mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. august 2022 #51 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er klart det blir rent! Hvis ikke du klarer å vaske håret med en runde sjampo har du enten alt for mye produkter i håret eller det er groskittent. Anonymkode: 25f03...f21 https://www.kk.no/livstil/derfor-bor-du-vaske-haret-to-ganger/68149350
Gjest NotNaomi Skrevet 31. august 2022 #52 Skrevet 31. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Når jeg vasker håret så er det 2 runder med sjampo , en med balsam og en med kur. DET tar mer enn 5 min, men det gjøres ikke hver dag. Vasker jeg ikke håret så bruker jeg 2 min. En dusj tar den tiden den tar utifra det som skal gjøres i dusjen. Ja? Det er bare at jeg ikke takler folk som ikke er mer effektive. Som jeg sa, en daglig dusj tar ikke mange minuttene
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. august 2022 #53 Skrevet 31. august 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Ja? Det er bare at jeg ikke takler folk som ikke er mer effektive. Som jeg sa, en daglig dusj tar ikke mange minuttene Da tror jeg du må gå noen runder med deg selv hvis folks tid i dusjen avgjør hvorvidt du takler dem eller ikke.
Gjest NotNaomi Skrevet 31. august 2022 #54 Skrevet 31. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Da tror jeg du må gå noen runder med deg selv hvis folks tid i dusjen avgjør hvorvidt du takler dem eller ikke. Jeg antar, logisk nok, at folk som er ineffektive på ett område nok er det på andre områder også. Trenger ikke å gå så mange runder med meg selv for å anta det ut fra nå ganske mange år med relasjoner og kjennskap til mennesker 😊
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #55 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er klart det blir rent! Hvis ikke du klarer å vaske håret med en runde sjampo har du enten alt for mye produkter i håret eller det er groskittent. Anonymkode: 25f03...f21 Det føles rent, men blir ikke rent. Anonymkode: b13bd...51e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #56 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da har du ikke gjort noe skikkelig. Bare tannpuss er jo 3 minutter. Legger du fram klær dagen før? Alle ting som må gjøres her blir mer enn 10 minutter... Anonymkode: 5a5af...9de Nei, det blir som sagt hurtigversjon de få gangene jeg forlover meg. Da pusser jeg bare veldig raskt over, ikke grundig slik jeg alltid gjør om kvelden, men 3 min om morgenen er ikke vanlig for meg uansett, mer 1,5-2 minutter. Jeg legger aldri fram klær dagen før, men det tar jo ikke mange sekundene og plukke opp det jeg trenger, og noen klær brukes også om igjen flere ganger, som jeansene mine. Etter at jeg skrev innlegget tok jeg tiden på litt flere ting, for moro skyld, og jeg brukte i overkant av 30 sekunder på å hente fram klær og kle dem på meg i dag tidlig, og litt under 2 minutter på å sminke meg. HI Anonymkode: 3f6f4...b1d
Mrs Remington Skrevet 31. august 2022 #57 Skrevet 31. august 2022 Med strømstøtte koster en dusj på 10 minutt kr 5,-. Dagen etterpå kalkulerte de det til kr. 3,- Slutt å skrik.
