Gjest NotNaomi Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 (endret) Hvordan er hverdagen deres? Kan du snakke med alt med kjæresten/ partneren din eller er det ikke så mye å snakke om lenger ( av slike grubleting?) Har dere vokst sammen som at dere liker samme smak på mat, interiør og interesser? Om ikke, så godtar dere hverandre lettere som dere er etter så mange år? Jeg var hos et par i på ca 50 I går. Det var så sykt bra atmosfære der. Mine foreldre holdt også sammen så lenge, men da var jeg ung. Jeg så jo ikke dem på samme måte. Hva snakker dere om, og hva gjør dere sånn av interesser? Jeg en lurer og kanskje jeg ble fanget i en illusjon. Eller? 🙂 Endret 29. august 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Nå er vi på 28 år, men velger å svare likevel 😊 Jeg kan snakke med mannen min om alt, men velger å ikke gjøre det. Noen ting er mine private tanker som jeg aldri deler, og andre ting føler jeg at er mer naturlig å snakke med venninner om. Det viktigste for meg er likevel at jeg vet at muligheten er der, og at han alltid lytter til meg og støtter meg når jeg trenger det. Vi går forøvrig en times tur med hunden sammen minst 4-5 dager i uken, og da snakker vi om mye ulikt, både dypere ting, overflatiske ting eller mer praktiske ting, alt ettersom. Så vi har ikke sluppet opp for samtaleemner enda. Ja, vi har nok vokst sammen på mye, det er vel naturlig? Nå har vi alltid hatt litt samme smak på mye, men slett ikke alt. Han er altetende, jeg litt mer kresen. Han elsker fotball, jeg hater fotball, mens jeg elsker bøker og han har knapt lest noen. Vi har begge i stor grad sluttet å irritere oss over hverandres feil og mangler. Jeg vet at når han sier "jeg er klar til å gå", er det minst 5-10 minutter til han faktisk er klar, så jeg venter tålmodig (er selv en rask og rastløs type), og han kjøper is til meg og lar meg få ha TV alene når jeg blir PMS-monster. Så ja, det er lite gnisninger. Vi har en felles lidenskap for enkelte ting, som fantasy-serier og filmer, vin, sjokolade, gode venner, reise osv, og begge er litt late og hjemmekjære av oss. Ene sønnen min videreformidlet forøvrig det du beskriver, altså et par venner av ham som var på besøk og opplevde meg og mannen min som så harmoniske og lykkelige. Det var koselig å høre. Anonymkode: 4511f...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå