Gå til innhold

Erfaring med wellbutrin her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått på det i ti dager nå. For depresjon og adhd. De første dagene merket jeg en positiv effekt. Er soste to dagene har jeg merket økt irritasjon og indre uro. Legen som satt meg på dette sa at det kunne bli en nedtur før jeg fikk effekt. Så  nå lurer jeg på om noen her har erfaring? I dag har jeg en irritert og trist følelse i kroppen. Vil ikke ha det slik. Kan selvsagt slutte samtidig så vil jeg gi den en sjanse til å «virke slik den skal». To til tre uker sa legen, da bør jeg ha den effekten jeg liksom kan forvente meg. 

Anonymkode: 8da9b...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere antidepressiva som kan ha paradoksal effekt og gi depressive symptomer. Jeg synes du skal kontakte forskrivende lege i morgen. Hvis du får selvmordstanker, slutt å ta medisinen og kontakt lege/legevakt umiddelbart. God bedring.

Anonymkode: 62fd4...7ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Flere antidepressiva som kan ha paradoksal effekt og gi depressive symptomer. Jeg synes du skal kontakte forskrivende lege i morgen. Hvis du får selvmordstanker, slutt å ta medisinen og kontakt lege/legevakt umiddelbart. God bedring.

Er ikke i nærheten av selvmordstanker. Men takk for omtanken altså. ❤️ Jeg føler meg bare litt utafor meg selv på en måte. 

Skrevet

Jeg fikk veldig angst av å bruke de,så gale at klarte ikke levere barnet mitt i barnehage eller gå på jobb. Så jeg måtte bare slutte å bruke de. Nå bruker jeg cipralex som fungerer veldig bra på meg.

Anonymkode: 3e7f8...03c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Å slutte brått med sånne type tabletter er aldri ett godt råd,da kan det bli mye verre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Å slutte brått med sånne type tabletter er aldri ett godt råd,da kan det bli mye verre. 

Jeg går på laveste dose. Så det er egentlig bare å slutte. Uansett, føler meg litt bedre i dag igjen. Så det svinger litt åpenbart. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

I følge Felleskatalogen er det ikke sett seponeringsreaksjoner på Wellbutrin. Var det noe spesielt du tenkte på?

Så bra at du føler deg bedre, HI. Det kan av og til være vanskelig å vite hva som er sykdommen og hva som er bivirkninger, og hva som er naturlige svingninger i stemningsleiet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...