Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 I tenårene hadde jeg fotomodellkropp med BMI på 18. Jeg trykket i meg alt mulig, trente nesten ikke, men hadde fortsatt definerte muskler, lange, slanke bein og veldig lavt fettprosent. Så fikk jeg noen unger og ble syk. Nå veier jeg 25 kilo mer enn den gangen, og 10 av dem har jeg lagt på meg siden jeg traff mannen min. I begynnelsen av forholdet var det mye korsetter, sexy undertøy og dansing for mannen, men nå hater jeg kroppen min så mye at jeg ikke orker annet enn vanlig undertøy og helst sex under dyna. Mannen har lyst hele tiden og sier at jeg er vakker og sexy, men det er ikke det jeg ser i speilet. På grunn av sykdom og medisiner kommer jeg ikke til å gå ned i vekt uansett hva jeg gjør (alt er prøvd over flere år). Jeg må rett og slett venne meg til min nye kropp og slutte å være blyg foran mannen. Jeg vet at han elsket å se meg i korsett før, og at ingen av eksene hans brukte utfordrende undertøy eller var leken. Hvordan kan jeg akseptere min nye kropp og begynne å elske meg selv? Anonymkode: 88a22...d0f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Kanskje du må akseptere sykdommen din først? Jobb med tankene til å gi litt mer f... So what om kroppen din ikke er akkurat slik du vil ha den - skal du la det få ta fra både deg og mannen glede og nytelse? Begynn å gjøre ting som gjør at du føler mestring og mer trivsel med deg selv og kroppen din (innenfor de fysiske rammene du har). Mestring og bevegelse gir mer trivsel i egen kropp. Og hver gang du snakker stygt til deg selv og kroppen din - si STOPP til deg selv, og spør deg selv hva du ville sagt til din datter eller beste venninne eller søster som var i samme situasjon! Jeg er ganske sikker på at du ville rost dem for hvordan de er som personer, hva de er gode til, hvor glad du var i dem osv. Så sier du de samme tingene til deg selv. Let hver dag etter noe du er fornøyd med ved deg selv, om det er personligheten, at du får mannen din til å le, at du har fine øyne, liker neglene eller håret ditt, hva som helst. Anonymkode: 20ec5...77e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Konkurrerer du mot eksene hans…? Hva har det å si at ikke de brukte korsett? Anonymkode: 50ac5...108
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 Dette sitter jo mellom øra, ikke på rumpeflesket. Du må jo endre din verdibase og slutte å vurdere deg selv og andre ut fra snevre og forutbestemte idealer. Og så kanskje fokusere på hvordan det FØLES å elske med mannen din, ikke hvordan du ser ut mens du gjør det? Anonymkode: cc64f...f5f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): at du har fine øyne, liker neglene eller håret ditt, hva som helst. Anonymkode: 20ec5...77e Tror ikke det er et poeng å fortsette å dyrke konvensjonell skjønnhet som høyeste trumf. Heller ikke når det er en annen kroppsdel man fokuserer på. Anonymkode: cc64f...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå