Gå til innhold

Kommode eller garderobeskap på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag pax garderobeskap men synes de ruver så enormt.

Vurderer å bytte til en god kommode.

Snakket med min søster og hun hadde aldri ville gjort det. 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 531da...1ce

Skrevet

Kommode er helt klart penest men også mest upraktisk med mindre det er til oppbevaring av sokker, undertøy og slike småplagg. 

Anonymkode: 1d2fa...e42

Skrevet

Begge deler, helt klart.

Har en skyvedørsgarderobe med hengestang og kurver, tenkte det holdt, men jeg savnet kommoden og satte inn det også.

Så skap til heng og større plagg, kommode til undertøy og sokker.

Måtte jeg velge bare en hadde jeg valgt skap, det rommer mye mer enn en kommode.

Anonymkode: 6f056...1fd

Skrevet

Jeg har en dobbel kommode. Så har jeg 2 store klesskap i boden rett utenfor soverommet. Hadde klesskap på soverommet før, men synes det tok stor plass. 

Anonymkode: ac169...c97

Skrevet

Begge barna mine har kommoder. Passer best på rommene deres, får utnytta kommodetoppen

Anonymkode: 72099...271

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har i dag pax garderobeskap men synes de ruver så enormt.

Vurderer å bytte til en god kommode.

Snakket med min søster og hun hadde aldri ville gjort det. 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 531da...1ce

Du kan jo ikke ha alt i en kommode? Endel klær må jo henge?

Vi har pax med 5 dører, helt opp til taket. Og en trippel kommode i tillegg til undertøy og slikt som passer best i skuffer. 

Ser ikke for meg at du får alle klær i en kommode?

Anonymkode: 7400e...1f0

Skrevet

Jeg har alle klærne mine på soverommet og har selvfølgelig skap med mulighet for å henge opp kjoler ol. Hvis jeg hadde hatt skap på et annet rom hadde jeg nok valgt kommode på soverommet for å ha bedre plass der.

Anonymkode: 1a67a...6b4

Skrevet

Kommode til undertøy, ull, t-skjorter og kosetøy. Skap (i flertall) med heng til resten.

Anonymkode: 62df1...0e2

Skrevet

Begge deler

Anonymkode: 8cb56...10c

Skrevet

Har hatt kommode til ungane mine opp til ein viss alder, då følte eg at eg mista oversikten. Kom seg igjen då vi bytta over til skap. Det er nok ein smaksak, men eg ville valgt skap, med eventuelt kommode i tillegg, til undertøy, skjerf og andre småting.

Anonymkode: d260e...6cc

Skrevet

Det blir litt som å spørre om du skal velge å ha kjøleskap eller stekeovn på kjøkkenet. Merkelig problemstilling, selvsagt begge deler. 

Jeg henger alt på overkroppen: kjoler, bunad, skjorter, gensere, t-skjortr osv på kleshenger i garderobeskap. Henger også bukser og skjørt på sånne «pinner». Selv om noe av dette kunne vært oppbevart i skuff gjelder det langt fra alt. 

Undertøy, treningstøy, ull, sokker, strømpebukser+++ er fryktelig upraktisk å oppbevare hengende, så derfor trenger man kommode. 

Eller eventuelt en stor plassbygd garderobe som kombinerer heng, skuffer og hyller, det går også fint. 

Anonymkode: 857b3...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...