Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Bruker dere som bor på Østlandet? Skjønner nå at den vi har hatt driver med mye svindel så må bytte, men aner ikke til hvem. Anonymkode: fa5d1...b51
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bruker dere som bor på Østlandet? Skjønner nå at den vi har hatt driver med mye svindel så må bytte, men aner ikke til hvem. Anonymkode: fa5d1...b51 Har agva nå, men leser i anmeldelser at man skal styre unna. Anonymkode: fa5d1...b51
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Vi har Fortum webSpot, spotpris uten påslag pluss 30kroner pr.mnd Anonymkode: 52ee5...41e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Sørlandet riktignok. Skandiaenergi, spotpris uten påslag, 24 kr mnd. Anonymkode: 8a257...bd5
the amazing spidermamma Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Vi har Los, gjennom Obos. Tror det er lurt å bruke de fordelene man har, enten gjennom fagforening eller medlemskap. Hver gang jeg har møtt på strømselgere som skal pushe diverse avtaler og jeg spør om den er bedre enn den jeg får gjennom Obos, begynner de å mumle og snakke seg rundt, så da satser jeg på at den ikke er så verst.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Vi har fastpris som uansett ikke er tilgjengelig lenger. Se etter en strømleverandør med lavt påslag og lavt månedsgebyr. Vibb, GE og Elekt er blant de billigste. Anonymkode: 55c5a...bae
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Vi bruker det kommunale kraftselskapet. Ikke billigst, men heller ikke dyrest. Og vi betaler i grunn til egen kommune.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Har Vibb. Spotpris uten påslag. 39 kroner måneden hvis du vil ha appen. Greit fornøyd. Tibber er også like bra. Anonymkode: de54e...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå