Gå til innhold

Treningstøy å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært SÅ flink til å trene og skal få nytt treningstøy i premie. Har du noe å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna Bara.

Tightsene er nydelige, og gode å ha på. Men sømmene er så svake at man må være forsiktigere enn med en nylonstrømpebukse når man tar dem på. En litt uforsiktig strekking av stoffet i sømområdet så sprekker den. Har enda ikke fått et hull helt gjennom, men det kommer nok snart.

Anonymkode: 5c4e5...326

Skrevet

Jeg elsker reebok lux high rise tights! De er ikke gjennomsiktige og sitter bra og pent.

Jeg liker også løpeshortsen til nike som er shorts utenpå en kort "sykkelbukse". 

Skrevet

jeg har flere tights fra HM. Mulig jeg har vært heldig, men den ene er 7 år, minst (så jeg brukte den på et 7 år gammelt bilde) og har tålt alt og ekstremt mange runder i vaskemaskinen. Har nylig kjøpt en til derfra, som virkelig er behagelig og håper på samme kvalitet. Har også hatt flere av andre merker, men de foretrukne er likevel HM.

Skrevet

Jeg elsker Lululemon. Den tightsen er helt magisk å ha på. Den er ikke fullt så egnet til styrketrening, men løping og yoga 🤩 Ikke minst helt nydelig på fredagskvelden 😅

Anonymkode: 64669...8d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Styr unna Bara.

Tightsene er nydelige, og gode å ha på. Men sømmene er så svake at man må være forsiktigere enn med en nylonstrømpebukse når man tar dem på. En litt uforsiktig strekking av stoffet i sømområdet så sprekker den. Har enda ikke fått et hull helt gjennom, men det kommer nok snart.

Jeg elsker Bara thightsene og har nå 5 stk. Den eldste er vel snart 3 år tror jeg. Har aldri hatt problemer med sømmene og stretchen og kompresjonen har holdt seg i alle sammen vask etter vask 😊

Anonymkode: 71d2e...1b0

Skrevet

Jeg elsker aimn ribbed tights. 

Anonymkode: 90a98...ed8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker Bara thightsene og har nå 5 stk. Den eldste er vel snart 3 år tror jeg. Har aldri hatt problemer med sømmene og stretchen og kompresjonen har holdt seg i alle sammen vask etter vask 😊

Anonymkode: 71d2e...1b0

Håper jeg bare er uheldig med den ene, jeg kjøpte to og har ikke brukt den andre enda. Bortsett fra nestensprekker på begge bein under påkledning er den jo super.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Styr unna Bara.

Jeg har helt motsatt erfaring. Kjempe fornøyd med tights derfra, så mulig du var uheldig?

Ellers vil jeg anbefale sportsbh fra Lindex av alle steder. Den er kjempe god, spesielt hvis du har litt store pupper.

Skrevet
Kira skrev (9 timer siden):

Jeg har helt motsatt erfaring. Kjempe fornøyd med tights derfra, så mulig du var uheldig?

Ellers vil jeg anbefale sportsbh fra Lindex av alle steder. Den er kjempe god, spesielt hvis du har litt store pupper.

Hvilke av sportsbh til Lindex? Har store bryst og trenger virkelig gode BH-er til å trene i.

Anonymkode: 9044d...04c

Skrevet

HM har noen veldig gode tights som ikke ruller eller sklir ned uansett bevegelse. Trimtex har de beste løpebuksene.

Skrevet (endret)

SportsBH frå Pierre Robert har eg sverga til i sikkert 15 år. Ingen av dei viser teikn til å bli slitt, einaste er at den eg har i kvitt har blitt gråaktig. Men den er frå 2008 eller deromkring. Brukar både til jobb og trening, og puppane held seg på plass.

Ellers er eg nøgd med HM, ingen sig og rulling av tights. Trøyer kan eg bruke frå kor som helst har eg erfart, enten det er biltema, blodbanken eller kjedebutikk.

Endret av ☆☆☆
Skrevet

Jeg kjenner jeg lurer på kriteriene for godt treningstøy, ettersom så mange har så klare favoritter. Så lenge plagget passer og holder seg i bruk - hva skiller en god tights og en god t-skjorte fra en tights og en t-skjorte som ikke er god…?

Det har vært helt tilfeldig hvor jeg har kjøpt treningsklærne mine, eneste jeg har vurdert er om de passer og er behagelige. Har aldri hatt noe problem med det jeg har kjøpt…

Anonymkode: 3adb0...557

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner jeg lurer på kriteriene for godt treningstøy, ettersom så mange har så klare favoritter. Så lenge plagget passer og holder seg i bruk - hva skiller en god tights og en god t-skjorte fra en tights og en t-skjorte som ikke er god…?

Det har vært helt tilfeldig hvor jeg har kjøpt treningsklærne mine, eneste jeg har vurdert er om de passer og er behagelige. Har aldri hatt noe problem med det jeg har kjøpt…

Forskjellen på en god og dårlig thigts er for meg om den holder seg på plass eller ikke. Jeg hater ting som ruller og siger. 

T-skorter har jeg ingen annen preferanse på enn at de passer og er tynne i stoffet. 

Anonymkode: cb2e3...4dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo akkurat dei kriteria eg tenker folk går etter: passform, funksjonalitet, preferanse og holdbarhet. Og kva som passar kjem an på kva kropp ein har. 

Eg er lite kresen på trøyer, og i tights har eg både billige og dyre favorittar, og også hatplagg. Kva er greia med kompresjon? Eg likar ikkje at ting strammar, så det verste eg har hatt er ein dyr tights frå 2XU. Sømmar der det ikkje treng å vere ein søm er også idioti i mi bok. 

Skrevet
prekæs skrev (15 timer siden):

jeg har flere tights fra HM. Mulig jeg har vært heldig, men den ene er 7 år, minst (så jeg brukte den på et 7 år gammelt bilde) og har tålt alt og ekstremt mange runder i vaskemaskinen. Har nylig kjøpt en til derfra, som virkelig er behagelig og håper på samme kvalitet. Har også hatt flere av andre merker, men de foretrukne er likevel HM.

Hvilken var det, vet du det? Jeg har flere tights fra Hm, men det er sånne comfy greier, skulle gjerne prøvd en treningstights også.

Skrevet

Om du trener ute, ullbh fra aclima. Har både den tynne og den tykke. Begge er herlige. De er litt små i størrelsen så kjøp størrelsen over det du vanligvis bruker. 

Elsker thigsts fra Bara. 

Skrevet

Jeg har prøvd både dyrt og billig treningstøy, og for å være helt ærlig, det jeg har vært mest fornøyd med er det fra HM

Anonymkode: 5df95...4ef

Skrevet

Bara. Har både treningstights, turbukse (hybrid mellom tights og turbukse) og jeans. Alle sitter superfint, ingen rulling eller sig, selv om jeg har valker på magen som ofte får andre plagg til å rulle. Ikke gjennomsiktig, ikke ubehagelig å ha på. 
Brukt masse til veldig variert aktivitet, fra fjellklatring til yoga. Ikke klart å slite ut ennå. 

Beste sportsbh er den fra Pierre Robert. 

Overdeler er ikke så nøye. Utendørs trener jeg gjerne i gamle, utvaskede ulltrøye. Innendørs ull eller annet fukttransporterende materiale. 

Anonymkode: 2170a...888

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når det gjelder tights så ser jeg etter noen som sitter godt og pent og som ikke sklir ned - de må være høye i livet. I tillegg skal de ikke være gjennomsiktige. 

Når det gjelder overdeler, så må de transportere fuktighet bra, slik at de ikke blir klamme. Jeg liker  overdeler fra craft og nike. 

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (18 minutter siden):

Om du trener ute, ullbh fra aclima. Har både den tynne og den tykke. Begge er herlige. De er litt små i størrelsen så kjøp størrelsen over det du vanligvis bruker. 

Elsker thigsts fra Bara. 

Er det godt «hold» i de ullbhene? Altså, har de like god funksjon som ordinære sportsbher?

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Styr unna Bara.

Helt uenig! Har 7-8 tights fra Bara og spesielt tre av dem er i bruk ukentlig med tilhørende vask, og de har holdt seg veldig bra. Jeg er kjempefornøyd med Bara. Veldig god passform! Har også to sports-bher fra Bara som jeg også er veldig fornøyd med

Endret av monty12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...