Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Det betyr ikke det samme som troll for å si det først som sist. Det betyr ditt alternative jeg. At du spiller en rolle men vil ha fram oppriktige poeng og kanskje karikerer for å tydeliggjøre et standpunkt. Ting du ikke ser poeng med i ditt egentlige jeg og reelle liv, men som har poeng digitalt på et forum. Jeg tror jeg har spottet tre her inne. Jeg kan ikke nevne brukernavn, men jeg ser at de vil ha reaksjoner uten for en god grunn. Er du en? Anonymkode: 2fe69...75b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Herregud. Ditt alter ego er «synske Beate», da? Anonymkode: 8aea7...dd7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Herregud. Ditt alter ego er «synske Beate», da? Anonymkode: 8aea7...dd7 Hvorfor reagerer du så negativt? Anonymkode: 2fe69...75b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det betyr ikke det samme som troll for å si det først som sist. Det betyr ditt alternative jeg. At du spiller en rolle men vil ha fram oppriktige poeng og kanskje karikerer for å tydeliggjøre et standpunkt. Ting du ikke ser poeng med i ditt egentlige jeg og reelle liv, men som har poeng digitalt på et forum. Jeg tror jeg har spottet tre her inne. Jeg kan ikke nevne brukernavn, men jeg ser at de vil ha reaksjoner uten for en god grunn. Er du en? Anonymkode: 2fe69...75b Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Alle som skriver med nick her sitter vel ikke å bløffer og later som de er noen andre. Anonymkode: 1178b...c9c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Alle som skriver med nick her sitter vel ikke å bløffer og later som de er noen andre. Anonymkode: 1178b...c9c Det er ikke bløff. Det er et alternativt meg. Noe som du bruker på ulike scener. Anonymkode: 2fe69...75b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det er ikke bløff. Det er et alternativt meg. Noe som du bruker på ulike scener. Anonymkode: 2fe69...75b Jeg skjønner heller ikke hva du vil frem til. Jeg skriver noen ganger med nick, og er forsiktig med hva jeg deler av personlig informasjon. Du vet, nettvett. Men jeg har da ikke noe alter ego av den grunn. Anonymkode: f5856...5e8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner heller ikke hva du vil frem til. Jeg skriver noen ganger med nick, og er forsiktig med hva jeg deler av personlig informasjon. Du vet, nettvett. Men jeg har da ikke noe alter ego av den grunn. Anonymkode: f5856...5e8 Hvorfor mener dere at det er negativt? Jeg ser ikke helt det. Det handler jo bare om at man alltid er i ulike roller hele livet. Du går mest sannsynlig ikke rundt med lær og pisk blant barna dine, men kan gjøre det på soverommet med mannen din. Du kan være en god og funksjonell sjef på jobben, men bli mishandlet av partner. Du er en god mor, men tåler ikke andre barn. Du er en god politiker men kan ikke si alt offentlig. Det kan du på nettet. Alle komikere. De harselerer og er verdens snilleste mennesker. Det du nå hva jeg mener? Anonymkode: 2fe69...75b
☆☆☆ Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Eg har ikkje noko alter ego, men kommunikasjonsforma på eit forum rommmar på ingen måte alle sider av meg. Dermed vil eg tru eg framstår meir eindimensjonal her enn IRL.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Som stjerner over her. Det som vises av meg her er jo meg, men bare en liten flik. Totalbildet er naturligvis langt mer komplekst enn det som kommer fram på et forum, det regner jeg med gjelder for de fleste andre her også.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hvorfor reagerer du så negativt? Anonymkode: 2fe69...75b Sikkert fordi dette her er en ganske innbilsk påstand: ⬇️ Anonym bruker skrev (18 timer siden): Ting du ikke ser poeng med i ditt egentlige jeg og reelle liv, men som har poeng digitalt på et forum. Jeg tror jeg har spottet tre her inne Anonymkode: 8f703...b8e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hvorfor mener dere at det er negativt? Jeg ser ikke helt det. Det handler jo bare om at man alltid er i ulike roller hele livet. Du går mest sannsynlig ikke rundt med lær og pisk blant barna dine, men kan gjøre det på soverommet med mannen din. Du kan være en god og funksjonell sjef på jobben, men bli mishandlet av partner. Du er en god mor, men tåler ikke andre barn. Du er en god politiker men kan ikke si alt offentlig. Det kan du på nettet. Alle komikere. De harselerer og er verdens snilleste mennesker. Det du nå hva jeg mener? Anonymkode: 2fe69...75b Jeg har ikke et «alter ego» i soverommet selv om jeg ikke slipper barna inn i sexlivet mitt, altså. Begge delene er MEG, hundre prosent genuint meg. Anonymkode: 8f703...b8e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 0 alter ego her. Skriver med nick hvis det er veldig personlige svar jeg gir og deler av meg selv som er gjenkjenbart. Har nok endel venninner og søstre her inne. Skriver aldri noe som anonymt som jeg ikke kunne ha skrevet med nick. Jeg er alltid meg selv. Juger ikke, legger ikke på. Anonymkode: a4721...fdf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 Jeg gjør. Her inne skriver jeg som sliten småbarnsmor, men i virkeligheten er jeg en milliardærarving som lever et jetsetliv og flyr jorda rundt i privatfly. Noen ganger føler jeg for å være litt alminnelig, og da logger jeg meg inn her og spør om hvordan man fjerner ketchupflekker fra ullundertøy eller noe sånt. Anonymkode: 8fef6...b0a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg gjør. Her inne skriver jeg som sliten småbarnsmor, men i virkeligheten er jeg en milliardærarving som lever et jetsetliv og flyr jorda rundt i privatfly. Noen ganger føler jeg for å være litt alminnelig, og da logger jeg meg inn her og spør om hvordan man fjerner ketchupflekker fra ullundertøy eller noe sånt. Anonymkode: 8fef6...b0a 😂😂😂 Anonymkode: 9d8b8...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå