste i handling at hun tok sin rolle i kongefamilien på alvor - og at hun har fortsatt med å gjøre det på en god måte. Ari Behn hadde også sosial intelligens til å tilpasse seg, selv om han ikke ga slipp på sine særegenheter og kunstnertilværelse. Ingen av dem har kommet med farlige uttalelser om helse, ingen av dem har tilbydt folk svinedyre "behandlinger" som de selv også har hevdet overhodet ikke fungerer, ingen av dem har unnlatt å respektere de rammene som det å være en del av kongefamilien innebærer (f.eks. følge norsk lov), ingen av dem har brukt sin tilknytning til kongefamilien i slik grad som Verret gjør, for å fremme egen bedriftsinntjening, og ingen av dem har brettet ut de aller mest intime detaljene om sin partner til hele verden for å få oppmerksomhet og tjene penger selv. Hvis Verret skal bli "elsket", da er det han som sitter på bevisbyrden, som må vise at han er villig til å ofre noe for denne kjærligheten han påstår å ha for Märtha - ikke utnytte denne påståtte kjærligheten for selv å tjene penger på å bedra folk. Og ja, jeg mener bedra, siden han selv på egne nettsider helt klart og tydelig skriver at behandlinger, kurs og produkter han selger IKKE har noen som helst effekt. Da må han slutte å oppføre seg som et offer, for det er han på ingen måte. Anonymkode: 77302...2f1 Men han skal ikke ofre den personen han er og bli en annen! Det er ikke riktig. Mette Marit ble kritisert lenge som jeg har lest, og det ble Ari også! Ikke minst han! At Mette Marit ville omstille seg er helt greit, men jeg tror jo ikke at hun forandret personlighet heller!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #18 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig. Han er en offentlig person der han bor også. Hvorfor skal han endre seg fordi han har funnet en kvinne som er prinsesse i et annet land og i annen kultur? Han er flink til å moderere seg litt, så han prøver jo faktisk også. Kanskje det bør holde, og at vi må slutte å herske over folk fordi de er offentlige? Det er noe særlig med å være sammen med en prinsesse og det forstår de fleste medfører en viss oppførsel og væremåte. Liker man ikke det så er kanskje ikke kongefamilien rett familie å tre inn i.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #19 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (18 minutter siden): Jeg er ikke enig. Han er en offentlig person der han bor også. Hvorfor skal han endre seg fordi han har funnet en kvinne som er prinsesse i et annet land og i annen kultur? Han er flink til å moderere seg litt, så han prøver jo faktisk også. Kanskje det bør holde, og at vi må slutte å herske over folk fordi de er offentlige? Pr. i dag velger han å utnytte sin tilknytning til kongefamilien for å tjene mer selv. Det er ikke noe som tilsier at han modererer seg, tvert imot virker han å bli tryggere på at han kan gjøre som han vil, komme med usanne påstander, bruke klart manipulerende teknikker overfor sine påstått nærmeste og andre. Anonymkode: 77302...2f1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #20 Skrevet 4. september 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Det er noe særlig med å være sammen med en prinsesse og det forstår de fleste medfører en viss oppførsel og væremåte. Liker man ikke det så er kanskje ikke kongefamilien rett familie å tre inn i. Eller som jeg nå ser det : kanskje vi må akseptere at ikke alle i kongefamilien er trauste og følger alle regler? Være såkalt romslige?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #21 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Eller som jeg nå ser det : kanskje vi må akseptere at ikke alle i kongefamilien er trauste og følger alle regler? Være såkalt romslige? Det er noen ganger tradisjon er greit. Vi trenger ikke omfavne alt som kommer vår vei heller.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #22 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Pr. i dag velger han å utnytte sin tilknytning til kongefamilien for å tjene mer selv. Det er ikke noe som tilsier at han modererer seg, tvert imot virker han å bli tryggere på at han kan gjøre som han vil, komme med usanne påstander, bruke klart manipulerende teknikker overfor sine påstått nærmeste og andre. Anonymkode: 77302...2f1 Vel. Han var jo ganske så kjent fra før der han har bodd. Han har vært i kretser med flere kjente personer og har virket som sjaman lenge. Martha har sikkert også nytte av hans renommé, og det er vel ikke til å unngå. Det betyr ikke å utnytte. Han er god til å snakke for seg, det er sant. Men nå er han i likhet med Martha blitt godt drillet på det: de underviser og lærer andre, og har gjort det i årevis.
Gjest NotNaomi Skrevet 4. september 2022 #23 Skrevet 4. september 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Det er noen ganger tradisjon er greit. Vi trenger ikke omfavne alt som kommer vår vei heller. Eller kanskje det er akkurat det vi bør bli flinkere til?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. september 2022 #24 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Eller kanskje det er akkurat det vi bør bli flinkere til? På generelt grunnlag så bør vi det. Det er dog noe særlig når det gjelder kongehuset. Der må man faktisk innrette seg etter gitte regler og normer.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #25 Skrevet 4. september 2022 NotNaomi skrev (18 minutter siden): Men han skal ikke ofre den personen han er og bli en annen! Det er ikke riktig. Mette Marit ble kritisert lenge som jeg har lest, og det ble Ari også! Ikke minst han! At Mette Marit ville omstille seg er helt greit, men jeg tror jo ikke at hun forandret personlighet heller! Det er ikke snakk om at han skal "ofre den personen han er og bli en annen". Tror du det har du seriøst misforstått noe helt elementært her. Det er snakk om å respektere den familien han nå helt frivillig velger å knytte seg til og den rollen den familien har for landet. Det er snakk om å slutte å komme med uttalelser som skader hun han påstår å elske, skader familien hennes, og det er snakk om å slutte å bruke løgner og posisjon for å utnytte andre. Det er nok å følge norsk lov og oppføre seg som et anstendig menneske, og det gjør han dessverre ikke slik han holder på i dag. I dag er han en som utnytter sin tilknytning til den han påstår å elske - for å tjene mer penger. Han vet jo at det lønner seg for ham, han har jo sett hvor mye en falsk prinsesse, som han samarbeidet med for å få økt fokus og status selv, hadde å si for hans inntjening. Men oooops, så ble den falske prinsessen avslørt. Hva er da bedre enn å skaffe seg en ekte prinsesse og få gratis og nærmest fritt spillerom i media for å fremme seg selv? Han nøyer seg jo ikke med det heller, han legger ut videoer som fokuserer på Märthas prinsessestatus - og disse videoene legger han ut på sine bedriftskontoer på sosiale medier. Dette er ikke uskyldig moro som deles med noen få venner, dette er kald kynisme for å få oppmerksomhet som igjen vil skaffe ham mer penger. Anonymkode: 77302...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå