Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Tror dere at Morten ga Jørgine 10 poeng pga at hun er venn med Vegard? Hun var flink med en 10 var det ikke Anonymkode: 8ba63...a69
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Jeg liker Morten, men ikke som dommer i Skal vi danse. Anonymkode: c09d0...c5c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Han er altfor mye, uprofesjonelt, høy på seg selv (og kanskje noe annet i tillegg?) og ødelegger mye av programmet. Jeg må mute han rett som det er. Anonymkode: 8fc4f...5e6
Gjest NotNaomi Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Jeg vet ikke om jeg liker han, for jeg kjenner han ikke. Men fysøren jeg liker inntrykket han gir. Uredd, selvsikker og viser finger'n til dem som fortjener det. Han vet godt at han ikke blir likt av alle, og jeg både tror og håper at han gir helt faen. Digger inntrykket han gir!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om jeg liker han, for jeg kjenner han ikke. Men fysøren jeg liker inntrykket han gir. Uredd, selvsikker og viser finger'n til dem som fortjener det. Han vet godt at han ikke blir likt av alle, og jeg både tror og håper at han gir helt faen. Digger inntrykket han gir! Det er vel ingen av oss som har svart som sier at vi kjenner han, vi måler han i rollen han har som dommer. Og jeg har hørt nok på podkasten deres til å vite at han slett ikke er uredd og selvsikker. Men han spiller en god rolle med å fremstå slik som du oppfatter han. Anonymkode: 8fc4f...5e6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror dere at Morten ga Jørgine 10 poeng pga at hun er venn med Vegard? Hun var flink med en 10 var det ikke Anonymkode: 8ba63...a69 Nei det tror jeg på ingen måte ikke. Er du bedre rustet til å vurdere hvorvidt det var en dans verdt 10 poeng enn han?
Gjest NotNaomi Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er vel ingen av oss som har svart som sier at vi kjenner han, vi måler han i rollen han har som dommer. Og jeg har hørt nok på podkasten deres til å vite at han slett ikke er uredd og selvsikker. Men han spiller en god rolle med å fremstå slik som du oppfatter han. Anonymkode: 8fc4f...5e6 Så bra. Fake it till you make it 😊 det er måten å gjøre det på.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Årets versjon har jo veldig mange potensielt problematiske element. Én deltaker har vært kollega med dommerene i mange år, én er kjæreste til programlederen, én har tette sosiale bånd… Det er små forhold i kjendisverden, så jeg tenker at programmet har utspilt sin rolle når man har sett seg nødt til å snu bunken. Anonymkode: 8fc4f...5e6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 Hva skjer med at Katrine Moholt får topp-poengsum av dommerne?? Hun kan ikke måle seg med de andre hun har fått samme poengsum som? Anonymkode: 11ee5...525
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hva skjer med at Katrine Moholt får topp-poengsum av dommerne?? Hun kan ikke måle seg med de andre hun har fått samme poengsum som? Anonymkode: 11ee5...525 Helt uenig med deg! Jeg synes at Katrine og Egor danser utrolig flott, og de holder på med Dans med stor D - ikke bare show. Jeg vet ikke om jeg synes hun skal vinne, men jeg håper at hun får være med riktig lenge! Anonymkode: 278ef...fd4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Jeg savner Tor Fløysvik. Og synes både fenriken og Hellstrøm hadde vært bedre dommer enn Morten. Anonymkode: 1f7bc...65c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 1. Morten er en herlig dommer mtp å dømme mer enn bare dansen. Når det er sagt så danset Jørgine helt fantastisk også i mine øyne denne gangen. Så kan ikke skjønne at han ga 10 p bare fordi hun er venn med Vegard, som du nevner. 2. Cathrine ER en av de beste til å danse der inne. Fortjent medførsteplass 😃 Anonymkode: f07cc...061
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 Vil legge til en ting. Jeg synes forøvrig at publikum IKKE skulle stemt. Det hadde holdt at Morten stemte på vegne av oss vanlige folk (publikum), for han dømmer like "folkelig" som oss kontra de andre to dommerene som selv er profesjonelle. Anonymkode: f07cc...061
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vil legge til en ting. Jeg synes forøvrig at publikum IKKE skulle stemt. Det hadde holdt at Morten stemte på vegne av oss vanlige folk (publikum), for han dømmer like "folkelig" som oss kontra de andre to dommerene som selv er profesjonelle. Anonymkode: f07cc...061 Det jeg ville visst er hvor mange utenforstående som stemmer og hvor mye teller dommernes poeng. Anonymkode: 8fc4f...5e6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det jeg ville visst er hvor mange utenforstående som stemmer og hvor mye teller dommernes poeng. Anonymkode: 8fc4f...5e6 Tror publikumsstemmene dominerer jeg. For ta feks premierekvelden. Der kom Lasse på sisteplass med bare 11 poeng fra dommerne. Likevel kom han ikke blant de tre usikre. At Triana måtte dra hjem før ham er jo helt bak mål siden han var mye dårligere til å danse. Folk hjemme stemmer utifra hvem de liker og ikke alltid etter danseferdighetene. Anonymkode: f07cc...061
Anonym bruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 Litt vittig at lille Norge har sesong etter sesong med disse programmene. Alle kjendisene er brukt opp, båre A, B og C kjendisene. Nå er de på programledere, bloggere og folk som mange vet hvem er, men som ikke er kjendiser i den forstand. Skal vi danse måtte ha en "all star" versjon med gjenbruk av kjendiser for å få det til Hver gang vi møtes har så unge musikere med nå at de knapt har rukket gi ut noe enda, og de skal "snakke om livet sitt" som har var i 20 år liksom. Hvor interessant kan det være hva de gjorde på grunnskolen... I Skal vi danse kjenner alle alle, det er kjærester, venner osv over hele linja. Anonymkode: 33868...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå