Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg vil starte med at i den tråden som het Har du et spennende liv? Som jeg ikke finner igjen var det en som svart meg med et langt fint innlegg. Tusen takk. Fikk heldigvis lest det. Svarte, men fikk opp at det fantes ikke. Masse klokt der og du treffer på det du skriver. Det er sånn det er. Selvom det ikke er planen at det skal bli sånn. Tok til meg det du skrev og skal jobbe med den biten. I hovedsak ikke bruke forumet som jeg har gjort. Ihvertfall prøve. Andre skjønner ikke hva jeg snakker om, men om du leser så skjønner du. Igjen takk for ditt svar der. I dag har jeg fått boken Glad igjen + arbeidsboken i posten. Spent på å lese og følge et program. Spennende. Må og si at jeg har hatt noen veldig fine dager nå. Kommet meg ut hver dag. I dag hadde jeg en sånn opplevelse som flere har nevnt her. Møtte en dame med en hvalp der jeg kommenterte at den var fin. Den trentes på lydighet. Og så møtte jeg en mann med en gutt på ca 2 år som vinket. Vinket tilbake og måtte smile godt av han når jeg gikk videre. Så skjønn gutt. Gode øyeblikk ihvertfall. Det er en humpete vei som jeg egentlig skulle ønske jeg slapp, men… God ettermiddag/kveld til den som vil 🌺 Anonymkode: c207a...05f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Koselig å lese og fin påminnelse om å se gleder i hverdagen 😀 Anonymkode: 81def...2c1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Veldig bra, stå på videre 😀 Anonymkode: ed616...5ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Tror tråden forsvant fordi den blir ryddet for uakseptable svar/regelbrudd, Hi - den er vel kommet tilbake nå? Jeg skrev det lange svaret på slutten - glad du fikk lest det Slike små episoder som du har opplevd siste dagene, det er episoder og glimt som du kan samle på. Gjør det til en ny vane, for litt etter litt så endrer det hjernen din og hva du fokuserer på, du leter etter de små gledene, og du kan ta dem frem i minnet igjen flere ganger etterpå. Og så kommer det dårligere dager igjen, men da er det å akseptere at slik er den dagen, og så spørre deg selv hva du kan gjøre for å få det bedre her og nå, eller når du ikke greier det heller - legge en liten plan for dagen etter, bestemme deg for at en ny dag er en ny sjanse, og at én dårlig dag ikke betyr at neste dag trenger bli dårlig. Og så samler du videre slike små øyeblikk av positive hendelser, gleder, små samhandlinger med andre, selv om det bare er et blikk. Ett skritt om gangen, og så blir det lettere litt etter litt Anonymkode: 5501a...74d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vil starte med at i den tråden som het Har du et spennende liv? Som jeg ikke finner igjen var det en som svart meg med et langt fint innlegg. Tusen takk. Fikk heldigvis lest det. Svarte, men fikk opp at det fantes ikke. Masse klokt der og du treffer på det du skriver. Det er sånn det er. Selvom det ikke er planen at det skal bli sånn. Tok til meg det du skrev og skal jobbe med den biten. I hovedsak ikke bruke forumet som jeg har gjort. Ihvertfall prøve. Andre skjønner ikke hva jeg snakker om, men om du leser så skjønner du. Igjen takk for ditt svar der. I dag har jeg fått boken Glad igjen + arbeidsboken i posten. Spent på å lese og følge et program. Spennende. Må og si at jeg har hatt noen veldig fine dager nå. Kommet meg ut hver dag. I dag hadde jeg en sånn opplevelse som flere har nevnt her. Møtte en dame med en hvalp der jeg kommenterte at den var fin. Den trentes på lydighet. Og så møtte jeg en mann med en gutt på ca 2 år som vinket. Vinket tilbake og måtte smile godt av han når jeg gikk videre. Så skjønn gutt. Gode øyeblikk ihvertfall. Det er en humpete vei som jeg egentlig skulle ønske jeg slapp, men… God ettermiddag/kveld til den som vil 🌺 Anonymkode: c207a...05f Så fint 😄 Jeg var en av dem som svarte deg der - kanskje ikke presis det innlegget du sikter til, det vet jeg ikke, men jeg tenker at det du gjør nå er på rett vei. Ut av huset hver dag, ut i naturen eller bare gå litt på veien. Kjenne været i ansiktet, hilse på dem som går forbi, finne vakre steder, et tre med fine høstfarger; en utsikt over havet. Alle sånne ting. Lykke til i prosessen. Anonymkode: 4b38d...8ba
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Takk til dere for koselige tilbakemeldinger og som liker innlegget. Og så klart andre som har støtte og svart i andre innlegg ❤️ Godt når dagene er som akkurat nå og håper det blir flere sånne enn andre. Og fint med de små glimtene. Anonymkode: c207a...05f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 ja, sånne små glimt! Jeg hadde en periode hvor jeg var ganske langt nede, og hvor jeg syntes det var langt mellom høydepunktene. Én dag satt jeg på en buss som passerte en annen buss ganske sakte, og der i den andre bussen satt det en liten jente som helt umotivert smilte og vinka til meg. Hun skulle bare visst hvor glad jeg ble av det! Tenker ofte på det, et sånt lite øyeblikk av glede og oppmuntring, hvor viktig akkurat dét var for meg akkurat da. Godt å høre at du har hatt bedre dager, HI! ❤️ Anonymkode: c4108...9ca
Anonym bruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): ja, sånne små glimt! Jeg hadde en periode hvor jeg var ganske langt nede, og hvor jeg syntes det var langt mellom høydepunktene. Én dag satt jeg på en buss som passerte en annen buss ganske sakte, og der i den andre bussen satt det en liten jente som helt umotivert smilte og vinka til meg. Hun skulle bare visst hvor glad jeg ble av det! Tenker ofte på det, et sånt lite øyeblikk av glede og oppmuntring, hvor viktig akkurat dét var for meg akkurat da. Godt å høre at du har hatt bedre dager, HI! ❤️ Anonymkode: c4108...9ca For en herlig episode. Det har en betydning med en sånn spontan glede som spesielt barn viser. Betyr mye med et smil osv om det er voksne eller barn. Takk for det ❤️ Anonymkode: c207a...05f
Cura Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Godt å høre at du har hatt fine dager. Håper helgen har vært fin også 😊
Anonym bruker Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 Cura skrev (10 timer siden): Godt å høre at du har hatt fine dager. Håper helgen har vært fin også 😊 Takk. Godt når det er sånn. Har også hatt en fin helg 😊 Håper du og hadde det! Anonymkode: c207a...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå