Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig samvittighet.For noe som skjedde for snart 20 år siden.Samtidig føler jeg meg sint.Sint på han.

Jeg ble kjent med en mann som skulle hjelpe meg med noe innen film/teater. Jeg må ha vært 15/16 år. 
En sjarmerende mann, en verdensvant mann med mulighet til å hjelpe meg med mine drømmer. Han var 50 år.
Han hadde samboer, men begynte å flørte med meg. Sendte meg bilde av penisen, begynte å si ting til meg som jeg tenker nå hadde vært uaktuelt å godta i dag!
Jeg svarte, ikke noe seksuelt, men høflig da. Kanskje sjarmerte han meg litt. Det gjorde han nok.

Han kunne finne på å dra meg inntil seg og ta meg på brystene/rumpa osv...også tøyset han det bort..var veldig opptatt av at dette var vår hemmelighet, samboeren måtte ikke få vite dette.Jeg var yndlingsjenta hans i «stallen».

Jeg var bare et barn, men kjenner enda det stikker litt når jeg møter samboeren.Skyldfølelse(de er ikke sammen nå).Kanskje det var min egen feil at han sendte alle de mld, tok på meg osv…Jeg skulle vært tydeligere, sagt ifra nei. Samtidig er jeg litt sint på han. Jeg lærte ikke å si nei videre, jeg endte med en opplevelse med en annen mann som jeg gjerne skulle kunne stoppet…

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men har aldri fått det «ned» noe sted og det plager meg.

Anonymkode: 7c2bf...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var en skikkelig "gris" og du gjorde ingenting galt.

Noen ganger må vi bare lukke sekken for erfaringer vi ikke får gjort noe med, de fleste av oss har opplevd noe og vi kan ikke gå og gnu på dem.

Legg det bak deg, ingenting du får gjort for å endre den opplevelsen i dag 

Anonymkode: 611d0...5be

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Han var en skikkelig "gris" og du gjorde ingenting galt.

Noen ganger må vi bare lukke sekken for erfaringer vi ikke får gjort noe med, de fleste av oss har opplevd noe og vi kan ikke gå og gnu på dem.

Legg det bak deg, ingenting du får gjort for å endre den opplevelsen i dag 

Anonymkode: 611d0...5be

Ja du har helt rett. Det bare kommer tilbake til meg noen ganger. Så tenker jeg på neste mann som gjorde det samme, bare mye mye værre. Han havnet i fengsel.

Skrevet

Hvordan sendte han bildene?

Anonymkode: 1519e...3eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan sendte han bildene?

Tekstmld eller mms het det kanskje da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har dårlig samvittighet.For noe som skjedde for snart 20 år siden.Samtidig føler jeg meg sint.Sint på han.

Jeg ble kjent med en mann som skulle hjelpe meg med noe innen film/teater. Jeg må ha vært 15/16 år. 
En sjarmerende mann, en verdensvant mann med mulighet til å hjelpe meg med mine drømmer. Han var 50 år.
Han hadde samboer, men begynte å flørte med meg. Sendte meg bilde av penisen, begynte å si ting til meg som jeg tenker nå hadde vært uaktuelt å godta i dag!
Jeg svarte, ikke noe seksuelt, men høflig da. Kanskje sjarmerte han meg litt. Det gjorde han nok.

Han kunne finne på å dra meg inntil seg og ta meg på brystene/rumpa osv...også tøyset han det bort..var veldig opptatt av at dette var vår hemmelighet, samboeren måtte ikke få vite dette.Jeg var yndlingsjenta hans i «stallen».

Jeg var bare et barn, men kjenner enda det stikker litt når jeg møter samboeren.Skyldfølelse(de er ikke sammen nå).Kanskje det var min egen feil at han sendte alle de mld, tok på meg osv…Jeg skulle vært tydeligere, sagt ifra nei. Samtidig er jeg litt sint på han. Jeg lærte ikke å si nei videre, jeg endte med en opplevelse med en annen mann som jeg gjerne skulle kunne stoppet…

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men har aldri fått det «ned» noe sted og det plager meg.

Man visste vel ikke bedre den gangen. Mange har nok opplevd det samme, men man snakket ikke om det. Det var han som var voksen, og det var han som antastet deg. Det var, og er, hans ansvar å leve med. Det var han som var utro, ikke deg.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (9 minutter siden):

Man visste vel ikke bedre den gangen. Mange har nok opplevd det samme, men man snakket ikke om det. Det var han som var voksen, og det var han som antastet deg. Det var, og er, hans ansvar å leve med. Det var han som var utro, ikke deg.

Ja det er sikkert sant det du sier…og naive unge meg. Skjønner ikke hva slike folk tenker…

Skrevet

Han var vel kort sagt en barnemisbruker.

Anonymkode: 2f1a2...e9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Han var vel kort sagt en barnemisbruker.

Anonymkode: 2f1a2...e9d

Ja han var nok det dessverre..Skjønner ikke at han turte..

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Tekstmld eller mms het det kanskje da?

Mms var ikke i vanlig bruk i 2002.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jo…2002 eller 2003 dette hendte. Jeg hadde nokia og i 2003 når min nevø kom til verden fikk jeg bilde på mms.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hva er poenget ditt? 

Anonymkode: ec473...8ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det eksisterte i hvert fall, for jeg fikk min eldste i 2002 og husker at jeg sendte mms av ham til folk da han ble født.

Anonymkode: 96fae...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...