Mrs Remington Skrevet 31. august 2022 #58 Skrevet 31. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Da tror jeg du må gå noen runder med deg selv hvis folks tid i dusjen avgjør hvorvidt du takler dem eller ikke. Folks tid i dusjen: De kan jo dusje så lenge de vil, de kan jo dusje i 1 time om de vil. Ikke kom og klag på høy strømregning dersom du velger å dusje i 10 minutt. Betal regninga med glede, eller bli litt mer effektiv! Man trenger ikke mer enn 2 minutt Men klart, er du skikkelig ekkel, skjønner jeg at du trenger 10 minutt!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. august 2022 #59 Skrevet 31. august 2022 Mrs Remington skrev (1 minutt siden): Folks tid i dusjen: De kan jo dusje så lenge de vil, de kan jo dusje i 1 time om de vil. Ikke kom og klag på høy strømregning dersom du velger å dusje i 10 minutt. Betal regninga med glede, eller bli litt mer effektiv! Man trenger ikke mer enn 2 minutt Men klart, er du skikkelig ekkel, skjønner jeg at du trenger 10 minutt! Her betaler vi regningen når den kommer og dusjer kortere dusjer enn vi er vandt til. Vasker jeg håret ( som er langt og tykt ) så bruker jeg lengre tid, helt uten å være skikkelig ekkel😊
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #60 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (På 30.8.2022 den 12.47): Ser stadig at avisene deler at nå koster en dusj så og så mye, men også at de tar utgangspunkt i at en dusj varer i 10 minutter. Er ikke det veldig lenge? Selv bruker jeg omtrent 20 minutter fra alarmen går om morgenen til jeg går ut døren, og da inkluderer det jo mange flere ting enn bare å dusje, som å gå på toalettet, kle på meg, sminke meg, lage lunsj osv, så jeg har antatt at en dusj tar meg 5 minutter. I går og i dag tok jeg, for interessen skyld og unngå å bare anta, tiden på selve dusjingen bare for å se. I går brukte jeg 4 min og 21 sekunder, i dag 4 min og 28 sekunder. Dette inkluderer da å vaske håret med sjampo, skylle ut, ha i balsam, vaske kroppen og skylle ut balsam (jeg har hår til nedenfor skulderbladene). Jeg tok også tiden på mannen min, som har kort hår, og han brukte like i underkant av 3 min inne i dusjen. Så nå lurer jeg på om vi enten dusjer usedvanlig raskt, eller om 10 minutter er noe media bruker for å kunne vise så høye priser som mulig, altså ren click-baite? Anonymkode: 3f6f4...b1d Når jeg dusjer alene dusjer jeg gjerne i 10 min. Sammen med mannen så dusjer vi opptil 30-40 min, har da massasje og sex🤭 eller bare en kjappen på 5-10 min Anonymkode: f8793...d1f
Mrs Remington Skrevet 31. august 2022 #61 Skrevet 31. august 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Her betaler vi regningen når den kommer og dusjer kortere dusjer enn vi er vandt til. Vasker jeg håret ( som er langt og tykt ) så bruker jeg lengre tid, helt uten å være skikkelig ekkel😊 Ja,ja, jeg vasker håret hver dag, men jeg er i dusjen max to minutt. Uansett; Staten betaler jo strømstøtte, så hva er problemet? Bli vant til mindre energibruk, det er mangel på energi! Slutt å sutre, vi har faktisk strøm, til vinteren kan det bli laaaangt verre med rasjonering av strøm! Det betyr at vi risikerer å være uten strøm deler av døgnet!
Mrs Remington Skrevet 31. august 2022 #62 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Når jeg dusjer alene dusjer jeg gjerne i 10 min. Sammen med mannen så dusjer vi opptil 30-40 min, har da massasje og sex🤭 eller bare en kjappen på 5-10 min Anonymkode: f8793...d1f Så bra!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2022 #63 Skrevet 31. august 2022 Mrs Remington skrev (53 minutter siden): Så bra! Hvorfor er det bra at noen står 30-40 minutter i dusjen…? Når ordet «strømrasjonering» har kommet på blokka? Anonymkode: 03866...1f5
Mrs Remington Skrevet 31. august 2022 #64 Skrevet 31. august 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor er det bra at noen står 30-40 minutter i dusjen…? Når ordet «strømrasjonering» har kommet på blokka? Anonymkode: 03866...1f5 Min kommentar til det var at det er bra at noen har et bra sexliv.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #65 Skrevet 1. september 2022 Mrs Remington skrev (9 timer siden): Min kommentar til det var at det er bra at noen har et bra sexliv. Har man et bedre sexliv hvis man har sex i dusjen enn om man har sex utenfor dusjen…? Anonymkode: 03866...1f5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #66 Skrevet 1. september 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har man et bedre sexliv hvis man har sex i dusjen enn om man har sex utenfor dusjen…? Anonymkode: 03866...1f5 Meg som har sex i dusjen her😅 har ett bra sexliv jamt over om det er i dusjen, senga, bilen, ute, soffaen eller på vaskemaskinen på vaskerommet😁 så er det vel opptil hver enkelt hvor de liker best og ha sex tenker jeg🤣 Anonymkode: f8793...d1f
Mrs Remington Skrevet 1. september 2022 #67 Skrevet 1. september 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Har man et bedre sexliv hvis man har sex i dusjen enn om man har sex utenfor dusjen…? Anonymkode: 03866...1f5 Det vet jo ikke jeg, jeg synes bare at det er bra om noen har det bra. Er du ikke enig?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #68 Skrevet 1. september 2022 NotNaomi skrev (På 31.8.2022 den 20.45): Jeg antar, logisk nok, at folk som er ineffektive på ett område nok er det på andre områder også. Trenger ikke å gå så mange runder med meg selv for å anta det ut fra nå ganske mange år med relasjoner og kjennskap til mennesker 😊 Den logiske antagelsen din er litt ute å kjører? Å bruke lang tid i dusjen pga hår- og kroppsstell har jo ingenting med hvor effektive man er ellers 😂har man langt og tykt hår skjønner jo alle at det tar lenger tid enn om man ikke har det. Eller ikke alle da, men de fleste. Og hvordan vet du hvor lang tid folk bruker i dusjen, egentlig? Det er vel noe som kun har blitt et tema det siste halve året, eller så. Mrs Remington skrev (På 31.8.2022 den 22.12): Folks tid i dusjen: De kan jo dusje så lenge de vil, de kan jo dusje i 1 time om de vil. Ikke kom og klag på høy strømregning dersom du velger å dusje i 10 minutt. Betal regninga med glede, eller bli litt mer effektiv! Man trenger ikke mer enn 2 minutt Men klart, er du skikkelig ekkel, skjønner jeg at du trenger 10 minutt! Tror du ikke at de som koser seg i dusjen i 10-15 min er klar over hva det koster og derfor ikke klager på strømregningen? For noen av oss spiller det ingen rolle om regningen er på 2 eller 7 tusen. Vi bruker den strømmen vi trenger og har aldri klaget over regningen for egen del noen gang. For dem som ikke har god råd er det derimot krise, men det hjelper dem ikke at jeg kutter hårkuren 😉 Anonymkode: a6313...92b
Gjest NotNaomi Skrevet 1. september 2022 #69 Skrevet 1. september 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Den logiske antagelsen din er litt ute å kjører? Å bruke lang tid i dusjen pga hår- og kroppsstell har jo ingenting med hvor effektive man er ellers 😂har man langt og tykt hår skjønner jo alle at det tar lenger tid enn om man ikke har det. Eller ikke alle da, men de fleste. Og hvordan vet du hvor lang tid folk bruker i dusjen, egentlig? Det er vel noe som kun har blitt et tema det siste halve året, eller så. Tror du ikke at de som koser seg i dusjen i 10-15 min er klar over hva det koster og derfor ikke klager på strømregningen? For noen av oss spiller det ingen rolle om regningen er på 2 eller 7 tusen. Vi bruker den strømmen vi trenger og har aldri klaget over regningen for egen del noen gang. For dem som ikke har god råd er det derimot krise, men det hjelper dem ikke at jeg kutter hårkuren 😉 Anonymkode: a6313...92b Er det sammenhengen her du ikke har fått med deg?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2022 #70 Skrevet 1. september 2022 NotNaomi skrev (9 minutter siden): Er det sammenhengen her du ikke har fått med deg? Mulig det. Du ser sammenhenger der ingen andre gjør, så det tar jeg ikke så tungt. Anonymkode: a6313...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå