Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Vi har endelig flyttet inn i hus med hage, og fått oss trampoline. Har dere noen "regler" på denne for sikkerhetsgrunner spesielt? Ikke sko har vi alt og ingen skarpe, spisse eller harde ting oppå der. Ser at mange har baller, store og små oppå, og noen har også boksehansker der. Men blir ikke det veldig voldsomt? Kom gjerne med innspill på hva dere praktiserer, eller synes er greit/ugreit. Jeg er heller ikke fan av salto, er så redd for nakkene deres, men det er vel bare jeg som er pinglete eller? Anonymkode: deece...83c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Alderen på de som skal hoppe har mye å si for reglene. Generelt, på de offentlige trampolinene her hvor jeg bor, er regelen at to jevnstore kan hoppe sammen, en stor og en liten kan ikke hoppe sammen. Utover det hadde ventet med flere regler. De blir fort veldig flinke til å hoppe, og de lærer å sette sine egne grenser. Når det kommer til salto, er det en fin begynnelse å slå hjul, eller å stupe kråke. Anonymkode: d35f3...27c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Vi har ikke hatt noen regler egentlig. De lærte fort at om de er mange så står de i ring rundt inntil nettet mens en og en eller to og to hopper, det går fint. Salto tar de selvfølgelig, både fremover og bakover, flere på rad osv. Men mine unger har drevet med turn fra de var 4 år da, så det er ting som har kommet veldig naturlig. Anonymkode: 61591...558
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Alderen på de som skal hoppe har mye å si for reglene. Generelt, på de offentlige trampolinene her hvor jeg bor, er regelen at to jevnstore kan hoppe sammen, en stor og en liten kan ikke hoppe sammen. Utover det hadde ventet med flere regler. De blir fort veldig flinke til å hoppe, og de lærer å sette sine egne grenser. Når det kommer til salto, er det en fin begynnelse å slå hjul, eller å stupe kråke. Anonymkode: d35f3...27c 6 til 11 år Anonymkode: deece...83c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Ikke flere enn to stk inni. Har både baller og kosedyr i den noen ganger . Er små nabobarn samme med de, så er de forsiktig. Anonymkode: fd99b...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå